Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hond versus kat

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hond versus kat
    Posted: 07 Maart 2017 om 17:54
Wij waren thuis allemaal kattenliefhebbers, behalve mijn oudste zus. Die heeft een kennel en heeft geregeld een nest Hollandse herders. Ze leidt sommige op tot schaapherdershonden. Laatst had ze een hond van eigen kweek te logeren om die wat tests met schapen te laten doen en de hond slaagde met vlag en wimpel. Mijn zus vertelde, dat hij opgeleid is tot hulphond, zo'n makkelijke logé heeft ze zelden, hij raapt alles, wat ze laat vallen, voor haar op. Nou dat kan mijn Midnight ook, hoor. Als ik stukjes worst of kaas laat vallen, raapt hij ze keurig op. Het teruggeven gebeurt wel wat later, in gewijzigde vorm.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2017 om 19:37
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Als ik stukjes worst of kaas laat vallen, raapt hij ze keurig op. Het teruggeven gebeurt wel wat later, in gewijzigde vorm.

LOLLOLLOL


Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2017 om 14:40
Hond. Ik ben helemaal van de honden en daarbij neem ik voor lief dat ik meerdere keren per dag een fikse wandeling mag maken.
Ik heb het dan weer wat minder op die aangeklede handtasjes (Edelratten noemen ze die in Duitsland), maar gewoon een mooie grote hond, type Duitse Herder, Rottweiler... dat zijn mijn favoriete honden.
Hoewel het (vrij nieuwe) ras Elo me ook hele fijne honden lijken.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2017 om 15:31
Elo? Nooit van gehoord.

Even gegoogle, wat een leuk ras, die wil ik, zucht.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2017 om 15:33
voor anderen die het willen zien: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=221034
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Maart 2017 om 16:32
ik heb het nieuwe ras even opgezocht, mooie Hond
oant Sjen
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2017 om 09:09
Ach wat een poepies dat nieuwe ras...
Ben zelf van de katten of in ieder geval we hebben een kat...
Twijfelen wel of we er een hondje bij willen...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2017 om 10:42
De hondjes, die ik leuk vind, zijn zo kats, dat ik het dan toch maar bij de echte dakhazen houd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2017 om 12:00
of ge neemt een kat die zo honds is. De Corneel (maine coon) van mijn dochter bv. die apporteert en gaat zitten wachten totdat het terug weggegooid wordt, gaat het halen en brengt het terug en legt het voor uw voeten neer en gaat zitten wachten.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2017 om 14:50
Ja en een maine coon heeft ook het formaat van een hond, zijn nog groter dan een hond van een klein ras. Mooie katten trouwens vind ik.

Ik zou beide wel willen, katten en honden. Hadden we vroeger ook en dat ging altijd heel goed samen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2017 om 17:33
Onze Britse korthaar heeft mij ooit leren apporteren. Hij sloeg een speeltje door de kamer en ik ging het braaf halen om het weer voor hem neer te leggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Maart 2017 om 23:07
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2017 om 14:10
Wauw, zo'n maine coon is prachtig ! Waarschijnlijk ook zeer duur.
Indien ik ooit een kat zou houden is het zo eentje.
Wij houden meer van honden, bovendien is mijn jongste zoon allergisch voor katten ...
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns