Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoosdag - lijst met deelnemers :)

 Reageer Reageer Pagina  <12345 10>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 13:56
We gaan naar Woerden,bij Jips/Jessica op zaterdag 25 mei a.s.
 
Tony,wat leuk om weer iets van je te horen,en helemaal geweldig dat je het naar je zin hebt in het verzorgingstehuis.Lang leve je laptop.Thumbs Up
 
Ik heb de logeerkamer opgeruimd vanochtend.Zijn er misschien hobbydoosjes op de hobbydoosdag die interesse hebben in legpuzzels???
 
Als er hobbydoosjes,die niet komen en in de buurt wonen ze op willen halen kan dat natuurlijk ook. Ik woon in het Westland.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 18:32
Ik heb een vriendin die ze in de kringloop koopt en daarna doorgeeft aan vriendinnen, zo gaan de puzzles dan een nieuwe kringloop in. Dus als niemand anders interesse heeft, dan graag. Met boeken en tijdschriften doen we het ook en dan doe ik mee. Puzzles en mijn katten zijn geen goede combinatie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 18:40
Frea: mijn jongste (9 jaar) maakt puzzels van 500 en 1000 stukjes. Hij is altijd blij met een puzzel, die ik ook bij kringlopen en op rommelmarkten koop.
 
Ik weet niet of je eventueel een puzzel bijv. wilt ruilen? Of wil je ze graag gewoon kwijt?
Hij heeft aan 1 nieuwe genoeg hoor, dan kunnen we gewoon delen.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 21:15
Jessica, ik wil graag tomatensoep maken en mijn button heb ik ook nog en doe wel mee met de swap.
Heb nog even de tijd op wat de maken.Thumbs Up
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Februari 2013 om 21:50
Magtelt,ik wissel ook uit met andere dames maar ik ben altijd het eindstation.Dus ik mag ze weggeven.Ik neem zeker puzzels mee.
 
Jessica,ik heb hoofdzakelijk landschappuzzels maar ik heb even de stapel doorgekeken,er zitten ook dierenpuzzels tussen.Dus die neem ik ook mee.Dan kan hij zelf uitzoeken.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2013 om 10:08
Ik heb ook wel interesse in puzzels. Zelf heb ik er denk ik ook wel een paar liggen die ik ter ruil of weggeef kan meenemen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2013 om 10:36
Ik heb ook nog wat dubbele boekjes liggen en we kunnen een restjesswap houden. Ik bewaar meestal restjes voor de hobbydoosdag. Zelf ben ik niet zo'n restverwerker, ik baal als ik dan net tekort kom bij een poppenkleertje. Dan denk ik dat het nog genoeg is voor een broekje of sokjes, maar nee hoor. En anderen zijn er wel heel creatief mee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2013 om 12:30
Originally posted by Frea H. Frea H. wrote:

Magtelt,ik wissel ook uit met andere dames maar ik ben altijd het eindstation.Dus ik mag ze weggeven.Ik neem zeker puzzels mee.
 
Jessica,ik heb hoofdzakelijk landschappuzzels maar ik heb even de stapel doorgekeken,er zitten ook dierenpuzzels tussen.Dus die neem ik ook mee.Dan kan hij zelf uitzoeken.
 
Thumbs Up
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2013 om 20:20
Lieve oma Tony,
Wat heerlijk om weer even van je te horen. Ik denk nog steeds veel aan je. Het is nog niet eens zo heel lang geleden dat je flat werd opgeknapt door de kinderen en kleinkinderen. En nu weer een heel nieuw plekje. Fijn dat er een laptop is. En heerlijk dat je af en toe nog wat kan handwerken. Een knuffel voor je!
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 16:53
Het zou leuk zijn als alle poppenmoeders één van hun poppenkinderen mee nam.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2013 om 20:45
Mag ik er maar een meenemen? Ik had een leuk mutsje gemaakt voor BB en nu ligt mijn kleindochter er mee in de wagen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2013 om 09:23
Je mag al je poppen meenemen en je babykleindochter ook. Ik heb iets van 60 poppen, dat vind ik een beetje veel gesjouw.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2013 om 10:39
ik wil mijn kleindochter wel meenemen, maar denk niet dat haar mama daar erg blij mee zal zijn.
Ze is dan pas drie maanden. Ik neem mijn pop wel mee en troost me daar mee
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2013 om 07:45
Super! Thumbs Up
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2013 om 09:54
Wat leuk, Magtelt.
Mijn pop is inmiddels zo'n 54 jaar oud, zo'n kermispop die ooit kon lopen en met haar hoofd draaien.
Heb haar net van de zolder geplukt, hoogste tijd haar kleertjes eens te wassen en die vieze meid
loopt al een eeuwigheid zonder onderbroekje.
Toch wel leuk haar weer eens te zien, met scheurtjes en al.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2013 om 10:04
In mijn poppenboekjes staan broekjes voor kleine poppen, voor maatje 50 cm en meer kun je bij Zeeman en Wibra terecht. Sokjes hebben die ook voor grote babypoppen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2013 om 15:56
Originally posted by lori lori wrote:

Wat leuk, Magtelt.
Mijn pop is inmiddels zo'n 54 jaar oud, zo'n kermispop die ooit kon lopen en met haar hoofd draaien.
Heb haar net van de zolder geplukt, hoogste tijd haar kleertjes eens te wassen en die vieze meid
loopt al een eeuwigheid zonder onderbroekje.
Toch wel leuk haar weer eens te zien, met scheurtjes en al.
 
Leuk Lori! Thumbs Up
 
Ik was vroeger geen poppenmeid, ben dat pas geworde sinds ik door Magtelts virus ben aangestoken. Je bent er nooit te oud voor.
Ik op mijn beurt steek de vrijwilligers in de tweedehands kledingwinkel aan als ik, samen met de collega waar ik op dat moment mee werk, de poppen omkleed en weer in de etalage zet.
 
Ik adopteer regelmatig oude poppen en je kunt hun haren weer helemaal als nieuw krijgen door in de gootsteen handwarm water te doen met een scheut wasverzachter, je wast de haren van de pop daarin en kamt ze dan voorzichtig uit en laat het drogen.
Als nieuw! Big smile
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2013 om 17:46
Dat is een goeie tip voor de pop van mijn oudste, die haren zijn ook niet echt mooi meer maar ja, pop is nu 33.
Voor mijn pop zal het geen optie zijn, dat is van dat getoupeerde, geplakte haar,
alhoewel een wasbeurt zal haar en haar kleertjes niet misstaan.

Op dit moment zit er nog geen poppenmoedertje in mij, maar wie weet in de toekomst.
Ik zal eens zien of ik haar op de foto kan zetten.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2013 om 08:18
Ik heb ons Poppen-topic onder het stof uit gehaald, kunnen we verder kletsen:
http://forum.hobbydoos.nl/het-grote-poppen-topic_topic20055_page1.html
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2013 om 11:55
Ik haal dit topic even op naar boven.

Ik heb drie tunische haaknaalden gekocht voor € 0,50 (in de winkel minstens € 6,05) voor de hobbydoosdag. Wie wil, kan een lesje krijgen en de naald mee haar huis nemen.

Is er belangstelling voor een stokhaakles, dan neem ik een paar dikke breinaalden mee. Maar die gaan weer met mij mee naar huis.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 10>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns