Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

HOERA

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2012 om 19:51

Koningsdochter,

 

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2012 om 20:19

Clara,Marco en Manuel

Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine Gabriëlle.

Mooie naam. Veel geluk en plezier met z'n allen.

 

groetjes Frea.

Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2012 om 11:09
Hartelijk gefeliciteerd met je dochter, veel geluk met z'n vieren.
Groet,

Yobsje
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2012 om 13:15
Van harte gefeliceteert met de dochter
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2012 om 16:39
Hartelijk gefeliciteerd met jullie Gabriëlla.
Geniet ervan.
Groetjes, Tineke01
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2012 om 17:43

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van julllie dochter en zusje Gabriélla.

Groetjes van Jolly

 

Groetjes van Jolly



Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2012 om 19:10
Wow,wat een mooie naam!!!! Gefeliciteerd Koningsdochter,en je man natuurlijk ook!!!! Geniet er lekker van!!!!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2012 om 20:17

Oh jullie zijn al op de hoogte gebracht. Dank je wel Diana. Via via was de tamtam inderdaad gaan rollen en zo plaatste iemand een felicitatie op mijn hyves. Zelf helemaal niet gezien. Heb ook een week op bed gezeten/gelegen zonder aan de computer te denken.

t Was nog even spannend op 1-2-12 Gabrielles geboortedatum. Tijdens de persweeen begon ik te vloeien waardoor er meteen twee ambulances werden gebeld. Een voor Gabrielle omdat vloeien voor de geboorte kan duiden op het loslaten van de placenta waardoor Gabrielle zuurstofgebrek zou krijgen als ze te lang in het baringskanaal zou blijven. En een voor mij. Gabrielle werd gelukkig snel geboren door goed handelen van de verloskundige en door een flinke knip en even goed door persen. Maar toen kwam de placenta toch niet mee. Daardoor begon ik enorm te vloeien. In een kwartier tijd ben ik 1300 cc bloed verloren. De broeder van de ambulance die heel snel na de geboorte aankwam heeft geholpen om de placenta er uit te krijgen. En toen in een rap tempo richting ziekenhuis. Gabrielle er achter aan in haar eigen ziekenauto. Heb vanmiddag de foto's gezien van Marco die haar zelf in de couveuse legde. Puur voor de warmte ze was kerngezond en heeft gelukkig niet geleden van de loslatende placenta.

Tijdens de rit naar het ziekenhuis en in het ziekenhuis zelf heb ik nog aardig gevloeid waardoor het uiteindelijke bloedverlies op 1600 cc kwam. Het dubbele van wat ik verloor bij Manuel en dat was al veel.

In het ziekenhuis moest ik een nacht blijven. Toen ik de volgende morgen zelf geplast en gedoucht had mocht ik naar huis. En nu is het grote aansterken begonnen. Veel slapen, veel op bed blijven liggen, extra uren kraamzorg en veel mantelzorg als de kraamzorg weg is zijn de adviezen. Verder heb ik staaltabletten gekregen en slik ik floradix en foliumzuur. Met drinken met extra vitamine c moet het allemaal zo goed mogelijk door mijn lichaam opgenomen worden. Ik merk dat er langzaam aan krachten terug beginnen te komen maar voorlopig houd ik me goed aan het advies van slapen en op bed blijven liggen. Vanavond wel weer voor het eerst in de woonkamer gegeten en daarna nog een tijd op de bank gelegen. Vooral voor Manuel erg goed. Die genoot van de normale situatie, (tenslotte lag ik aan het einde van de zwangerschap veel op de bank door mijn bekkenklachten) en vond het heerlijk om veel te komen kroelen. Want dat vele op bed liggen van mama vind hij eigenlijk maar niets.

Manuel is een pracht van grote broer. Hij lijkt ineens weer zoveel wijzer en ouder geworden. Is reuze trots op zijn grote zus en pakt het heel goed op dat er kraamverzorgsters door het huis lopen die ook voor zijn boterhammetje zorgen.

Hier een foto van grote broer en kleine zus:

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2012 om 21:28

Prachtige foto en prachtige dochter Clara, je bevallingsverhaal is een beetje herkenbaar. Ook wij moesten meteen na de geboorte van mijn dochter 2 jaar geleden gelijk met de ambulance naar het ziekenhuis, wel samen in 1 ambulance en ook zij moest in de couveuse vanwege haar temperatuur, het was toen min 14. Inmiddels is ze net 2 en een gezonde peuter.

Heel veel geluk met je gezin, grote broer ziet er echt trots uit. En inderdaad wordt je oudste gelijk een stuk ouder en wijzer met een klein zusje erbij. Geniet van je kindjes.

Groet,

Yobsje
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2012 om 22:03
Gefeliciteerd! Je mag dankbaar zijn met dit koppeltje en ook trots!
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2012 om 22:15
gefeliciteerd met dit mooie meisje, geniet hier van zoveel als je kan.
Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1871
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TLooman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2012 om 22:42
van harte gefeliciteerd met jullie dochter wat een prachtige foto heel veel liefde en geluk samen
groetjes Thea
Back to Top
Dopey View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 03 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 110
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dopey Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2012 om 22:50

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!

Geniet er van met z'n viertjes. Hopelijk knap je snel weer op.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2012 om 23:22
Nogmaals gefeliciteerd met dit prachtige stel. En je voorlopig laten verwennen zodat je goed zult aansterken. groetjes, Lida
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2012 om 23:24
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en geniet er van

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2012 om 07:16
Clara.........ben zo blij voor jullie!
Wat een ontzettend mooi kindje......trouwens.....het zijn allebei hele mooie, knappe kindjes!
Je mag terrecht trots zijn hoor!!!!
Echt lief hoe hij omgaat met z'n zusje...........zoooooo schattig!!

Ik haak nooit af!

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2012 om 09:36
wat een schattige kindjes heb jij

geniet er maar goed van want ze worden zoooooooo vlug groot


Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2012 om 11:12
van harte meid en wat een bevalling zeg er wordt weleens te gemakkelijk gezegt we nemen een kindje nou in jou geval was dat helemaal niet zo gemakkelijk DUS moet iedereen heel heel erg lief voor jullie zijn want na zo'n klus verdien je dat (en wat een prachtige kindjes)
Back to Top
Ursula75 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 245
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ursula75 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2012 om 12:02

Gefeliciteerd met jullie mooie dochter.

Geniet van jullie gezinnetje

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2012 om 16:45
ooooh, wat een prachtig plaatje, die 2 kleine koningskindjes, veel geluk en ik hoop dat je snel mag aansterken en papa ook sterkte want het lijkt me voor een partner best ook pittig om zo'n bevalling met veel bloedverlies mee te maken..Godank ging het allemaal goed !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns