Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hielspoor

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
seat67 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 05 Oktober 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 440
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer seat67 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2011 om 21:32

Ik heb al ruim 3 jaar last van hielspoor aan beide voeten...
Nu sinds een jaar heb ik 3D-zooltjes waarmee ik geen last heb van mijn voeten...maar idd, net wat Keetje zegt, als ik mijn zooltjes niet gebruik dan begint de ellende weer...Spuiten werden mij afgeraden.

Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2011 om 23:45

IK HEB EENAANTAL JARENGELEDENER LASTVAN GEHAD.  GELUKKIG NIET AL TE HEVIG. HEB TOEN ANDERE STEUNZOLEN GEKREGEN WAARDOOR DE DRUK NIET MEER OP DE HIEL/HAK KWAM. NA VERLOOP VAN EEN TIJDJE NMNOOITGEEN LAST WEER VAN GEHAD. MAR IK WEET DAT HET BEHOORLIJK PIJNLIJK KAN ZIJN.

STERKTE EN HOOP DAT JE EEN OPLOSSING VIND.

 

 

Back to Top
Keetje View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 08 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 76
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Keetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2011 om 11:48

José,

hoe is het nu?

groet

Keetje

elke dag een draadje is een hemdsmouw in een jaar
Back to Top
truce View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 11 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 63
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer truce Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2011 om 12:54
Originally posted by breinaald breinaald wrote:

hallo dames

heb last van hielsoor al zo n 5 maanden.heeft iemand hier ooit last van gehad.moet nu naar de orthopeed voor spuiten. heeft iemand deze ook gehad en hielpen deze. zie er erg tegenop een spuit in je hak. word een beetje moedeloos dat je niet vooruit kunt(je mag eigenkijk niet lopen dan ,alleen maar rusten)

bvd jose

Wat je misschien kan doen voordat je er spuiten in laat zetten ,naar een podotherapeut gaan. Er zijn speciale zolen voor. Sterkte ermee. gr.Leonie

Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2880
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2011 om 16:16

ben al bij de podo geweest,maar de zooltjes die ik had gekregen hielpen niet

moet morgen naar de dokter terug van de fysio om naar een orthopeed te gaan, zien wat die er van zegt

quality=
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2011 om 17:11
ook lang last van gehad. Schuimrubberen zooltjes hielpen goed, waren geleend en moesten terug naar podoloog. Met aangemeten steunzolen werd de pijn alleen maar erger en kreeg ook drukplekken op andere delen voetzolen.

Na lang zoeken en tig keer terug naar een andere podotherapeut is de klacht overgegaan met goede steunzolen, 2 weken weinig lopen, goede steunende schoenen met een schokdempende zool (wolky's) en massage. Fysiotherapeut adviseerde ook om weinig tot geen koffie te drinken, ook dat heeft invloed op de pezen van vnl de voeten.

operatie alleen volgens orthopeed als er op de foto echt een hielspoor (veel kalkaangroei) te zien is. Spuiten schijn niet afdoende te helpen als oorzaken niet weg genomen worden.
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns