Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hoe kan i k dit voorkomen?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hoe kan i k dit voorkomen?
    Posted: 25 April 2015 om 12:55

Hoe kan ik dit voorkomen. Ik wil graag in toeren blijven haken,nu sluit ik met een halve vaste in de 3e van het begin van de vorige toer.Ik vind het leijk.Weet iemand een oplossing?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2015 om 13:29
hebt ge al eens geprobeerd met die vervanging van de keerlosse?
dus ge sluit met een halve vaste en direkt in diezelfde steek maak je een vaste en je neemt een zijbeentje en maakt daar terug een vaste. En als het voor een stokje moet dienen, nog eens een zijbeentje van diegene die je juist gedaan hebt en nog een vaste.
Als je dan terug aan het sluiten komt, neem je het v-tje dat er recht bovenop ligt met een halve vaste en direkt terug een vaste en een zijbeentje.
Dan hebt ge die schuine streep al zo niet meer.

ik hoop dat het gesnapt wordt zo.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2015 om 13:37
oef,lief Bep,jouw uitleg maar hier snap ik helemaal niets van?! wat is een zijbeentje?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2015 om 13:43
http://hekelidees.blogspot.be/2014/08/hekel-tutoriaal-2-kortbene-in-plaas-van.html

hier staan er foto's bij
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2015 om 14:15
Bedankt ik ga er eens met het haakwerk voor zitten,
Back to Top
stekelbakske View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stekelbakske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 April 2015 om 15:27
Dat is interessant!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.031 seconden.
Lang Yarns