Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hotfix.

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hotfix.
    Posted: 25 September 2012 om 23:29
En wat ziet mijn oog? Komende donderdag, 27 september, heeft de Lidl een soort van hotfix applicator te koop. Niet te duur met wat steentjes erbij. Geen idee of andere steentjes er ook voor geschikt zijn, ik ben helemaal niet thuis in de wereld van de hotfix maar ik zat er toevallig laats aan te denken en dit is natuurlijk een goede test.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 08:31
Wat is hotfix?
Gr jenny
Groetjes jenny
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 08:59
Dat is niet duur. Als ik het zo zie is dit wel te gebruiken voor alle steentjes met een plak laag. Het is heel erg leuk om te doen. Ik heb er toen wel heel wat meer voor betaald 


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 09:34
ik heb het ook gezien en ben wel nieuwsgierig naar de hot fix.
weet iemand misschien of daar nog veel verschil in zit of komen die applicators allemaal op hetzelfde neer.
groetjes belinda
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 15:26
Ik weet niet of er verscchil in zit.. Ik zelf heb de duurdere versie en ben daar wel erg tevreden mee..
 
Toevallig krijg ik net de bestelling van Ebay binnen, daar heb ik Chinese DMC rhinestones besteld maat SS20.. En die zijn echt heel erg mooi en maar 9 dollar voor 1440 stuks.. Daar koop je ze hier via NLse internetsites niet voor, en zeker niet die net zo mooi glimmend zijn.. ^^
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 15:41
hotfix zijn glimmende en doffe steentje die met een soort verwarmde pen op stof vastzet, aan de achterkant zit een soort lijm die smelt door de verwamde aplicator. ik heb er 1 maar ik gebruik hem voor pyrografie.
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 23:41


Haakmuts
Nog meer hotfix op mijn blog
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 07:18
Wel heel erg leuk zeg om te doen
Bedankt voor de uitleg,weer iets geleerd
Groetjes jenny
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 08:57
O wat leuk! Toch maar naar de lidl denk ik :-).

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 09:35
hier staan leuke patronen:



De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
belja View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer belja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 12:23
ik heb hem gekocht bij de lidl er zitten 8 opzetstukjes bij en 2 potjes steentjes ziet er goed uit.
als ik vandaag nog tijd over heb ga ik hem uit proberen.
weet iemand nog een goed adres waar je hotfixsteentjes kunt bestellen want die zal ik binnenkort wel nodig hebben.

groetjes belinda
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 13:31
Kom normaal nooit bij de lidl, maar morgen en zaterdag vieren we een speciaal feestje. De boodschappen daarvoor hebben we bij de lidl gekocht, heb snel ook een doosje in de kar gelegd, heb voorlopig even geen tijd om het te proberen maar de winter is nog lang.
Back to Top
Barones View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Januari 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 342
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Barones Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 13:37
Bij Lidl Zuid-Holland zijn ze niet in de aanbieding.  

Dora (Barones)
x_3bc1bd1f
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 13:56
Hoi Barones,
 
Ik weet niet waar je woont maar ik heb ze bij ons wel zien liggen vanmorgen (Hendrik Ido Ambacht), ze stonden ook in de folder. Ik heb maar heel even gekeken en hard weer door want ik vind nl. alles leuk om te doen en ja, dan moet je toch keuzes maken, voorlopig haken en naaien. Maar het kriebelt dan wel heel erg hoor!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
Barones View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Januari 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 342
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Barones Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 14:25
Hoi Annelies je hebt helemaal gelijk ik zag ze in de eerste instantie niet in de folder staan. Ik stuur mijn man erop af. 

x_3bc1bd1f
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 14:29
Originally posted by belja belja wrote:

ik heb hem gekocht bij de lidl er zitten 8 opzetstukjes bij en 2 potjes steentjes ziet er goed uit.
als ik vandaag nog tijd over heb ga ik hem uit proberen.
weet iemand nog een goed adres waar je hotfixsteentjes kunt bestellen want die zal ik binnenkort wel nodig hebben.

groetjes belinda
 
Zoals ik al zei, lang leve Ebay..
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 14:32
Hier heb ik ze besteld:
 
 
En die zijn echt mooi.. Ik heb ooit eens DEZE besteld, die zijn op Swarovski na het mooist, nou en die goedkope van ebay zijn net zo mooi.. (Check de prijsverschillen en het aantal steentjes)
 
HIER heb ik ook eens de 'echte' DMC besteld, maar ook die zijn minder mooi dan die van Ebay, en veel duurder (19 euro).. Je kunt daar wel een gratis proefpakketje aanvragen..
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 15:44
Ik hotfix zelf heel veel en er is heel veel verschil in steentjes, de applicator van de lidl ziet er goed uit maar weet niet hoe hij in werkelijkheid is maar dat weet je nooit van te voren. Zaten weinig steentjes bij, ook in steentjes zit een groot verschil, sommige steentjes laten los. Ik koop altijd bij dezelfde webshop en heb daar hele goede ervaringen mee.
Maar je hoef voor kinder shirtjes echt geen Swarovski of DMC steentjes te hebben.
Ik zelf gebruik zelden of nooit de applicator want vind met de strijkbout vele malen makkelijker.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 15:48
Originally posted by belja belja wrote:

ik heb hem gekocht bij de lidl er zitten 8 opzetstukjes bij en 2 potjes steentjes ziet er goed uit.
als ik vandaag nog tijd over heb ga ik hem uit proberen.
weet iemand nog een goed adres waar je hotfixsteentjes kunt bestellen want die zal ik binnenkort wel nodig hebben.

groetjes belinda


Ik koop ze hier http://www.hotfixonline.nl/
Vandaag besteld, morgen in huis.......
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2012 om 15:54
Originally posted by Claire Claire wrote:


Maar je hoef voor kinder shirtjes echt geen Swarovski of DMC steentjes te hebben.
 
Klopt, maar als je voor hetzelfde geld (of minder) mooiere en meerdere steentjes hebt ^^ Ik heb toen ook gewone rhinestones besteld, maar die kreeg ik er met mijn applicator niet op, die bleven er niet aanplakken.. Troep dus..
 
Ik hou er wel van als het net wat mooier blinkt Cool Mja, ieder voor zich..
 
 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.734 seconden.
Lang Yarns