Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenhoe kwam je bij de hobbydoos

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Onderwerp: hoe kwam je bij de hobbydoos
    Posted: 03 November 2007 om 14:05

Ik ben erg nieuwsgierig,en vraag me af hoe iedereen hier terecht is gekomen.

Ik zelf zocht afgelopen winter een patroon van een gehaakte poncho en kwam terecht bij drops en hobbydoos,heb daar kennelijk een berichtje achtergelaten en kreeg in april een nieuwsbrief van Renkske ,met het patroon van de kikker.Dat vond ik zo leuk, ben toen verder gaan neuzen en zag dat er een forum was,en dat leek me wel leuk,De rest weten jullie,ik bleef hangen en geniet er nog steeds van.

Back to Top
Knutsel View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 17 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 85
Direct Link To This Post Posted: 03 November 2007 om 14:22

Ik kwam hier, omdat ik op google gehaakte mutsen aan het zoeken was. (De beruchte muts. Ligt nog steeds aan de kant. Probeer het een andere keer nog wel  ). En toen ik alle (gratis) patroontjes zag om beestjes te haken en om beestjes van vilt te maken was ik verkocht!  Ik zag dat er met mij heel veel mensen zijn die het niet kunnen laten om wat te knutselen. Deze site is echt heel leuk! Als je ergens niet uit kom, kun je het altijd vragen. Superduper!

Groetjes Albertine

Wat je niet kan kun je leren ;)
Back to Top
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1619
Direct Link To This Post Posted: 03 November 2007 om 15:02

Via google zocht ik naar haakpatronen en ben zo op hobbydoos terecht gekomen.

En het bevalt nog steeds heel goed op hobbydoos.

 

Groetjes Els.

http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 03 November 2007 om 15:16

ik zat te googlelen en kwam bij handwerkkist terecht daar patronen gekocht.en zag toen ook een link naar hobbydoos,vond het erg gezellig op het forum was verbaasd hoe snel je antwoord kreeg op vragen.En elkaar patroontjes toestuurde.Leerde veel mensen kennen,en ben er nu aan verslaafd.want het is ook een band met nederland.En iedereen helpt iedereen en zo hoort het ook. We zijn op de wereld om elkaar te helpen nietwaar,nietwaar,nietwaar!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes puckTongue

Back to Top
Lizzi View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Oktober 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 844
Direct Link To This Post Posted: 03 November 2007 om 15:29
Bij mij ging het net zoals bij Els. Ik was ook een beetje aan 't rondneuzen naar haakpatroontjes en toen vond ik deze SUPER-site! Ik ben nog niet zo lang lid van het forum, maar ik heb hier al veel mooie dingen gezien, ideetjes opgedaan, patroontjes gekregen enz... Het is echt tof hoe snel iedereen reageert en hoe iedereen elkaar wil helpen.

Een hoop toffe madammen bij elkaar!!!! 
groetjes, Marlies
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Direct Link To This Post Posted: 03 November 2007 om 17:09
ik geloof dat het met googlen is gebeurt, weet het eigenlijk niet meer, ben in elk geval met veel plezier blijven hangen.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 03 November 2007 om 17:41

ik was ook aan het googlen en op zoek naar patronen van de marionpop en zo kwam ik hier terecht en ik die in jaren niet meer breide en haakte heb inmiddels mijn eerste poppensokken af en ben begonnen met een vestje met motiefje voor de babyborn ja ja dat had ik een maand geleden nog niet gedacht zo zie je maar weer.

groetjes Tineke

Back to Top
tdv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2171
Direct Link To This Post Posted: 03 November 2007 om 19:05
ik zocht ook iets op via google en zo ben ik hier terechtgekomen en nooit weer weggegaan  ben erg blij met dit forum,want heb corine hier ontmoet en zo hebben we een hele leuke band opgebouwd.
groetjes tine
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6409
Direct Link To This Post Posted: 03 November 2007 om 19:14
ik zat te zoeken bij google naar beren naaipatronen en vond toen deze site. door deze site ben ik ook nog gaan haken
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2006
Status: Offline
Points: 446
Direct Link To This Post Posted: 03 November 2007 om 19:51

Ook ik heb gegoogled op "haakpatronen" en kwam toen hier terecht.

Christien

Back to Top
Edith View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1096
Direct Link To This Post Posted: 03 November 2007 om 20:33

Ik had ooit op de Handwerkbeurs wol voor mezelf gekocht voor een sjaaltje. Mijn moeder wilde met dezelfde wol een omslagdoek. Met googelen kwam ik tot de ontdekking dat Renske wel de soort wol had, maar niet de zelfde kleur. Toen ik het haar vroeg kon ze die kleur wel bestellen. En tegelijk heb ik de materialen van de witte beer besteld om die te maken.

Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4146
Direct Link To This Post Posted: 03 November 2007 om 20:47
Ik ben hier terecht gekomen toen ik op zoek was naar haakpatronen en toen blijven hangen omdat het hier erg gezellig is
groetjes Thea
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 03 November 2007 om 21:03
ik zocht knuffelpatronen en dan vooral mensen die ze maakten omdat ik niemand kende die dat deed. dus even googlen. vind het hier erg gezellig en het is heel fijn om ook te kunnen helpen aan patronen en zo. En leuke contacten hier opgedaan
Back to Top
Ratlover View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 27 Juni 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 805
Direct Link To This Post Posted: 03 November 2007 om 22:04
Ik zocht via google gericht naar handwerkfora in Nederland, omdat ik wanhopig op zoek was naar een alternatief voor sokkenwol, zonder wol dus. Dit is inmiddels al weer ruim een jaar geleden, en sinds die tijd brei ik ook ongeveer sokken en ben ik hier niet meer weg te branden.
Groetjes van Lieke

Back to Top
schippersvrouw View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 407
Direct Link To This Post Posted: 03 November 2007 om 22:34
Beetje afgezaagd misschien maar ik ben hier ook al googelend terecht gekomen. Omdat ik wilde leren haken en geen patronen heb. Omdat (bijna) niemand in mijn directe omgeving handwerkt vind ik dit forum super. maar het werkt wel verslavend hoor. kom net weer van een feestje en dan denk ik, zo eerst even kijken of er nog nieuws is op het forum. Eigenlijk neus ik hier teveel, ik zou al meer af kunnen hebben als ik niet alles lees. Maar ja ik leer hier wel heel veel. 
De groetjes van Wendy
Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 04 November 2007 om 00:25

Ik breide en haakte steeds uit boeken. en toen zei mijn schoonzus dat er ook op het internet patronen en zo te vinden. Al googelend kwam op patronen kwam ik al snel bij de hobbydoos terecht en heb mij dan ook aangemeld bij het forum. Ik kreeg hier dadelijk een waaier aan linken met patronen aangeboden waar ik nooit had van kunnen dromen. Omdat ik hier dadelijk respons kreeg ben ik dan ook blijven plakken. Inmiddels is mijn voorraad patronen verdriedubbeld of misschien nog meer.

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Direct Link To This Post Posted: 04 November 2007 om 10:14
Ook ik zat te googelen naar een patroon. En wel een om een beer te breien. Die wilde ik namelijk nog aan mijn verzameling toevoegen een zelfgebreide beer. En ook ik vond het hier heel erg gezellig. Ben nu niet alleen meer aan het breien maar ook verslaafd aan het haken. En dan vooral knuffels.
Groetjes Teunie
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 04 November 2007 om 10:48

Volgens mij kwam ik ook via Google hier terecht. Had al jaaaaaaaaaaaaaaren niet meer gehaakt totdat mijn dochter graag een kleurig katoenen vest wilde voor haar dochter van toen nog geen jaar. Omdat er in de winkels (nog, want dat is een stuk beter geworden) bijna geen bladen met haakpatroontjes te koop waren ben ik op internet gaan zoeken. Ben eigenlijk hier blijven "hangen" omdat de sfeer zo goed is (en natuurlijk voor de patroontjes, maar dat is over en weer).

Ik hoop nog heeeeeel lang te mogen genieten van dit forum,

groetjes van hobbydoos Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
happyknitter26 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 17 November 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 554
Direct Link To This Post Posted: 04 November 2007 om 16:38

 ook even gegoogeld...toen we nog fanatiek op zoek waren naar babyspul..

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>Fabie
Back to Top
hanny bennes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 232
Direct Link To This Post Posted: 04 November 2007 om 17:45
ik ben hier via google terecht gekomen en ben er nog steeds erg blij mee. ik ben niet zo'n actief forum-lid, maar af en toe reageer ik wel. zoals nu dus.


we sit good in our skin.....

creaida
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns