Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoosdag - lijst met deelnemers :)

 Reageer Reageer Pagina  <1 78910>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2013 om 12:41
ja simonevv nog 2 nachtjes slapen,
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2013 om 19:20
Ik laat de kookboeken thuis,heb genoeg tassen om mee te nemen. Ik neem zeker 1 pop mee,misschien meer,ik wil namelijk wel het één en ander weten over poppenmaten.Tot zaterdag allemaal.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2013 om 20:50
Ik heb nog 1 vraag, ik zoek nog enkele bollen mintgroen van de zeeman, ik wil een deken voor mijn kleinzoon maken van deze kleur maar onze zeeman had nog maar 2 bollen, misschien heb ik hier genoeg aan maar ik wil heel graag wat reserve bollen.
Het is de mint groene kleur met color nr 50 , lot nummer maakt niet uit omdat ik het met wit meng.
Zijn er mensen die zaterdag komen en nog tijd hebben om bij hun zeeman te kijken ?
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2013 om 23:03
Ik kijk morgen bij onze zeeman.
Ik heb alleen maar een paar boekjes voor de hobbydag,ik hoop niet dat het erg is,maar ik heb geen dubbele spullen omdat ik eigenlijk
voor het haken alleen maar borduurde.
Groetjes jenny
Groetjes jenny
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2013 om 06:54
Jenny,er is niets erg,het is geen verplichting om iets mee te nemen. Maar het is wel makkelijk om van je dubbele spullen af te komen of zo als in mijn geval van een hele stapel puzzels.LOL
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2013 om 08:31
Ja dat is waar,ik zal nog eens goed zoeken,ik ga straks in ieder geval even voor diny naar de zeeman,en hoop dat ik daar haar bolletjes
vind.
Tot morgen
Groetjes jenny
Back to Top
Reghaakmaaraan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Februari 2013
Locatie: Utrecht
Status: Offline
Points: 146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Reghaakmaaraan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2013 om 09:02
Even een vraagje, ik heb mij opgegeven voor de hobbydoosdag (cadeautjes voor de swop al klaar alsook het recept van de salade :-)). Jips heeft mij gemaild, maar heb nog geen adres ontvangen. Heb haar ook al een paar daagjes niet op het forum gezien. Wil iemand mij een persoonlijk berichtje sturen met haar gegevens?
 
Alvast ontzettend bedankt en tot morgen!

Groetjes Regina
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2013 om 09:44
Ik weet niet of jips hier vandaag nog komt maar omdat ik zelf een enorme hekel aan onzekerheden heb stuur ik je een pb met haar adres.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2013 om 10:14
Ik sta morgen om half elf op het station,maar heb ook geen adres,komt vast goed
Groetjes jenny
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2013 om 10:17
ik ben er ook rond half 11 er,
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2013 om 10:19
Heb ook nog geen adres. Twijfelde al of mijn pbtje bij haar wel aangekomen was. Maar hij stond gewoon in mijn outbox. Ik denk dat Corrie het heeft. Maar zal dat voor de zekerheid even navragen. De pannenkoekentaart staat af te koelen hier. Hij ziet er heerlijk uit. Straks snel weg zetten voor ik er stiekem aan begin en ik morgen met een leeg bordje aankom bij jullie.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2013 om 10:55

als jips te ziek is voor de hobbydag kunnen wij morgen ook bij corrie in dordrecht terecht.ik houd jullie op de hoogte,

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2013 om 11:41
Ik ben er hoor dames! Ik heb net iedereen een bericht gestuurd.
Ik ben weer op de been en ben druk aan het rommelen. Ik heb eerst gerommeld in de supermarkt en de Zeeman, helaas geen mintgroene wol!
 
Nu ga ik zo even door de kamer heen. Het hoeft geen steriele ruimte te worden, maar er is een week niks gedaan wegens ziekte. Dus een stof- en sopdoek en een stofzuiger zijn echt wel nodig hoor! Wink
 
Ik heb er zin in en hoop dat het super wordt!
Leuk om jullie allemaal te zien.
 
Als ik het goed heb zijn er 2 dames die met de trein komen, ik zal hen om half 11 oppikken en heb hen ook een pm gestuurd met voor de zekerheid mijn gegevens, in het kader van beter mee verlegen dan om verlegen.
 
Het aftellen kan beginnen........................................... Handshake
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2013 om 11:44
De taarten staan in de oven, straks de tassen in de auto laden en ik moet nog steeds mijn punnikmolentje uitproberen, anders kan ik dat niet demonstreren. Tunisch haken laat ik in ieder geval zien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2013 om 12:56
Is hetmisschien een idee dat wij de treindames ophalen? We gaan hier tegen 9 uur weg, moeten 1 1/2 uur rijden dus kunnen tegen 10.30 uur bij het station zijn. Tomtom weet de weg zo kan jips de andere dames opwachten.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2013 om 13:03
O Diny dat zou fijn zijn! Ik vind het geen punt hoor, als het goed is is Magtelt er op tijd en kan zij even voor ontvangstdame spelen.
Maar als jij het wil doen, graag! Hug
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2013 om 13:54
Oke, dan stuur ik een paar gegevens naar de dames.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2013 om 15:35
aftellen begonnen.camera staat klaar alleen nog even balletjes maken en worstjes doen,
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2013 om 16:18
Oeps de camera, die moet ik ook nog in mijn tas doen, de mini kozakken zitten verstopt in de tas zodat manlief ze vanavond niet gauw opeet
Mijn swap is klaar en ingepakt , hopelijk heeft mijn schoondochter de hartige taart ook in de oven zitten, er zit een haakwerkje in mijnTas maar uit ervaring weet ik dat er weinig gehaakt of gebreid word er is zoveel te vertellen en te leren.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2013 om 18:35
Ik heb stukken kaas ook gehaald en leverworsten,ik wilde blokjes snijden maar dat doe ik toch maar niet,ik neem het gewoon zo mee want als er niet veel van gegeten wordt is het ook zonde,en het lijkt me ook niet zo lekker.
Als er dan een stuk overblijft dan heeft jips er nog wat aan voor op de boterham.
Winterbeer misschien zie ik jou al op het station.
Diny fijn dat je ons op wilt halen.
Tot morgen
Groetjes jenny
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 78910>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns