Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Iemand intresse?

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Iemand intresse?
    Posted: 10 Augustus 2015 om 16:55
Gesloten.
Ik haak nooit af!

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2015 om 12:05
Wat een hoeveelheid Marileen. Eigenlijk ben ik best jaloers. Maar ik probeer zelf mijn eigen tijdschriften op te ruimen, dus ik mag er niets bij gaan kopen. Maar ze steken mij de ogen uit!!!! Het is vreselijk verleidelijk.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2015 om 12:17
en zo zitten wij mensen in elkaar. Eerst verzamelen en in uw geval zelfs laten inbinden en op een gegeven moment wordt het teveel en moet er een deel weg. Spijtig altijd. Ik heb hier ook zo mappen waar ik dus niet meer naar kijk maar ik krijg het (nog) niet over mijn hart om ze weg te doen.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2015 om 18:49
Dit topic mag gesloten worden.
Ik haak nooit af!

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2015 om 19:18
je kunt dat toch zelf doen ? bij post options ?
oant Sjen
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2015 om 22:48
Gesloten.
Ik haak nooit af!

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2015 om 18:04
Ook al is het gesloten. 
Marileen als je ze echt kwijt wil, heb je natuurlijk nog marktplaats.
Je zou ook bij een plaatselijke vereniging eens kunnen informeren. Hier heeft de fanfare een keer per jaar een boeken-,platen- en tijdschriftenmarkt. Iedereen kan zijn boeken in leveren. De opbrengst is hier voor de jeugdopleiding van de fanfare. Ze verkopen de boeken voor 1 of 2 Euro per stuk en hebben toch per jaar ongeveer 1000 Euro over. Ik koop er, kijk ze na of lees ze en breng ze het jaar erna terug, kunnen ze ze nog een keer verkopen!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns