http://starlost.blog.163.com/blog/static/204563032 |
Reageer |
Autheur | |
JanetSimone
Duizendpoot Lid sinds: 31 Mei 2012 Status: Offline Points: 104 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 20 Mei 2015 om 10:45 |
http:/o/starlost.blog.163.com/blog/static/204563032201312634013494/
goedemorgen, ik hoop dat dit lukt. Ik heb op deze site een weekend swoncho gezien, maar het patroon is in het engels, kan iemand me shelpen met vertalen? groet, Janet |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
https://www.pinterest.com/pin/46373071137470739/ is het deze die je bedoelt want de link die je doorgeeft marsjeert niet. |
|
|
|
JanetSimone
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dat is m, die vindt ik wel leuk om te maken, alleen de lengt moet iets aangepast worden omdat ik nogal lang ben.
ik kan het patroon niet geheel volgen, zou iemand me hiermee kunnen helpen? |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
https://www.pinterest.com/pin/37365871885279604/ dan is hier de rest van het patroon. dat langer maken is geen probleem want je moet toch een stukje dezelfde breedte breien en dan brei je dat langer. Het aantal steken blijft hetzelfde. |
|
|
|
JanetSimone
Post Options
Thanks(0)
|
Yes dat is m, ik denk dat ik dan zo nu en dan 2 st moet meerderen ipv 1 st. Maar het blijft een probleem , dat engels, ik snap het nog steeds niet helemaal. Kan iemand me hier mee helpen te vertalen.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
volgens mij begint ge bij de mouwen
dus de verkeerde kant is alles averechts 53 steken opzetten en naald 1 averechts dan aan de rechte kant 1 rechts 1 omslag en verder breien volgende av. verder doen totdat ge 56 steken hebt en een draad door die steken halen als markering. Dan weer verder doen met 1 recht en 1 omslag en verder breien totdat er 88 steken opstaan en dan zonder omslagen verder breien tot de gewenste breedte en eindigen met een averechte naald dan is het 1 st breien en 2 samenbreien en gewoon naald verder breien en dit doen tot ge 56 steken hebt, weer een draad erdoor en dan tot 53 en als het nog niet lang genoeg is bij die 88 steken dan kan je er nog meerderingen (omslag) bij breien tot je de gewenste lengte hebt en dan verder breien tot de gewenste breedte en eindigen met een averechte naald. En als je aan de minderingen begint niet vergeten dat je er dan ook meer moet doen, totdat je die 56 steken terug hebt |
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
ik zou het wel prettig vinden dat je af en toe ook eens een foto plaatst van al de dingen waar je vragen over had of patronen voor zocht.
(Maakt het voor de mensen hier op het forum ook aangenamer om vragen te beantwoorden.) |
|
|
|
JanetSimone
Post Options
Thanks(0)
|
Hai Bep,
nu ben ik niet een ster op computer gebied maar zal mijn best doen. ik heb nog wel een vraag, waarom moet je die ene pen markeren? Ik zie wel een soort bobbel aan het begin van de mouwen maar weet niet hoe die gemaakt is. alvast heel erg bedankt voor je vertalen van het patroon. gr, Janet |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
omdat je daar de manchetten moet beginnen te breien, je moet 26 steken in de gemarkeerde lijn opnemen van het voorpand en ook van het achterpand 26 steken en dan krijg je dus dat bobbeltje omdat dat stukje tricotsteek omkrult
|
|
|
|
JanetSimone
Post Options
Thanks(0)
|
Ohh, nu snap ik het, hier was ik noot zelf op gekomen, heel erg bedankt Bep
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |