Hoe kan i k dit voorkomen? |
Reageer |
Autheur | |
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 April 2015 om 12:55 |
Hoe kan ik dit voorkomen. Ik wil graag in toeren blijven haken,nu sluit ik met een halve vaste in de 3e van het begin van de vorige toer.Ik vind het leijk.Weet iemand een oplossing? |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
hebt ge al eens geprobeerd met die vervanging van de keerlosse?
dus ge sluit met een halve vaste en direkt in diezelfde steek maak je een vaste en je neemt een zijbeentje en maakt daar terug een vaste. En als het voor een stokje moet dienen, nog eens een zijbeentje van diegene die je juist gedaan hebt en nog een vaste. Als je dan terug aan het sluiten komt, neem je het v-tje dat er recht bovenop ligt met een halve vaste en direkt terug een vaste en een zijbeentje. Dan hebt ge die schuine streep al zo niet meer. ik hoop dat het gesnapt wordt zo. |
|
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
oef,lief Bep,jouw uitleg maar hier snap ik helemaal niets van?! wat is een zijbeentje?
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://hekelidees.blogspot.be/2014/08/hekel-tutoriaal-2-kortbene-in-plaas-van.html
hier staan er foto's bij |
|
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt ik ga er eens met het haakwerk voor zitten,
|
|
stekelbakske
Groupie Lid sinds: 11 Januari 2015 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 88 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is interessant!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |