Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hulp bij gevlochten sjaal

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rejolf View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 15 Augustus 2014
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rejolf Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hulp bij gevlochten sjaal
    Posted: 15 Augustus 2014 om 18:22
Hoi iedereen,

Ik ben een nieuw lid op dit forum. Omdat ik juli en augustus thuis was had ik een nieuwe bezigheid gezocht en deze werd breien  :)

Na enkele eenvoudige sjaals wou ik graag eens iets anders proberen.
Ik ben nog maar een beginner en zit in de knoop. Ik vind de gevlochten sjaal heeeel mooi!
(patroon: http://www.handwerkpagina.nl/patronen/vlechtsjaal.pdf )
Maar ik krijg geen afzonderlijke banen... en ook vind ik niet de juiste manier om de steken te meerderen.. wie kan mij helpen?  plhelp

Nog andere ideeën om iets leuks te maken?

groetjes
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 December 2013
Status: Offline
Points: 820
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2014 om 18:51
Hoi relof en welkom.

Het is zeer zeker een mooie en aparte sjaal zeg. Leuk :)

Waar zit je precies in de knoop zoals je zegt. Het begin, midden??

Welke manier gebruik je nu voor het meerderen?
Zat brei gevorderde hier, dus gaat vast goedkomen
Back to Top
rejolf View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 15 Augustus 2014
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rejolf Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2014 om 18:53