Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hier is volgens mij geen patroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hier is volgens mij geen patroon
    Posted: 07 November 2015 om 08:47

dit lijkt een rechte lap. maar zou dat zo wel een beetje blijven zitten.en hoeveel steken zou je nodig hebben.
ik zou zo iets voor mijn kleindochter van bijna 10 jaar willen haken voor Sint
oant Sjen
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2015 om 09:26
Volgens mij zijn er op Pinterest en Drops wel patronen van. Zo te zien zit er een knoop in de bloem dus ik denk dat het midden van de bloem een knoopsgat is. Dan blijft het in ieder geval wel zitten.
Hanny
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2015 om 09:35
ja maar de onder flap bedoel ik eigenlijk zou die er wel achter blijven zitten
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2015 om 10:17
ik denk dat het is vastgenaaid aan de andere flap met de knopen en dan nog aan de andere schouder ook met een paar steekjes.

Je kan het bezien als zijnde een trui met een soort kleine sjaalkraag maar dan zonder mouwen en zijstukken. En die hoef je alleen maar over je hoofd te trekken. Wel uitkijken dan voor het einsteinsyndroom.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2015 om 10:34

Volgens mij is dit hetzelfde systeem. Misschien aan Corneliaz vragen hoe het werkt.

Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2015 om 10:46
Groetjes, Lida.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2015 om 11:54
dankjewel Lida ik denk dat ik er nu wel uitkom
oant Sjen
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2015 om 11:56
Ik denk dat het een variatie is op de katniss sjaal
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2015 om 11:57
nooit van gehoord even googelen
oant Sjen
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2015 om 12:05
Groetjes, Lida.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2015 om 12:49
Zenner heeft van die ouderwetse haarspelden, een ovaal en een pen, die je er door heen steekt. Daar blijven alle stola's en sjaals mee zitten. Nadeel is dat de pen zoek kan raken. Je kunt die het beste met een gehaakt koord aan de ovale speld vastmaken, beetje secondenlijm op het dikkere uiteinde van de pen smeren, door een losse steken, even vasthouden, klaar.

Katniss is een meisje uit de boeken- en filmserie The Hunger games. Ze loopt er de hele tijd verdwaasd bij, ik vond er niets aan, de films, de boeken leken me ook al niets.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns