Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hoe minderen jullie? (haken)

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Petronette View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2012
Status: Offline
Points: 356
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petronette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2012 om 11:34
Ik heb gister ook wat zitten experimenteren en ik vind het het mooist als ik het als volgt doe:
Haaknaald in voorste lusje 1ste steek en daarna gelijk insteken in het voorste lusjes van de 2de steek. Draad door beide lusje halen, je hebt dan 2 lusjes op je haaknaald. Draad omslaan en door de 2 lusjes.
 
 
Back to Top
Ringquelle View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2012
Locatie: Nijmegen
Status: Offline
Points: 98
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ringquelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2012 om 02:14
Zelf gebruik ik ook de methode die hierboven wordt genoemd, het onzichtbaar minderen. Ik heb 'm geleerd via http://youtu.be/vzWHbeRtnsw . Het fijne van dit filmpje is dat aan het einde de steek nog een paar keer in slow motion wordt getoond, zodat je hem zelf gelijktijdig mee kunt doen en alles goed kunt zien.
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2012 om 13:05
Ik haak 2 vasten samen. Maar als ik een schuine zijde moet maken (zoals een klepje bij een tas of portemonnee) dan sla ik de keerlosse over.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2012 om 11:36
Originally posted by Petronette Petronette wrote:

Ik heb gister ook wat zitten experimenteren en ik vind het het mooist als ik het als volgt doe:
Haaknaald in voorste lusje 1ste steek en daarna gelijk insteken in het voorste lusjes van de 2de steek. Draad door beide lusje halen, je hebt dan 2 lusjes op je haaknaald. Draad omslaan en door de 2 lusjes.
 
 
Dit is mijn manier ook
Back to Top
Lilyishere View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 295
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2012 om 11:42
Ook die van mij en het geeft een mooi resultaat!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns