Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ik ben een beetje zielig........ :(

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ik ben een beetje zielig........ :(
    Posted: 02 December 2011 om 11:37

Ik vind mezelf een beetje zielig.....................

Ik had een grote steenpuist in mijn linker oksel. Deze bleef maar groeien en ik had inmiddels een bal van 4cm doorsneel in mijn oksel

Dus ik dacht dat kan niet goed zijn en toch maar een afspraak bij de huisarts gemaakt. Ik kon vanmorgen om 9.50 bij de huisarts in opleiding komen.

Die sprak mij eerst vermanend toe, ik had natuurlijk nooit zo lang mogen blijven lopen
Vervolgens gaf hij mij de keus: of hij sneed het open of naar de eerste hulp post in het ziekenhuis. Maar ik weet dat als je daar terecht komt, je hele dag naar de knoppen is. En ik dacht nog heel stoer na het huisartsbezoek terug naar kantoor te gaan. 

Dus ik zei dat hij het mocht doen. Ik werd op een onderzoektafel gepoot en vervolgens ging hij een assistente halen en 2 stagiaires die ook wel even wilden kijken.........................

Vervolgens werd de boel verdoofd, nou ik kon hem wel aan zijn krullen trekken van ellende  wat een gemene rotprik en zeer dat het deed.
Daarna heeft hij de boel open gemaakt en het bleek dus een cyste te zijn met daarop een steenpuist. Nou had ik even de hoofdprijs!

Daarna met de auto naar huis (ik ben eerst naar kantoor gegaan vanmorgen); gelukkig zit de huisartsenpraktijk 2 straten verderop van ons huis, want ik had natuurlijk een hele dode arm van de verdoving.

Nu zit ik thuis. Lekker hoor, dagje thuis, maar ik kan niet veel. Mijn man zei ga lekker breien, ja hoe kan dat met een dooie arm?

Nou meiden, ik red me wel hoor. Ik ga zo eerst de jongens van school halen. Die blijven altijd over op vrijdag, maar dat hoeft nu niet, ik ben immers thuis

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 11:41

Jessica ,

ik wens je spoedig herstel

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 11:42
Niet kunnen breien ....wat erg ,hou er de moed in en inderdaad je zou vlugger naar dokter moeten, het zal wel vlug genezen, geniet maar van je rust en laat je man je maar verwennen
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 11:44
Aah gossie, wat vervelend!

Hoop dat je snel weer opgeknapt bent.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 11:46
Een spoedig herstel en dat breien haal je nadien wel dubbel en dik in hoor,laat je man maar eventjes werken en laat je zeker bedienen zeg maar dat het absolut niet kan bewegen en last hebt
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 12:14
Ach kind wat ben je zielig weet je,dit weekend komt Sinterklaas en
ik zal zorgen dat je een extra zakje aandacht krijgt.
Nu alle gekheid op een stokje,ik weet uit eigen ervaring hoe vervelend
het is om je arm niet te kunnen gebruiken. Het enigste wat je kunt
doen is wachten tot de verdoving er uit is. Beterschap.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 12:27
Au dat klinkt erg pijnlijk. Hopelijk heb je niet te veel last zodra de
verdoving is uitgewerkt.
En san nog is niet kunnen breien, misschien gaat haken wel . En
anders patronen zoeken. Altijd leuk.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 12:38

Dank jullie wel hoor meiden, lief van jullie!

De verdoving raakt uitgewerkt en ik kan wel  de jongens gaan over een half uurtje weer naar school en dan ga ik maar iets doen wat ik echt nooit doe: een poos op de bank liggen voor de tv.

Iedere beweging doet zeer

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 12:44
Jips, snotverdorie....wil je voortaan niet meer zo lang w8en met naar de dokter te gaan....!!!! Altijd bezorgd en zorgzaam voor anderen maar nu het je zelf betreft nix noppes nada en maar doorlopen,. ZO, dat was de reprimande en nu het mee-leven..meis, wat een rotbehandeling, hoop van harte dat je snel geneest en het hier bij blijft, sterkte en gun jezelf een heerlijke time-out....dikke knuffel !!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 12:53
hoi jips

wat lezen we nu dit is ook geen al te goed nieuws

vanuit belgie van harte beterschap rust nu maar wat en het
breien dat haal je wel in of heb je haken als eens
geprobeert

ja want zo op de bank liggen is niets voor creativelingen

zoals wij
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 12:57

wat vervelend is dat zeg.

moet je nu nog terug komen voor controle?

veel serkte.

Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 13:46

Dat is ook niet zo mooi wat ik hier lees.  Jips toch, had je niet wat sneller naar de dokter kunnen gaan?  Met knobbeltjes moet je wel voorzichtig zijn hoor.  Daar mag je echt niet zo lang mee wachten.  Ze hebben je nog veel te veel nodig, dus in het vervolg, wel wat sneller naar de dokter, als het kan.

Ondertussen is je arm niet meer verdoofd en zal je wel nog meer pijn hebben.  Geniet jij nu maar eens van je 'ongewenste' vrije dag en probeer je toch een beetje te ontspannen.  Het breien zal snel genoeg wel weer lukken hoor, daar moet je niet bang voor zijn.

Ondertussen hoop ik echt dat dit het laatste is wat je moet mee maken en dat je dit week-end toch mag genieten van de goed heilig man, die vast en zeker ook jullie huisje zal weten te vinden.

Dikke knuffel en sterkte

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 13:50

god meid wat vervelend zeg

al moest ik tijdens het lezen wel even lachen( Mijn excuses hiervoor )je hebt het kostelijk geschreven

beterschap

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 13:54
Jips meid, wat een ellende. Sterkte ermee!!!!

Enne............ beloof ons dat je noooooooooooooooooooit meer zo lang zult wachten!!!!
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 14:02
Jips van harte beterschap en neem een paar paracetamolletjes tegen de pijn.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Annalynn View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 50
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annalynn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 15:04

Oh oh, Jips, ik weet hoe je je voelt!

Vreselijk dus..

Ik ben aan 2 polsen geopereerd dit jaar, niet kunnen haken of breien is erg,

en ja dan moet je dingen gaan doen die je anders nooit doet, omdat je betere dingen te doen hebt dan op de bank zomaar televisie te kijken overdag!

 

Veel Beterschap en sterkte en hou ons op de hoogte?

 

Beetje haakverslaafd
Back to Top
Haaknaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haaknaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 15:29

Hallo Jips,

Wat naar voor je dat de steenpuist opengesneden moest worden. Maar ja aan de andere kant is het ook een onschuldig iets, gelukkig maar.

Ik wens je veel beterschap en morgen gaat het vast al een heel stuk beter.

Groetjes Els.

http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
Back to Top
Plakhuis View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 08 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Plakhuis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 15:36
Oh bah! Dat klikt heel pijnlijk! Succes en sterkte ermee. Hopelijk zakt de pijn snel af.
Groetjes Heleen
http://plakhuis.blogspot.com/
Back to Top
Joyce38 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 364
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Joyce38 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 15:40
Veel sterkte, en een spoedig herstel gewenst.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 16:00

Uploaded with ImageShack.us een spoedig hersteld gewenst.het valt niet mee een steenpuist en cyste te hebben,

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns