Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hoi nieuwe forumleden

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2014 om 17:34
Whahaha magtelt, ik mis nu de vind ik leuk knop
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2014 om 10:15
Ik laat het bijtijds weten. Mijn zaterdagen zijn meestal onbezet, er zijn in de zomer kofferbakverkopen, maar zo vaak, dat ik er wel eentje kan missen. Moet Apeldoorn ook meer naar het Westen verplaatst worden?
Misschien is het toch handiger als ik verhuis.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2014 om 11:58
Voor mij is het 1 uur en 21 min. rijden
Valt nog mee.
Het lijkt mij erg leuk, maar ook vreemd om mensen te ontmoeten van het net,
Waar je veel mee bebt, maar niet persoonlijk ziet.
Weer eens wat anders
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2014 om 17:34
Het is enorm leuk om gezichten te zien bij de namen. Misschien kunnen er mensen meerijden, dan lijkt de weg korter. Meestal duurt het van 10.00 tot 16.00, maar ik kijk niet op de klok die dag, ik zit gewoon klaar vanaf een uur of 9.00
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2014 om 17:36
Het lijkt mij in ieder geval super leuk.
En hoop dat ik de dag die gekozen word vrij ben.
Dus... Wacht af naar data en verder info :)
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2014 om 21:21
Ik ben zeker weer van de partij, heb er nu drie mee gemaakt en elke keer weer super gezellig.
Back to Top
Nicoletta View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2013
Locatie: Lelystad
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nicoletta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2014 om 16:41
Hallo, ik dacht dat ik me wel eens had voorgesteld, maar bij deze dan nog maar een keertje.
Ik haak heel graag en heb al verschillende dingen voor mijn kleindochter gemaakt, had dit al een keertje gepost.
groetjes, Nicky

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2014 om 16:44
Welkom Nicky.

En op de hobbyddosdag ben je ook welkom, als je wilt komen. Al geven mensen zich een dag tevoren op, iedereen is welkom, je kunt ook je dochter, schoondochter, kleindochter, nichtje of vriendin meenemen, als ze wel van handwerken houden, maar niet van de computer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nicoletta View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 16 Februari 2013
Locatie: Lelystad
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nicoletta Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2014 om 16:49
Dank je voor de uitnodigingSmile Ik ben de enige in de familie die haakt en daar zijn ze wel blij meeSmile

Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2014 om 18:27
Ik hou het ook in de gaten en hoop te kunnen langskomen. Al is dat 2,5 u rijden.
Veerle wil ook graag meekomen. We kunnen inderdaad afwisselend rijden.
Grx
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns