Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hoe ervaren jullie dit, ben ik terecht boos?Udate

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hoe ervaren jullie dit, ben ik terecht boos?Udate
    Posted: 11 Augustus 2012 om 15:28
Dit heeft helemaal niets met handwerken te maken maar ik zou graag willen weten wat jullie mening is en/of ik terecht boos ben.
Maart 2011 kochten mijn man en ik bij Pearl een nieuwe bril,omdat hier net een nieuwe zaak was kreeg je korting, zouden we nu weer een nieuwe bril moeten dan zou die €800,- per persoon kosten.
Nu gaat er van mijn montuur de lak af, er zitten gewoon kale plekjes op het montuur en verspreid over het hele montuur. Omdat het montuur net 16 maanden oud is ben ik er mee terug gegaan en gevraagd hoe dat kan en/of er een oplossing is. Nee zei het ventje dat me hielp dat is normale slijtage...........pardon een bril van zoveel geld die al in zo'n korte tijd versleten is? Ja zei dat is normaal maar ik zal even aan mijn chef vragen. Even later kwam hij terug (zonder chef) en zei me dat het een normale slijtage is.
Ik draag al 50 jaar een bril en ik heb dit nog nooit mee gemaakt, echt nog nooit en ik heb dure en goedkope brillen gehad maar bij niet één bril is er ooit de lak afgegaan. Ik heb nog gevraagd naar de chef maar die kwam niet te voorschijn terwijl hij er wel was. Ik was zo boos, zeg maar gerust pisnijdig zeker ook omdat zo'n chef niet eens de moeite neemt om je te woord te staan en niet eens wil nadenken over een oplossing en ook over het feit dat het schijnbaar normaal is dat je elk jaar een nieuwe bril moet. Als je montuur versleten is moet je gewoon een hele nieuwe bril want zelden passen de glazen in een ander montuur.  Is het normaal dat ik zo boos ben of is het normaal dat je tegenwoordig zo snel een nieuw montuur moet. Ik heb gezegd dat ze mijn man en mij uit het systeem moeten halen en ik nooit meer in die winkel kom en ze ook nooit zal aanbevelen aan iemand. Ik ga ook een klacht neerleggen bij pearl n.l
Ik had echt geen nieuw montuur verwacht maar wel een tegemoetkoming. Misschien hebben we gewoon pech met onze brillen (die van mijn is al onhelstelbaar kapot tijdens een val) en stel ik me aan, hoe zouden jullie handelen.

Update
Vandaag ben ik naar een ander filiaal geweest en ik weet niet hoe ik het in woorden uit moet drukken hoe tegenover gesteld ik hier te woord ben gestaan.
Ik ben nog gewoon in jubelstemming en niet alleen omdat ik een nieuw montuur krijg maar ook omdat er normaal tegen je gedaan wordt.
De mevr die me hielp die bekeek de bril en zei onmiddellijk dit is niet normaal en dit mag niet en zeker niet in zo'n korte tijd. Ze ging vragen aan haar chef hoe ze moest handelen en die kwam ook mee de winkel in en vroeg waarom ik niet in het filiaal in eigen woonplaats was geweest omdat iedere winkel zijn eigen klantenbestand heeft, ik heb eerlijk verteld welke ervaring ik daar heb gehad en dat ik daar niet meer naar terug ging.
Hij zegt, mevr dan gaan wij het voor u oplossen.
Er zit 2 jaar garantie op het montuur dus die gaan we vervangen, maar zullen eerst even gaan kijken of we hem nog hebben. Helaas was het montuur er niet meer maar via de pc hadden ze al gezien dat hij in 5 filialen nog wel was. Ze zouden vanmiddag een rondje gaan bellen en me mailen wanneer hij binnen was.
Ik kwam thuis en er lag al een mailtje dat ze hem waarschijnlijk zaterdag al in huis hebben en anders dinsdag, ze zetten dan gelijk de glazen over en daar kan ik op wachten.
Kijk en dit noem ik service, en al had ik geen nieuwe bril gekregen of had ik de helft bij moeten betalen en dan had ik vrede met de situatie gehad omdat ze me keurig netjes te woord hebben gestaan en het probleem niet hebben weggewimpeld. Ik zeg.........goeie aktie van PearlWink
Ik ga volgende week heerlijk op vakantie met een mooi nieuw brilletje op m'n neus...


Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 490
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 15:36
Ik vind dat je terecht boos bent, ongeacht wat de oorzaak is van de lakschade aan de bril. Het is op zijn minst een gebaar van beleefdheid om als chef, je klanten zelf te woord te staan als daarom gevraagd word.
Als je de mogelijkheid hebt zou ik naar een andere pearle gaan en daar de situatie neerleggen, ikzelf ben al jaren klant bij pearle en nog nooooooooit onbeleefd/ onbeschoft behandeld.
succes
groetjes margriet
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 15:37
ik zou zeker een klacht indienen, zowiezo tegen die chef, dit is ronduit onbeschoft, als je naar de chef vraagt hoort hij te komen, slijtage aan het montuur heb ik nog nooit gehad, ik doe al 4jaar met het zelfde montuur, ik heb nog nooit vlekken of plekken gehad, ik vind echt dat je in je recht sta en dat je terecht boos ben
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 15:37
inderdaad naar een ander filiaal van pearle gaan, niet geschoten is altijd mis
lydia wijsbroek
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 15:41
Ik vind dat je terecht boos bent. Ik heb ook een keer lakschade aan m'n montuur gehad, binnen 1 jaar, en ik kreeg gewoon een nieuw montuur en de glazen werden daarin gezet (dat kon gelukkig, met een kleine aanpassing). En dat was bij lange na niet zo'n duur montuur als die van jou. Het was niet bij Pearl overigens, maar de bril die ik nu heb komt daar wel vandaan, en ik heb nog geen problemen gehad met de service (heb ik ook nog niet nodig gehad, die service).
 
Ik vind het sowieso erg onbeleefd dat de chef je niet te woord komt staan.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 15:49
Poe, lastig om hier iets over te zeggen. Wat is het voor montuur? Weet je wel zeker dat het een duur montuur was, en dat het niet de glazen waren die de prijs zo hoog maakten? Ik vind brillenglazen altijd ongelooflijk duur, vooral als je 'bijzondere afwijkingen' aan je ogen hebt (weet niet of je die hebt natuurlijk).

Misschien was het onbeleefd van het winkelpersoneel, maar hoe onbeleefd ben jij zelf precies geweest? 'Ventje' klinkt in ieder geval niet al te aardig. Ik heb zelf jaren achter de kassa gewerkt, en ik kan je wel zeggen dat mensen die woedend werden op mij om dingen waar ik niks aan kon doen daar alleen zichzelf mee hadden. Kon iemand rustig blijven en begrijpen dat ik ook maar gewoon mijn werk deed, oké, dan wilde ik best proberen te helpen. Begonnen ze tegen me te schreeuwen, dan was die bereidheid snel verdwenen. Ik ben altijd rustig en correct gebleven, maar iemand maakte niet meer kans om zijn zin te krijgen als hij kwaad werd. Integendeel.
Dat wilde ik toch even gezegd hebben. Ik hoop dat het op jou niet van toepassing is ;)
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 16:00
Ik heb ook eens een bril binnen een jaar stuk gehad (niet bij Pearl) bestond de fabriek niet meer. Kreeg ik een nieuwe bril voor de helft van de prijs. Later dacht ik, dat is helemaal niet zo'n goed aanbod geweest. Ik had toch nooit binnen een jaar een nieuwe bril gekocht, en nu moest ik wel! Je kunt dus ook te bescheiden zijn,volgens mij. En wat kosten die brillen een smak geld hè?
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 16:00
Pluk in mijn ogen was het een ventje, een jong jongetje (zeker geen man) wat heel onervaren over kwam, ik heb zelf ook in een winkel gewerkt en ik weet ook hoe mensen soms kunnen reageren. Ik snap ook dat jong personeel moet leren(moest ik ook) maar zet die dan niet alleen in de winkel zonder een ervaren iemand in de buurt. Ik heb zeker niet staan te schreeuwen want dat is niet mijn ding maar ik heb wel duidelijk gemaakt dat ik boos ben, niet op hem maar op het beleid dat er in die winkel gevoerd wordt. En ook al zou het montuur maar € 100,- hebben gekost dan nog zou dat niet af gedaan mogen worden als slijtage. Als het alleen op de hoeken was dan zou je zeggen dat het komt door het neerleggen van de bril maar overal laat de verf los en ik heb inmiddels zelf wel zoveel ervaring dat ik weet dat dit niet normaal is. Ik snap ook dat er een keer iets verkeerd kan gaan maar dan handel je nog niet zo een klacht af want door te zeggen dat het slijtage is zijn ze wel op een goedkope manier van je af. Ik ga zeker bij een ander filiaal de klacht neerleggen en kijken hoe die reageren.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 16:03
Ja ik vind he terecht dat je boos bent.

ook vind inderdaad dat je naar  een andere pearl moet gaan want daar  wordt je als het goed is directer geholpen dan bij Pearl.nl.
Dat kan altijd nog.

Hoe boos je ook zelf zal zijn geweest zoals hier boven genoemend  (en ook zij heeft wel een beetje gelijk.) is het  nog niet netjes dat  een chef het overlaat aan een jonge knul met minder ervaring.

Ik snap ook wel waar de reaktie van hier boven vandaan komt want soms zijn mensen ook ronduit onbeschoft tegen personeel die er niks aan kunnen doen. 
Maar als ik  naar  mezelf kijk komt dat ventje waarschijnlijk pas na de manier van reageren. Men krijgt mij ook niet kwader als ze met dat  boze klant in toom houden toontje beginnen zonder ook maar enig begrip te tonen en te luisteren. Klant is koning bestaat niet meer. 
Nee ze beginnen tegenwoordig al gelijk  nee mevrouw daar  kunnen we niks mee, i.p.v. goh wat  ervelend laten we eens even kijken  of er een oplossing is. 
Oke dan waarschijnlijk nog komen met dat er niks aan te doen is. 
Nee er wordt al gelijk stug gereageerd door het personeel want klanten mogen niet  lastig zijn en we hebben een keurige cursus gehad dus die brengen we dan maar  in praktijk, want wij zijn eigenlijk te bang om meeleven te tonen want dan zijn we softies.

En zeker in het geval van een bril wat  toch het aangezicht van een persoon is vind ik dat er respect getoond moet worden en at  is ver te zoeken tegenwoordig.


Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Thuis
Status: Offline
Points: 989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 16:04
Ik heb het zelf een paar keer gehad met een goedkoop montuur (ook bij pearle), elke keer gingen er stukjes van de lak af. Dat was wel altijd binnen een paar maanden en elke keer heb ik een nieuw montuur gekregen. Na 3 of 4 keer toch maar een ander montuur uitgekozen en het bedrag wat dat montuur duurder was bijbetaald.
Er werd mij toen ook uitgelegd dat de meeste goedkopere monturen alleen een laklaag ofzo hebben en geen speciale coating die dit tegengaat. De duurdere modellen hebben dit vaak wel.
Tegenwoordig heb ik dus meestal een iets duurder model en heb ik er eigenlijk geen last meer van.
Ik heb er dus wel goeie ervaring mee, maar ik moet ook zeggen dat er hier bij de pearle over het algemeen heel klantvriendelijk personeel staat.
 
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 16:16
*ziet nu een kleuter voor zich nauwelijks boven de toonbank uit komt* :D

Fijn dat je niet hebt staan schreeuwen en niet hebt gedaan alsof het allemaal de schuld van die jongen was. Heb het vaak anders meegemaakt!

@ macheri: ik heb op mijn cursussen toch altijd geleerd dat luisteren en begrip tonen het allerbelangrijkst is, hoor! Niet dat het altijd helpt, want het is zoals je zegt: dan zeg je vaak in plaats van 'Nee, mevrouw, daar kunnen we helaas niks aan doen': 'Dus als ik het goed begrijp [samenvatting van probleem klant]. Goh, wat vervelend voor u, mevrouw. Daar kunnen we helaas niks aan doen.' En dan beginnen ze alsnog tegen je te schreeuwen, haha.

Ik ben benieuwd wat ze in een ander filiaal zeggen, hoor, succes ermee.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 16:20
Als ik jou was ging ik eerst naar een ander filiaal, kijken hoe ze daar reageren.
Sowieso zou ik een schriftelijke klacht indienen bij het hoofdkantoor van Pearl betreffende de filiaalleider van de vestiging waar je nu bent geweest (niet te lang mee wachten). Zelf kom ik al jaren bij Hans Anders, daar heb ik ooit een klacht gehad omdat het ontspiegelende deel van de glazen afging. Zonder problemen is dat verholpen. Het gekke is, bij ons is het ALTIJD druk bij Hans Anders en je ziet geen kop bij Pearl......Zelf heb ik altijd wat goedkopere monturen of een in een aanbieding, dan mag ik van mezelf wat vaker wisselen, en heb nog nooit problemen gehad.
Succes met een en ander, enne....hou ons op de hoogte.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 16:20
Even nog terug komend op het personeel, dat is zeker per filiaal verschillend. Mijn schoonzus werkt bij Pearl en dat is de liefste die er bestaat. Ze is altijd behulpzaam naar alle klanten en zal altijd haar best doen om de klant tevreden te houden. Er zal heus wel een bepaald beleid zijn met betrekking tot het behandelen van klachten, maar de ene persoon doet toch wat gemakkelijker klachten af als 'niks aan te doen' dan de ander.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 16:30
Originally posted by Pluk Pluk wrote:

*ziet nu een kleuter voor zich nauwelijks boven de toonbank uit komt* :D

Fijn dat je niet hebt staan schreeuwen en niet hebt gedaan alsof het allemaal de schuld van die jongen was. Heb het vaak anders meegemaakt!

@ macheri: ik heb op mijn cursussen toch altijd geleerd dat luisteren en begrip tonen het allerbelangrijkst is, hoor! Niet dat het altijd helpt, want het is zoals je zegt: dan zeg je vaak in plaats van 'Nee, mevrouw, daar kunnen we helaas niks aan doen': 'Dus als ik het goed begrijp [samenvatting van probleem klant]. Goh, wat vervelend voor u, mevrouw. Daar kunnen we helaas niks aan doen.' En dan beginnen ze alsnog tegen je te schreeuwen, haha.

Ik ben benieuwd wat ze in een ander filiaal zeggen, hoor, succes ermee.

'Tuurlijk ik ben het met je eens hoor er zijn horken van klanten en soms als ik daar  bij sta zeg ik er ook weleens wat van  in de zin van zij heeft het beleid niet gemaakt.  Maar vaak wordt er door een hoop onbegrip en soms ook angst van het personeel al gelijk in het intimiderende toontje van de cursus  overgegaan. Ik heb zoiets wees een mens en toon wat begrip. is een klant dan nog onbeschoft pas dan pas je cursus trucjes toe. 
Maar goed het is een wisselwerking van klant en personeel en tolerantie is tegenwoordig helaas erg ver te zoeken.

Maar gelukkig hier op het forum is het wel te vinden en erg gezellig dus het bestaat nog wel. en dat  moeten we koesteren.


Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: belgië
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 16:31
Ik vind je reactie helemaal terecht en ik zou ook eerst nog proberen in een ander filiaal en daar alles uitleggen, je kan maar proberen.
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 April 2010
Status: Offline
Points: 555
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 16:37
Ik ga niet naar winkels/ketens met vele filialen maar naar de kleine zelfstandigen in de buurt.  Mijn ervaring : altijd heel vriendelijk, kennen hun klanten en hun smaak, zéér goede service, soms iets duurder maar niet altijd.

Claire : jong personeel moet volgens mij in de beginperiode begeleid worden. Fabricagefouten moeten erkend en niet afgewimpeld worden. Bij aankoop moet men klant verwittigen indien er bij goedkopere merken bepaalde slijtageproblemen sneller opduiken. Dit allemaal noem ik service en dat is wat ik bij mijn vertrouwde winkels ondervind. Wink
Katelijne




kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 16:40
@ macheri: Ja, maar ik heb dus juist op die cursussen geleerd hoe je je begrip kunt verwoorden en hoe belangrijk dat is. Mijn toon is nooit intimiderend geweest, als je mij zou kennen zou je nu keihard moeten lachen, ik en intimiderend... Ik kreeg juist altijd de grootste bullenbakken op me af, want die dachten dan: hé, bij dat verlegen meisje met die rode wangen kan ik het misschien wel proberen. Nou, mooi niet dus, want ik liet niet over me heen lopen. Dat kan ook gewoon echt niet. Maar met wat inlevingsvermogen kom je een heel eind inderdaad, al is het soms lastig omdat je 'als mens' wel eens dingen vind die je 'als werknemer' niet kunt uitdragen.

Het bestaat zeker nog, hoor, ook in winkels en zelfs in de grote ketens! Maar inderdaad, soms moet je goed zoeken.
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 16:47
Ik zou ook pisnijdig zijn als ik zo behandeld wordt.
Ik persoonlijk zou naar tros radar mailen en natuurlijk naar pearl.
800,00 is erg veel geld en als inderdaad de glazen zo duur waren kunnen ze toch een nieuw montuur aanbieden
Ik ben heel benieuwd hoe het afloopt.
En die chef nou dat vind ik ook niet normaal hoor,die hoort gewoon te komen
Groetjes jenny
Groetjes jenny
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 16:57
Ik vind dat je terecht boos bent. En die chef is een grote scheitleidster (misschien een friese uitdrukking, maar ik bedoel: bangerik). Die hoort gewoon te komen als de klant daarom vraagt. Ook al is hij bezig met een andere klant, dan nog hoort hij te zeggen: Ik kom zo bij u. Hij is immers eindverantwoordelijk voor de zaak.
 
Daar komt nog bij dat je bij je ziektenkostenverzekering ook niet elk jaar een bril vergoed krijgt, en dat weten ze bij de Pearle ook heus wel.
 
Amy heeft mijn bril een keertje gebroken. Deze was toen al 3 jaar oud. Maar ze hebben nog geprobeerd om de bril voor mijn te reparen. (Dit was ook nog eens in een ander filiaal dan waar ik de bril had gekocht.) Met lassen en nieuwe stokjes (had ik ineens een multi kleuren bril...). Maar het mocht niet baten. Dus heb ik daar een goedkoop model uitgezocht en deze is nog steeds prima. Als de lak laag los laat is dit echt geen sluitage, maar een fabrieksfout. Je kunt wel slijtage krijgen op den duur... maar inderdaad dan op de hoekjes... en niet over het hele montuur.
 
De service bij onze pearl is super. Ik ga ook regelmatig heen voor nieuwe neusvleugels, want ik heb van die anti slib dingen en die worden groen. En dat lijkt zo vies.
 
Ik zou zeker een klacht indienen tegen de chef op pearl.nl. En het idd met de bril nog in een ander filiaal proberen.
 
Heel veel succes in ieder geval! Ik hoop dat ze met een goede oplossing komen!
 
 
Veel liefs van Marieke
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 16:59
Wat een service zeg, waardeloos.
Ik ben 1x veranderd van opticiën, dacht ook goedkoop te zijn, niet bij Pearl maar een andere keten. Eens maar nooit meer. Ik had verkeerde glazen erin, wat zei dat winkelmeisje, je ogen moeten aan de nieuwe glazen wennen. Ben terug gegaan naar mijn oude opticiën. Heb eerlijk verteld dat ik een bril best wel duur vind met dubbel focus en een ander wilde proberen. Hij heeft mijn brilglazen nagekeken en wat bleek, verkeerde glazen erin, dag 550 euro.
 
Mijn opticien heeft voor niets, ja dat lezen jullie goed, voor niets, andere glazen erin gezet.
Heb een montuur al 4 jaar lang van Gant, nog geen stukje lak eraf. Als dat wel zo zou zijn zorgt hij dat dit montuur naar de fabriek gaat.
 
Dat is Service met een grote S.
 
Ik zou als ik jou was er zeker werk van maken.
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns