Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hoe doen jullie dit?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hoe doen jullie dit?
    Posted: 02 Maart 2011 om 22:36
Ik weet niet hoe jullie een koordje aan een sleutelhanger zetten maar ik doe het op onderstaande manier en dat bevalt me beter dan gewoon een knoopje leggen.
In het begin vulde ik eerst het kopje en daarna stak ik dwars door de vulling en de opzet ring, maar ik vond dat altijd een gedoe want de draad trok dan weer vulling mee naar buiten. Daarna deed ik het door eerst een knoopje in het koordje te maken en dan door de opening te trekken maar dat beviel eigenlijk ook niet.
Nu doe ik het door onderaan het koordje een ringetje te bevestigen of door een dubbel koordje te halen,  even de draad van de magic ring aantrekken en alles zit muurvast. Daarna kan je het kopje opvullen.

Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1747
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2011 om 22:41
Dat klinkt goed!!!! Ga ik de volgende keer eens proberen
Bij mij was het ook altijd nadien dat ik een lusje aannaaide en idd,de vulling komt mee naar buiten dan
Dankje voor de tip!
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Januari 2011
Status: Offline
Points: 643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2011 om 08:17
oh Claire, mag ik het patroontje van die kikker? mijn zus haar kindje is verzot op kikkers. Bedankt!
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2011 om 08:20
Via mijn blog kan je het patroontje vinden
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2880
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2011 om 08:46
wat maak je toch mooie spulletjes. hen even rondgekeken op
je blog en ben meteen volger geworden
quality=
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2011 om 09:13
Bedankt voor de tip! Dat ga ik in het vervolg ook doen!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns