Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoos Omslagdoek A Long! :)

 Reageer Reageer Pagina  <1 515253
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2011 om 20:52

Meisjes,

Wat hebben jullie tijdens mijn vakantie prachtige dingen gemaakt!
Complimenten voor allemaal

Ik heb een zwarte driehoek gehaakt in Zuid-Frankrijk voor de verjaardag van mijn schoonzus a.s. zaterdag en ik ben nog stees bezig aan de wrap Nina

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2011 om 06:13
Hoi welkom terug van je vakantie !!!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2011 om 08:46
Welkom thuis
Back to Top
Annalynn View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 50
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annalynn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2011 om 14:10

Hallo

Ik ben begonnen (dankzij Jips en Magtelt!) aan een gehaakte omslagdoek nr. 6,

met 70% wol en 30% polyacril (cornwall) van schoeller%stahl, hij wordt erg mooi, zo'n mooi patroon! Bedankt!

En met één van Drops, nr. 123-22, die is ook niet moeilijk. Met gemeleerde groene acryl, deze omslagdoek heeft een heel open structuur, prachtig.

Weet alleen niet hoe die uitvalt, omdat ik een andere nr. haaknaald en ander garen gebruik, haha.

Het zijn de eerste omslagdoeken die ik haak, --jullie zijn erg inspirerend!

Ik ben nog niet zo lang lid, maar ik geniet van dit forum!!

 

Beetje haakverslaafd
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2011 om 14:23

Leuk dat ik nog iemand met het omslagdoeken virus heb mogen besmetten!

Het is zo leuk om te doen en te dragen. Heb je de gehaakte kate al gezien? In een paar uur klaar en ook zo leuk

Hier staat het topic: http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=23192

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Annalynn View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 50
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annalynn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2011 om 15:49
Van Omslagdoek
-
Van Onlangs bijgewerkt

Dit zijn de 2 die ik aan het maken ben.. (Zie vorig bericht.)

De eerste is dus de nr. 6.

En ja, Jips, ik heb de Kate gezien, pffff, volgende project!

Het is gelukt om ze te plaatsen!

Beetje haakverslaafd
Back to Top
Annalynn View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 50
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annalynn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2011 om 16:00
Als je op de tekst onder de foto klikt en dan weer op de foto, zie je de structuur beter, zie ik.. haha
Beetje haakverslaafd
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2011 om 16:37

Wordt heel erg mooi.

Ik heb vanmiddag een nieuw topic geopend of er interesse is voor een Poncho KAL / CAL

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2011 om 17:43
Annalynn,wat een leuke wol.Mooi worden ze.
Back to Top
Sarahrosalie View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 34
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarahrosalie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 16:46
Ik ben bezig met patroon 6, maar ik kom er niet helemaal uit. Ik heb de ketting gemaakt en heb nu steeds 2 lossen, 4 stokjes, 2 lossen en 1 stokje herhaald. Maar bij het draaien staat er dat ik nu in het eerste stokje een stokje moet doen. Is dat het laatste stokje van de rij? En daarna staat er dat ik drie stokjes en twee lossen over moet slaan, maar dan kom ik niet uit. ( even uit mijn hoofd, want ik heb het patroon niet bij de hand..) Is er iemand die hem al gemaakt heeft die het me duidelijk uit kan leggen? Alvast bedankt!
Back to Top
Annalynn View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 50
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annalynn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 17:12

Hier heb ik me ook het hoofd over gebroken!

Je moet in ieder geval bij het eind van de 1e toer geeindigd zijn met 4 stokjes, 2 lossen, stokje in de laatste losse- anders kom je niet uit, nee, in toer 2.

Bij de 1e keer draaien, dus de 2e toer, doe je dus eerst 4 lossen,

dan in het 1e stokje van de volgende 4 stokjes 1 stokje, de volgende 3 stokjes en de volgende 2 lossen ruimte overslaan en dan 4 stokjes, 2 lossen, 1 stokje in de volgende 2 lossen ruimte-(dit is de lossen ruimte van de 4 stokjes, 2 lossen, 1 stokje van de vorige toer.).

 

Hoop dat je er zo uit komt, succes!!

Beetje haakverslaafd
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 19:58

pfff jullie gana me veels te snel hahahaha

brei me een ongeluk, wil og die poncho's maken maar ben nu eerst bezig met een lekker warm winterrokje voor mijn dochertje.

In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
Sarahrosalie View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 34
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarahrosalie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 22:21
ah, dankjewel Annalynn! Nu is t idd gelukt :) Wordt n grappig patroontje!
Back to Top
Sarahrosalie View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 34
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarahrosalie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 10:30
Trouwens, ik wilde even kijken naar de andere patronen, maar als ik op de eerste post *klik hier* aanklik, opent google documents en zegt hij ' no items matched your selection'. Eerder heb ik op deze manier wel de patronen kunnen openen, alleen nu niet. En ik werk vaak met google documents, dus ik ben gewoon ingelogd enzo..
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 515253

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.688 seconden.
Lang Yarns