HOBBYDOOSDAG 2015 |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan nog niet zeker zeggen of ik kan. Mijn agenda bekijk ik per week, maar kan nog weinig vastleggen.
Zal een topic openen waarom. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel sterkte, Sanne.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Even kijken, ik kan die laatste dag niet (27 juni) en als het 16 mei wordt, dan moet ik waarschijnlijk opgevrolijkt worden en met
een kopje valeriaan T in de tuin geplant worden afhankelijk van het weer met of zonder plaid.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het wordt dan 6 of 13 juni, ik heb geen voorkeur.
Ik had het nog niet gezegd, maar handwerken is op de hobbydoosdag totaal niet verplicht. Praten en snoepen zijn ook niet verplicht, maar dat is wel gezellig. Je kunt wel vragen om uitleg en demonstratie van technieken, en als er dan iemand is, die die techniek onder de knie heeft, kan dat. |
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Oke 13 juni wordt het.
Dan kan ik zelf 6 juni naar de Waterloopleinmarkt in Ugchelen. Wie komt er, wat wil je leren, wat voor eetwaar breng je mee? |
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Moi en huisband om op Ton te passen. Ik kom voor de koffie. Wat zou je willen dat ik meebreng voor etenswaar ? Momenteel is de specialiteit (natte) rabarbercake.
Maar ik kan b.v. ook broodjes bakken . . .
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Lekkerrr rrrabarbercake!!!
|
|
wat rozengeur. |
|
Ennas
Hobbyguru Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik laat het nog even open. De dag ervoor heb ik een bruiloft, ik blijf er slapen en op de weg terug kom ik langs apeldoorn. Dus ik zou langs kunnen komen.
Maar mijn moeder krijgt de 12e haar (voorlopig ) laatste chemo. Hangt er vanaf hoe ze zich voelt wanneer ik de zaterdag bij haar wil zijn. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Het is wel goed om in een angstige en stressvolle periode een bruiloft bij te wonen. Een lichtpuntje in het grijs.
Je hoeft het niet te laten weten, kom maar gewoon binnenzeilen, als het lukt, plaats voor je kater hebben we ook wel. En als het niet lukt, even goede vriend(inn)en. Het wordt een minihobbydoosdag, als ik het zo bekijk, maar dat is net zo gezellig als een volle bak. |
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hijs hem op, maar ik denk dat het inderdaad een minihobbydoosdag wordt.
|
|
wat rozengeur. |
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
aaww ik wil wel maar mijn agenda zit nogal vol die maand {:P] kan ik eindelijk omdat ik een auto heb, heb ik geen tijd XD
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat ik mooi weer bestel een picknickmand meeneem en Magtelt in de auto laad, dan gaan we langs de BB walhalla en op een
terras beppen en haken met koffie en of ijs. Of in een parkje zitten op een dekentje, zouden ze dat hebben in A'doorn een goed hangpark ?
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Een park in Apeldoorn? Apeldoorn is DE parkenstad. Als ik vroeger van Kerschoten naar het centrum liep met de kinderwagen, kwam ik langs drie parken. Telkens eendjes kijken, bruggetje over. Elke wijk heeft wel een groot park en een paar kleine. De BBWH ligt in zuid, daar heb je het Zuiderpark, originele naam.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Deken en picknickmand mee, duimen voor goed weer !!!
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan ook op zaterdag 13 juni.
De jongens zijn een dag uit, ze hebben een Porschedag. Dit is een verwendag voor zorgkinderen die via Stichting Handje Helpen uitgenodigd worden. Mijn man gaat mee als begeleiding. Zal ik een zelfgebakken kaneelbrood met rozijnen en honing meenemen? |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Lekker. lw1463 neemt een rabarbercake mee. Ik zorg voor fruit. Koffie, thee en andere dranken zijn aanwezig.
Nu zijn we al met zijn drieën en als Sanne kan, met zijn vieren. |
|
wat rozengeur. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey 3 tal ..ik ben er niet bij maar hoop wel op sfeerfotoos van jullie dagje
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het lijkt daar terug zo gezellig te worden! Jammer voor de afstand. Het is voor mij toch een heel eind rijden
|
|
Grx
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Zijn er nog newby's, die een privélesje haken, knoken, tunisch haken of stokhaken willen?
Ik zou het toch wel leuk vinden als onze Belgische leden ook zoiets organiseren. Je kunt toch afspreken om ergens te picknicken en je handwerk mee te nemen? |
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |