Hoe komt het toch |
Reageer | Pagina <1 234 |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Janne Marie over gewicht wordt er gezwegen. Ik kan wel zeggen dat als engeline haar paard mij zou opeten, het dier in een keer op zijn goede gewicht zit en zelfs ietskes overheeft.
En wat hebben jullie allemaal kleine voeten zeg, vergeleken met mijn maatje 41, soms 41,5. |
|
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hehe bep eindelijk iemand die ook op grotere voet leeft!
heb zelf ook 41. mn gewicht is oei oei oei, 104 kg een sstruise tante dus! |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Met schoenmaat 39 bij een lengte van 1.73 ben ik bij mijn weten netjes in verhouding. Over mijn gewicht beklaag ik me ook niet!
Met deze schoenendiscussie en een sokkenbrei-topic ergens anders hier op het forum, vraag ik me wel af of er hier dames zijn die sokken voor zichzelf breien. Zo ja... wat voor schoeisel koop je dan? Zelf brei ik alleen nog dikke sokken op pen 3 met 2 draden voor in mijn houten klompen bij het tuinwerk. Die sokken zijn zo stevig dat je ze rechtop neer kan zetten. Ondanks de aankoop van schoenen met een brede leest, kan ik niet makkelijk iets vinden waar ik met een gebreide sok op 2½ met 1 draad in kan. Met Wolky heb je nog de meeste kans.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
haha ik zou zelf ook in de voerbak kunnen gaan liggen,komt het ook in een keer goed.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja hoor brei ze voor mn zelf en mn man,
hij heeft altijd koude voeten en ik draag ze als t erg koud is en niet t ver ga lopen, ze gaan toch iets zakken en dan krijg je blaren, maar loop binnen altijd op crocs en dan zitten zelfgebreide heerlijk, |
|
Reageer | Pagina <1 234 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |