Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Idee voor CAL/KAL?

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2017 om 13:35
En mensen zoals ik, die van dit alles niets weten, niet hebben meegemaakt ....
Ach laat ook maar.
Ik snap echt niet waar al die ...
Nee laat ook dat maar...

Als ik dingen lees als:
Ik weet nog hoe het ging toen Jips - die niet meer op het forum komt, groot gelijk -
Dan vraag ik me af: als je er zo over denkt...
Maar nee, ook dát zal ik niet zeggen.
Ik krijg alleen de neiging te doen zoals Jips.
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2017 om 15:13
Vrede op aarde....... was het maar waar.

Dames, laat de gemoederen niet te hoog oplopen, zonde van jullie tijd en gezondheid.

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2017 om 15:25
Bij een CAL gaat het dus om het S A M E N doen en ik proefde dat het Magtelts idee was om zoiets te doen omdat er tekenen kwamen dat het forum saai werd .. met in.stemming van sommigen, toch?! Sja, als je dan met een voorstel komt dan kan ik me indenken dat je urine.achtig, lees pissig wordt als er weingi tot geen animo is ook al heeft ieder het recht er het zijne of hare van te vinden, van zo.n voorstel...hetzelfde gebeurde inderdaad met Jips, die zich uit de naad werkte om een patroon te zoeken, te vertalen en waar uiteindelijk door velen afgehaakt werkt...dat de bom bij Magtelt barstte begrijp ik en dat betekent geenszins dat het oorlog is maar als je al zo lang meedoet op een forum en de historie herhaalt zich dan wil je net als Jips afhaken, omdat je dat gevoel maar al te goed begrijpt en ik vind dat daar ook begrip voor mag zijn, zoals het vredelievende mensen past .. Het haak.aan.gevoel kreeg een deuk en met elkaar kunnen we die uitdeuken, toch...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2017 om 20:19
Begrijp me niet verkeerd, mijn reactie was voor iedereen bedoeld. Natuurlijk moet je je mening kunnen geven. Natuurlijk is Magtelt teleurgesteld. Maar, als je iets voorstelt kan het niet betekenen dat je er allemaal aan mee moet doen. Gelukkig had ze alleen nog maar het idee geopperd en meer niet. Dat van die vorige keer was ook niet zo netjes, als iemand er al zoveel werk aan heeft gehad, dat men dan opeens afhaakt.

Jullie hebben wel gelijk er werd geschreven dat het hier saai was en dan is het leuk als er iemand met een idee komt. Er is nu een idee geopperd, dat ik blijkbaar door de meerderheid afgewezen. Laat er dan iemand anders nog met een idee komen om het hier levendiger te maken(?)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2017 om 20:34
In het topic saai werden er al ideëen geopperd, maar niet verder op ingegaan of gezegd dat er geen tijd was voor een kal omdat er nog 100 andere dingen lagen te wachten.

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2017 om 20:36
Dus een kal of een bal of een cal of een hal wordt het niet, de saaiheid zal op een andere manier bestreden moeten worden LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2017 om 20:42
ja, en dat zou kunnen, als iedereen af en toe reageert op iets dat ze hier lezen ipv alleen maar te lezen en hun bedenkingen erbij te hebben.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2017 om 21:06
Originally posted by bep bep wrote:

ja, en dat zou kunnen, als iedereen af en toe reageert op iets dat ze hier lezen ipv alleen maar te lezen en hun bedenkingen erbij te hebben.


da.s inderdaad construktiever ja .. oeps, ik lijk Bob de Bouwer wel ;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2017 om 21:21
Een goeie, Bep! Ik denk dat daar een forum oorspronkelijk ook voor diende: contacten, ideeën, vragen kunnen stellen, uitwisseling e.d. Het daadwerkelijk gezamenlijk handwerken is natuurlijk een loffelijk streven, maar lijkt mij niet haalbaar voor mensen met een actief leven. Ik heb genoeg aan al mijn klussen. Mijn leven heeft meerdere facetten die ingevuld moeten worden. 

Forumbezoek is voor mij altijd even gezellig de "gezamenlijke huiskamer" inlopen om tussendoor op adem te komen. Waar mensen "samenkomen om te breien", vallen figuurlijk gezien ook wel eens steken. Oprapen die hap en doorgaan! Handshake      
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2017 om 10:17
Dat zou ik wel leuk vinden ,heb ooit meegedaan aan de cal met de sneeuwvlokken ,dat is heel plezant😚
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 13:03
Als je een juten tas hebt van een supermarkt kun je hem zelf opfleuren met bloemen. AH had er één met alleen een klein geel dingetje in één hoek, dan hoef je niet veel reclame te camoufleren. En dan vertonen op creaties. Mijne staat wel op Facebook, maar lw1463 heeft beloofd een paar foto's van mij op Creaties te zetten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 12:02
En Action heeft nu van alles voor de knutselaar liggen. Rennen dames! Ik bid om kracht om er weg te blijven, ik heb nog zoveel fournituren uit te zoeken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 12:12
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik bid om kracht om er weg te blijven, ik heb nog zoveel fournituren uit te zoeken.

Die verhoring uit zich in regenbuien. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 12:22
Ik heb een paraplu in de kleuren van de regenboog.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 12:34
Ik denk dat ze die bij de Action NIET hebben Magtelt ;-))))
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 13:24
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

maar lw1463 heeft beloofd een paar foto's van mij op Creaties te zetten.
Oepsie Shocked
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 13:27
De tas van Magtelt
 
 
 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 16:13
Action heeft wel goedkope plu's in diverse effen kleuren. Telkens al ik er was en het begon te gieten, kocht ik er weer één. Maar ik raak ze net zo makkelijk weer kwijt. Misschien slaat morgen toch de grote verleiding toe.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 17:11
Heel mooi machtelt,maar waarom is iedereen toch zo negatief,kunnen we niet elke week een andere granny haken,zo leren we nog wat bij en met restjes wol ook goedkoop ,en na een tijd hebben we een dekentje, is maar een voorstel he 😸toch leuk zo samen iets doen en niets is verplicht🤗
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 17:15
Dat lijkt me wel te doen Pareltje ... En kom je er een keer niet aan toe, aan je opoe.vierkantje dan doe je het een andere keer, denk dat we heul veul foto.s te zien krijgen dan...en wie al dekens genoeg heeft, kleintjes gaat .m gewoon naar de dierenopvang brengen als ge dr geen raad mee weet....t is maar een optie en ik haak even aan bij dit idee....klein perjekt en wellicht groot plezier ...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.109 seconden.
Lang Yarns