Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

http://starlost.blog.163.com/blog/static/204563032

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JanetSimone View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JanetSimone Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: http://starlost.blog.163.com/blog/static/204563032
    Posted: 20 Mei 2015 om 10:45
http:/o/starlost.blog.163.com/blog/static/204563032201312634013494/

goedemorgen, ik hoop dat dit lukt. Ik heb op deze site een weekend swoncho gezien, maar het patroon is in het engels, kan iemand me shelpen met vertalen?

groet, Janet
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2015 om 10:59

https://www.pinterest.com/pin/46373071137470739/

is het deze die je bedoelt want de link die je doorgeeft marsjeert niet.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JanetSimone Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2015 om 11:39
Ja dat is m, die vindt ik wel leuk om te maken, alleen de lengt moet iets aangepast worden omdat ik nogal lang ben.
ik kan het patroon niet geheel volgen, zou iemand me hiermee kunnen helpen?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2015 om 11:54

https://www.pinterest.com/pin/37365871885279604/

dan is hier de rest van het patroon.

dat langer maken is geen probleem want je moet toch een stukje dezelfde breedte breien en dan brei je dat langer. Het aantal steken blijft hetzelfde.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JanetSimone Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2015 om 13:15
Yes dat is m, ik denk dat ik dan zo nu en dan 2 st moet meerderen ipv 1 st. Maar het blijft een probleem , dat engels, ik snap het nog steeds niet helemaal. Kan iemand me hier mee helpen te vertalen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2015 om 14:18
volgens mij begint ge bij de mouwen
dus de verkeerde kant is alles averechts
53 steken opzetten en naald 1 averechts
dan aan de rechte kant 1 rechts 1 omslag en verder breien
volgende av. verder doen totdat ge 56 steken hebt en een draad door die steken halen als markering.
Dan weer verder doen met 1 recht en 1 omslag en verder breien totdat er 88 steken opstaan en dan zonder omslagen verder breien tot de gewenste breedte en eindigen met een averechte naald dan is het 1 st breien en 2 samenbreien en gewoon naald verder breien en dit doen tot ge 56 steken hebt, weer een draad erdoor en dan tot 53

en als het nog niet lang genoeg is bij die 88 steken dan kan je er nog meerderingen (omslag) bij breien tot je de gewenste lengte hebt en dan verder breien tot de gewenste breedte en eindigen met een averechte naald. En als je aan de minderingen begint niet vergeten dat je er dan ook meer moet doen, totdat je die 56 steken terug hebt
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2015 om 14:46
ik zou het wel prettig vinden dat je af en toe ook eens een foto plaatst van al de dingen waar je vragen over had of patronen voor zocht.

(Maakt het voor de mensen hier op het forum ook aangenamer om vragen te beantwoorden.)
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JanetSimone Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2015 om 19:26
Hai Bep,
nu ben ik niet een ster op computer gebied maar zal mijn best doen.
ik heb nog wel een vraag, waarom moet je die ene pen markeren? Ik zie wel een soort bobbel aan het begin van de mouwen maar weet niet hoe die gemaakt is.
alvast heel erg bedankt voor je vertalen van het patroon.
gr, Janet
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2015 om 19:37
omdat je daar de manchetten moet beginnen te breien, je moet 26 steken in de gemarkeerde lijn opnemen van het voorpand en ook van het achterpand 26 steken en dan krijg je dus dat bobbeltje omdat dat stukje tricotsteek omkrult
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JanetSimone Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2015 om 20:02
Ohh, nu snap ik het, hier was ik noot zelf op gekomen, heel erg bedankt Bep
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.812 seconden.
Lang Yarns