Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ik ben een beetje zielig........ :(

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 16:03
Spoedig herstel. En bedenk maar dat als je sneller naar de dokter was gegaan men misschien gevonden had dat je te snel was gekomen!!! Het is altijd fout of het is verkeerd. Groetjes, lida
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 16:39

Lief van jullie meiden!

Zo lang ik mijn schouder en bovenarm strak tegen mijn bovenlijf aan houd gaat het redelijk. Maar het doet echt zeer

Hij heeft het open gehouden (dus niet gehecht) zodat de rommel eruit kan blijven komen. Het vervelende van een cyste is dat het een met rotzooi gevuld zakje is en dat kan zich dus weer vullen.

Hij heeft mij wel op het hart gedrukt als het volgende week weer gaat rommelen of weer dikker wordt onmiddellijk terug te komen en dat zal ik dit keer zeker braaf doen

Ja, stom dat ik zo lang heb doorgelopen, maar ik ben dan echt van nee ik kan niet naar de dokter want ik moet werken. Tja.......................
Mijn man was gisterenavond ook boos toen hij hoorde dat ik nog niet gebeld had. Dus vanmorgen maar braaf gebeld en de assistente zei jij komt vandaag!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 16:55

Oef dat klinkt pijnlijk! Ach ja, met een puist ga je toch ook niet zo gauw naar de dokter? Nou, sterkte ermee.

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 17:10
Och wat pijnlijk. Hopelijk kan je een beetje slapen vanacht!!
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 17:50
kop op meid als de rotzooi er uit is gaat het van zelf weer beter en nou niet meer zo lang wachten met naar de dopkter gaan als er iets is je ziet wat er vanm komt Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 18:38
wat en ellende zeg heel veel sterkte en groetjes Corrie
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
jootje View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 02 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 59
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jootje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 19:15

Ach wat vervelend en wat pijnlijk, wens je van harte beterschap!!!!

Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 19:16
Heel veel sterkte Jips.
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 19:38

Heel veel sterkte en ik zal het dan ook nog maar eens zeggen In het vervolg vlugger naar de dokter gaan

sterkte en probeer een beetje te slapen

Beterschap vlijtig liesje

vlijtig liesje 4961
Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 926
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer AnneliesR Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 19:45
Veel sterkte en beterschap hoor, hopelijk gaat het snel de goede kant weer op!
groetjes Annelies ;)
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 19:51

ik weet wat je voelt nu Jips en het is geen lachertje  ik heb een cyste gehad op men bovenbeen (ook opengelaten de dokter) en de verpleester moest het elke dag 2x komen ontsmetten en wiek indoen (was op de koop toe ontstoken ook) man lief zo een pijn . Ik had ook te lang gewacht en het was gaan ontsteken . Ik doe dat dus nooooooooiiiiiiiiittttttttt meer zo lang wachten met een cyste .

 

ik wens je heel veel beterschap Jips en hopelijk is het morgen beter . Mag je geen pijnstiller nemen ? Ik heb dit wel gedaan hoor

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 20:13

beterschap meid...ik ben zelf ook altijd veel te laat bij de dokter dat heeft me al heel wat ellende opgeleverd en ik leer er op één of andere manier niks van

 

Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt!

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 21:04
Dit klinkt heel erg pijnlijk. Sterkte en beterschap ermee. 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 21:27
Hè, wat akelig! Veel sterkte hoor.
Ik hoop dat je nu snel op gaat knappen.
Back to Top
willywortel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 380
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willywortel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 21:44

OH OH.

Niet meer zo lang wachten hoor.

Vanavond maar lekker vroeg naar bed.Of op de bank tv kijken.

Hoop dat de pijn morgen een stuk minder is.

 

To smile , is the way to help change the world.

willywortel
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 22:49

Ze kennen je duidelijk daar bij de huisarts. als die belt is het echt wel heel ernstig moet de assistente gedacht hebben. Je had trouwens wel de hoofdprijs, vier man aan je bed. Dapper hoor dat je dat durfde.

Hopelijk kan je goed slapen. En neem inderdaad maar gerust pijnstillers. Heeft de dokter niets gezegt over wat je mag nemen en hoeveel? Anders gewoon even bellen hoor naar de hap morgen. Met pijn rond blijven lopen is ook niet handig.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 22:56

Jessica,ik snap dat je het zo lang mogelijk uitgesteld hebt om naar de dokter te gaan,ik ken dat.Eerst nog dit of dat. Ik zeg hier dus niets meer over. MAAR WEL HEEL VEEL STERKTE en hopelijk is het gauw over. BETERSCHAP.

groetjes Frea.

Back to Top
jenny1960 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Juni 2011
Status: Offline
Points: 177
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jenny1960 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 23:24
He gatsie jips,dat doet zeer ja
ik hoop dat je gauw weer opgeknapt bent.
Gr jenny
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 10:54
Hoe gaat het nu Jips?
Ik hoop echt dat je je nu wat beter voelt.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 December 2011 om 11:50

Dát hoop ik toch ook voor je....!!! Wat een verhaal zeg, had ik je laatst niet uitgebreid en pijnlijk genoeg verteld dat eigenwijs NIET wijs is?!!

Maar goed, ben het ook nog steeds, hoop dat de pijn wat minder is ondertussen en de cyste zich verder rustig houdt!!

knufffff van mij

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns