Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenIdee

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Nicole View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 23 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 115
Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2007 om 20:24
maar parijs vind ik ook prima hoor! of Rome of New York. Ik ben niet zo moeilijk als het maar met het openbaar vervoer te bereiken is (trein,boot,vliegtuig)

groetjes Nicole
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2007 om 20:26

als ik met de trein kan (utrecht bijvoorbeeld) en het op voorhand weet zodat ik een babysit kan regelen, ben ik zeker van de partij...

lijkt me leuk!  we moeten wel allemaal een gehaakte of gerbreide bloem op, whoehaaaa!

Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2007 om 20:29

Zijn er trouwens dames hier die naar de snb dag (3 nov in Rotterdam) gaan?

Ik was er verleden jaar en vond het toen erg leuk, ga dus zeker dit jaar weer.

odette
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2007 om 20:41
Ik ga niet naar Rotterdam, maar een bijeenkomst lijkt me erg gezellig. Utrecht is voor mij (beetje extra tijd meegerekend voor files e.d.) ongeveer 2,5 3 uur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2007 om 20:42
wat kan je daar zoal doen/zien/kopen dan? Is een eindje weg, maar misschien komt er ooit wel eens eentje dichter bij? 
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2007 om 23:25
ik ga naar rotterdam en spreek waarschijnlijk onderweg wel met wat mensen af gok ik zo
Back to Top
tyzy View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 190
Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2007 om 08:02
Ik ga niet naar Rotterdam, maar een bijeenkomst lijkt me erg leuk.
Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2007 om 09:35

Het lijkt me ook een heel leuk idee, om jullie allemaal eens te ontmoeten. Maar openbaar vervoer is voor mij niet mogelijk. Misschien dat ik iets kan regelen met "Valys". En ik moet er wel uit de weg kunnen met mijn rollator.

Ik hoor wel wat er georganiseerd wordt en doe mijn best om van de partij te zijn.

Groetjes Tony

Antonia
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2007 om 09:36

Originally posted by chrisje chrisje wrote:

wat kan je daar zoal doen/zien/kopen dan? Is een eindje weg, maar misschien komt er ooit wel eens eentje dichter bij? 

Het is inderdaad voor sommige een beetje ver weg. Er staan een aantal handelaren met kraapjes wol en andere brei en haak benodigheden. Met wat aanbiedingen en nieuwe dingen. Maar sommige dingen nog net zo duur als normaal. Afgelopen keer (was de 1ste keer) was er de mogelijk om workshops en lezingen te volgen (tegen betaling). Verder waren er wat demonstraties. Ik vond het wel een leuke dag , maar ook omdat ik met een stel andere was (van mij breicafe groepje) en we hebben er gewoon een gezellige dag van gemaakt.

Het was gewoon wel grappig om zo veel breister bij elkaar te zien. Maar volgens mij i shet de bedoeling dat het steeds in Rotterdam (van nelle fabriek) is.

Maar dichterbij voor de Belgen is misschien de handwerkbeurs in de brabanthallen (Den Bosch) http://www.handwerkbeurs.nl/Handwerkbeurs_Den_Bosch.html

Zelf ben ik nier nog nooit geweest, lijkt me ook wel eens leuk om heen te gaan.

Maar een bijeenkomst van de hobbydoos lijkt me ook wel leuk. Leuk ergens in Noord-Holland ..... Is voor mij natuurlijk het makkelijkste, maar misschien gewoon ergens centraal in nederland (Utrecht of zo).

odette
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2007 om 09:45

Misschien moeten we anders maar proberen een poll op te zetten of zo want nu loopt alles door elkaar heen en is er geen beeld van wie er nu wanneer kan.

Eentje met voorkeursplaatsen en voorkeursdagen. Als we dat dan in kunnen vullen hebben we ook een duidelijker overzicht.

Voor november wordt het voor mij sowieso moeilijk om op zaterdag weg te kunnen. Maar als het even mogelijk is, zou ik wel graag mee willen doen.

Ik stel mijn huiskamer nog steeds ter beschikking maar dan moeten jullie wel naar Oss willen komen .

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
marjolein24 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 15 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 642
Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2007 om 09:59

Há een poll, mijn favoriete Hyves-bezigheid ......

Kan dat hier ook? Ik zie zo een twee drie geen mogelijkheden ... Als het in losse mailtjes moet dan is het nog steeds onoverzichtelijk!

Marjolein
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1080
Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2007 om 10:02
anders misschien een nieuw topic met in de link en bovenin het artikel een link naar jouw Hyves?
Groetjes,
Ilona.
Back to Top
tdv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2171
Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2007 om 10:17
leuk idee als het maar niet te ver weg is,want heb een hekel aan reizen
groetjes tine
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2007 om 10:27
Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Há een poll, mijn favoriete Hyves-bezigheid ......

Kan dat hier ook? Ik zie zo een twee drie geen mogelijkheden ... Als het in losse mailtjes moet dan is het nog steeds onoverzichtelijk!

ik ben een oudje!! Wat is een poll en wat is hyves???

Back to Top
The Anny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 Mei 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 179
Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2007 om 12:54
Hoi hoi,

Ik zou ook wel eens willen afspreken. Ben van België, dus alles is een eindje voor mij. Maar als het dicht bij een station is, doe ik zeker mee.
Je bent jong en je wilt wat e ;-)

Groetjes
Anny
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2007 om 14:14
Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Há een poll, mijn favoriete Hyves-bezigheid ......

Kan dat hier ook? Ik zie zo een twee drie geen mogelijkheden ... Als het in losse mailtjes moet dan is het nog steeds onoverzichtelijk!

Weet je wel hoeveel Marjolein de jong op hives zijn?

Dus kunnen wij jou nooit vinden.maar een poll is wel een goed idee.

Back to Top
marjolein24 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 15 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 642
Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2007 om 14:17
Originally posted by breioma breioma wrote:

Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Há een poll, mijn favoriete Hyves-bezigheid ......

Kan dat hier ook? Ik zie zo een twee drie geen mogelijkheden ... Als het in losse mailtjes moet dan is het nog steeds onoverzichtelijk!

ik ben een oudje!! Wat is een poll en wat is hyves???

 

1. een poll is niets anders dan een peiling ...... bv vier stellingen waar mensen dan op kunnen stemmen. Heel handig om dan bv vier data te noemen en dan mensen aan te laten geven waar hun voorkeur naar uit gaat.

Het leuke is om dan onzin-polls te gaan maken: welke kleur jurk draag Daphne Bunskoek vanavond in RTL Boulevard .... en dan onzin-keuzes te geven: 1. een blauwe (Jomanda) 2. jurk? dat staat Albert Verlinden veel beter 3. vanavond was toch de naturisten-uitzending? etc etc. En dan zorgen dat veel vrienden gaan stemmen. Volstrekte ongein dus.

 

2. Hyves is een "internet-community" waar je als persoon een eigen site aanmaakt met allemaal gegevens, foto's, filmpjes en informatie over jezelf. Daarna nodig je vrienden uit om op je site te kijken (en jij bij hen) en te chatten (kletsen). Heel veel mensen in Nederland hebben als zo'n Hyve aangemaakt en je kan dus heel makeklijk zoeken naar oude schoolgenoten etc. Vooral de jongeren hebben veeeeeeeel vrienden (meer dan 200).

Ik weet niet of het hier nu een beetje duidelijk van wordt....... volgens mij snapt iemand die het niet kent er niets van  Maar ja ik heb een poging gedaan .....

Marjolein
Back to Top
marjolein24 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 15 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 642
Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2007 om 14:20

[/QUOTE] Weet je wel hoeveel Marjolein de jong op hives zijn?

Dus kunnen wij jou nooit vinden.maar een poll is wel een goed idee.

[/QUOTE]

Ik heb het nog nooit getest (eerlijk niet) .... maar ja met mijn woonplaats erbij gaat het wel lukken ........

Marjolein
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2007 om 14:30
Ik heb gezocht op hives ha ha maar er waren er wel heel veel en ik heb geen adres van jou
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2007 om 15:39
Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Originally posted by breioma breioma wrote:

Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Há een poll, mijn favoriete Hyves-bezigheid ......

Kan dat hier ook? Ik zie zo een twee drie geen mogelijkheden ... Als het in losse mailtjes moet dan is het nog steeds onoverzichtelijk!

ik ben een oudje!! Wat is een poll en wat is hyves???

 

1. een poll is niets anders dan een peiling ...... bv vier stellingen waar mensen dan op kunnen stemmen. Heel handig om dan bv vier data te noemen en dan mensen aan te laten geven waar hun voorkeur naar uit gaat.

Het leuke is om dan onzin-polls te gaan maken: welke kleur jurk draag Daphne Bunskoek vanavond in RTL Boulevard .... en dan onzin-keuzes te geven: 1. een blauwe (Jomanda) 2. jurk? dat staat Albert Verlinden veel beter 3. vanavond was toch de naturisten-uitzending? etc etc. En dan zorgen dat veel vrienden gaan stemmen. Volstrekte ongein dus.

 

2. Hyves is een "internet-community" waar je als persoon een eigen site aanmaakt met allemaal gegevens, foto's, filmpjes en informatie over jezelf. Daarna nodig je vrienden uit om op je site te kijken (en jij bij hen) en te chatten (kletsen). Heel veel mensen in Nederland hebben als zo'n Hyve aangemaakt en je kan dus heel makeklijk zoeken naar oude schoolgenoten etc. Vooral de jongeren hebben veeeeeeeel vrienden (meer dan 200).

Ik weet niet of het hier nu een beetje duidelijk van wordt....... volgens mij snapt iemand die het niet kent er niets van  Maar ja ik heb een poging gedaan .....

ik heb ook even gegvraagd,blijkt dat mijn dochter,schoondochter en nog wat fam.leden er ook  mee bezig zijn,weer wat geleerd.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns