Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoos GRANNY SQUARE CAL.

 Reageer Reageer Pagina  <12345 11>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2011 om 17:03

jeetje wat een mooi vest. Ik wilde het rustig houden qua kleur maar dit is ook geweldig. misschien toch nog eens even rommelen in de wol dozen. want een square is tenslotte zo gehaakt. (ik vindt 14 dagen wachten ook eerlijk gezegd wel heel lang. voordat het vest dan eens klaar is....)maar je kan dan wel andere dingen er bij doen vanzelf.

jij ook een mooie combinatie Els.

Back to Top
Marie-Jozé View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 30
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marie-Jozé Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2011 om 18:31
Misschien dat ik iets meer grannies haak en dit vest maak. Twijfel, twijfel. Of mag dat niet?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2011 om 18:45
Nee, dan komt de hobbydoospolitie aan de deur. Wat hebben we hier? Houd u zich niet aan het patroon?

Natuurlijk wel, ik houd me nooit aan een patroon.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaknaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2011 om 19:02

Om heel eerlijk te zijn zou ik ook graag de lange versie van het vest willen maken.

Groetjes Els.

http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Januari 2011
Status: Offline
Points: 643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 08:09
Mooi seg... lijkt mij ook iets makkelijker dan die andere? daar zitten hoe ik kan zien ook halve squares in en ik die lange precies niet??

Ik ga zoeen vest maken voor mijn moeder.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 08:53
Dan moeten jullie even Marie-Jozé aan haar staarten trekken en vragen waar zij het patroon of foto vandaan heeft. Daar kan ik jullie niet mee helpen!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Plakhuis View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 08 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Plakhuis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 09:14

Komt van een frans blog.

http://paulineetmarie.canalblog.com/

Groetjes Heleen
http://plakhuis.blogspot.com/
Back to Top
Marie-Jozé View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 09 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 30
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marie-Jozé Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 10:16
Ik heb haar gemaild en wacht nog op antwoord. Het patroon is voor 10 euro te koop. Ik heb eens geteld ( wat ik kon zien)  Er zijn zeker 75 grannies nodig. Mocht het patroon in het frans zijn dan heb ik iemand nodig die het kan vertalen.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 12:51

Marie-Jozé, dat kan ik niet hoor!

Kun je geen soortgelijk patroon vinden wat je zo kunt downloaden?

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 13:05
vertalen van het frans naar het nederlands kan ik wel en ik
wil je gerust helpen

geef maar een seintje

maar het patroon is gewoon grannys en dan afwerken met
vasten
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 13:56
Ik maak de sjaal in het zwart met hier en daar een goudkleurig tintje , als kado voor kerst, er is in mijn buurt een veritas winkel opengegaan en oooo wat een prachtige wolletjes, spijtig nogal duur maar zo nu en dan eentje....suxes allemaal
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2011 om 14:15

Dat klinkt echt heel mooi , een ff kleur zoals zwart en dan een dun glitter draadje erbij.

 

Back to Top
hexxi View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 64
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hexxi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2011 om 07:13

Heel veel succes !!

Ik zit nog even te twijfelen of een vestje zal maken.....maar weet niet of het mij zo leuk zal staan heb maat 50 

I LOVE HAKEN
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2011 om 11:01
Ach... anders haal je het vest uit elkaar, maak je er nog wat granny's bij en heb je een deken... Toch?
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2011 om 12:40

Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Ach... anders haal je het vest uit elkaar, maak je er nog wat granny's bij en heb je een deken... Toch?

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
monique1977 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1977 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2011 om 13:21
Ik ga ook meedoen, vind dat vest echt geweldig, dus daar ga ik mee beginnen. Ben benieuwd!

Zou leuk zijn als die voor de winter ook echt daadwerkelijk af komt. Bij mij wordt het soms zo'n 10 jaren plan!!!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2011 om 13:59

Originally posted by monique1977 monique1977 wrote:

Ik ga ook meedoen, vind dat vest echt geweldig, dus daar ga ik mee beginnen. Ben benieuwd!

Zou leuk zijn als die voor de winter ook echt daadwerkelijk af komt. Bij mij wordt het soms zo'n 10 jaren plan!!!

Dat kan wel hoor, maar dan moet je een avondje in de week bij mij komen!

Tot vanavond

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2011 om 21:16
Ik doe mijn best dames om bij te blijven met alle Cal's die ik graag wil doen, maar ik heb er een baan bij en ben zoveel aan het werk momenteel. Ik moet nog even kijken hoe ik dit allemaal ga "rondbreien" om het maar even in vaktaal te zeggen
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 16:11
Als het goed is krijg ik vanavond mijn wol binnen, dus dan hoop ik de poncho te kunnen maken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2011 om 16:18
Ik dacht dat ik zwarte wol had gepakt, blijkt het donkerbruin te zijn. Geeft niet. is ook mooi bij groen en roze.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns