Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Iers Haakwerk

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23649
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Iers Haakwerk
    Posted: 07 Februari 2015 om 14:39
Onze Bloem vroeg of er Ierse haakboekjes bestaan in het Nederlands. Voor zover ik weet niet, maar een zoektocht in mijn oude handwerkencyclopedieën heeft 50 bladfzijden Iers haakwerk opgeleverd.
5 mails. Ik zal ze dit weekend versturen aan degenen die zich hier opgeven en hun mailadres in hun profiel hebben. Wie dat niet heeft, kan me dit weekend een PM met haar mailadres sturen./ Daarna gooi ik ze van mijn laptop af, die heeft hetal zo zwaar.

Er kunnen dubbele patronen bij zitten, maar je kunt er zelf een leuk boekje van maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2015 om 15:41
Oh ik hou me aanbevolen Magtelt
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2015 om 16:04
WAT een klus Magteld, dat scannen maar wat zijn ze moooooooooooooooooooooooooooiiii, bedankt hoor....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23649
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2015 om 18:25
Cozz je hebt ze, 50 bijlagen, maar er kunnen dubbele patronen bij zitten.

De scanner deed het meeste werk, hij is 15 jaar oud en traag, hij piept en kraakt en doet een minuut over een bladzij. Maar voor hij echt op zwart gaat, wil ik niet aan een nieuwe wennen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2015 om 19:29
Ah geweldig dank je wel Magtelt
ben ze aan het binnenhengelen
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8325
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2015 om 21:28
Magtelt .enorm bedankt dat je dat zo maar voor mij hebt gedaan.
ik ben er ontzettend blij mee.
oant Sjen
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2015 om 21:33
Lieve magtelt,

Zitten er stolas of sjaals tuusen? Dan wil ik ze ook graag. Als ze er niet bij zitten mag je het laten zitten.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23649
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2015 om 09:35
Ik zal je de mail met de stola sturen. Ik dacht eerst dat het rozen waren, maar het zijn bloemen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2015 om 14:06
Mooi aangeboden, maar voor mij denk ik dat dat nog iets te geavanceerd is. Eerst Teigetje maar eens afmaken
Back to Top
saca43 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2015
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer saca43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2015 om 15:07
ik hou me ook aanbevolen....
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2015 om 17:12
Magtelt, mocht je nog zin hebben ze te mailen, ik zou ze ook heel graag willen ontvangen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23649
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2015 om 18:42
Ja hoor, geven jullie je e-mailadres even in een PM? Ik heb ze misschien wel, mar ik kan geen wijs uit de adreslijst van de mailbox.

C4th, Marlene en ik zien het meer als een plaatjesboek voor volwassenen, dan als patronen die we moeten maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2015 om 18:51
Ah, ik kan ze ook gebruiken als kleurboek voor volwassenen? Zeg dat dan meteen Tongue
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23649
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2015 om 20:00
Nee, dan had je het mandalaboek van 99 cent bij Kruidvat moeten kopen. Ik vind het lekker simpel, de andere zijn zo druk. Maar met een passer van Action kun je ook zelf mandala's maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns