Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoos Granny Square CAL = gestart.

 Reageer Reageer Pagina  <12345 9>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2006
Status: Offline
Points: 446
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Christien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 08:17

Leuk, hier wil ik ook wel aan meedoen.

Christien

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 08:18
Gezellig! Ik zet je erbij
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 08:29

 

 ik doe ook mee ,lijkt me leuk

WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2268
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer inge.v Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 08:30
Vestje lijkt me leuk om te maken, dus schrijf me maar in als je wil.
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 08:42

Hoe heb ik dit topic nu over het hoofd kunnen zien....!  

Goeie grutjes, ik ben helemaal holderdebolder van de granny squares..., natuurlijk doe ik ook mee...

Groetjes, Elizabeth

Back to Top
breijoke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 15 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 528
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breijoke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 08:44
Je mag mij ook op de lijst zetten in oktober is de omslag doek wel klaar, ik heb dit topic ook niet eerder gezien.
Back to Top
wiepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 102
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wiepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 09:09
Ik wil ook graag weer meedoen.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 09:30

o wat leuk, dat word dan zeker een wrap!!!!

 

Ik doe mee!!!!! tegen die tijd zit mijn jonsgte ook op de basisschool dus nog meer tijd om vol te maken:)

Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 11:39
Het vestje was niet zo mijn ding dus ook niet ingeschreven. Nu zie ik dat er een wrap bij is gekomen die ik wel heel erg mooi vind. Dus bij deze wil ik graag meedoen. Ik heb alleen nog nooit granny squares gehaakt dus even afwachten of het me lukt maar ik ga het wel proberen.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 11:42

Jojo....dat lukt je vast, ff toveren in het begin maar als je het eenmaal doorhebt...

@Jips...ik vind die poncho zo gaaaaaf,is daar ook het patroon van?? Anders ga ik dat zelf nog wel uitpuzzelen...

Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 11:47
Dank je Smiske ik denk ook wel dat het me gaat lukken. Een maand of wat geleden kon ik nog niet haken inmiddels heb ik al een paar knuffels gehaakt een omslagdoek(patroon 5) voor dochterlief en nu bezig met een sjaal voor mezelf (patroon 5 rechthoekig). Nu nog een keer de tijd en de rust vinden om uit te zoeken hoe ik foto's kan plaatsen dan kan ik mijn creaties ook met jullie delen.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 11:51

Leuk he, haken en ach over de verslaving zullen we het maar niet hebben

En als je Picasa downloaden googled, komt het met die foto's ook helemaal goed!!

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 12:29

Jullie staan allemaal op de lijst. O het wordt steeds gezelliger

Originally posted by smimske smimske wrote:

Jojo....dat lukt je vast, ff toveren in het begin maar als je het eenmaal doorhebt...

@Jips...ik vind die poncho zo gaaaaaf,is daar ook het patroon van?? Anders ga ik dat zelf nog wel uitpuzzelen...

Welke poncho bedoel jij Smimske? Die van de foto uit het 1e bericht? Als je die bedoelt, dat is de achterkant van de omslagdoek. Deze loopt in een grote V vorm

Omdat niet iedereen (o.a. Magtelt) een vest wilde maken, heb ik ook een leuke omslagdoek in Granny Squares uitgezocht, zodat meer mensen mee kunnen en willen doen. Magtelt en ik gaan in september het vest patroon en het omslagdoek patroon in stukjes verdelen, zodat we iedere week 2 of 3 blokjes maken. Zo kun je ook aan ander handwerk blijven werken. Of als je, zoals ik, 2 verschillende vesten wilt maken, dat ook goed te doen is.

Dames, we hebben bewust gekozen voor 2 projecten met het label makkelijk, zodat iedereen mee kan doen!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 13:10
hihi Jips, als ik dan 2 achterkanten maak heb ik tataaaaaaaa,een poncho (als mn hoofd tenminste door het gat past
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 13:50

Originally posted by smimske smimske wrote:

hihi Jips, als ik dan 2 achterkanten maak heb ik tataaaaaaaa,een poncho (als mn hoofd tenminste door het gat past

Ja, dat is waar! Dan doe jij dus mee voor de poncho

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 14:07

ik vind het echt geweldig. Ik liet het net aan me man zien. En die was meteen de kleuren aan het invullen whahaha.Dan moet je die kleur en die leur kopenm:)

Dus koop toestemming is er al

 

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 14:20

Leuk!

Ik ga 2 vesten maken, de basis is de middengrijze Royal van Zeeman en dan maak ik er 1 met rose/rood/paarse tinten (Saskia) en de ander met groen/aqua/blauw tinten (Saskia). Ik heb alles al gekocht en in zak dichtgebonden weg gezet. Omdat ik die grijze kleur zo mooi vind en bang ben dat die er zo na de zomer niet meer is.

En ik wil de omslagdoek ook maken  en daarvoor wil ik bij de wolwinkel op zoek gaan naar van die "regenboogwol" zoals gebruikt bij het model op de foto. Dat vind ik zo mooi!

Dus moet ik goed doorhaken na 1 oktober  
Nee hoor, 2 of 3 blokken per project per week, dus 1 of 2 blokjes per avond en ik ben klaar

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 19:11
Ik vind de omslagdoek in granny's heel erg mooi, zet mij ook maar op de lijst.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 19:36
Is goed, hoe meer des te gezelliger!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
repa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 234
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer repa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2011 om 20:06

Jips, wil je me ook inschrijven? Voor een granny dan. Ik zal alvast oefenen met het dragen ervan. Tegen die tijd heb ik ook een leeftijd die al heel erg "grannyachtig" klinkt.  

Lijkt me heel leuk om te doen!!!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns