Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

INBOX LEGEN s.v.p.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: INBOX LEGEN s.v.p.
    Posted: 07 Maart 2012 om 12:43
wil iedereen weer een rondje inbox legen doen. Ruimt de outbox ook weer lekker op.

MIJN INBOX IS LEEG
lydia wijsbroek
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 13:01

Ik heb de mijne weer geheel geleegt en heb wel 21 blz outbox....

maar ja daar zit geen limiet op vlg mij.

ik heb nog vele erop staan die ook nog nhier op het forum aanwezig zijn maar ook heel veel eendagsvliegen.

Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 15:54
heb de mijne ook geleegd maar zit nog met 23 pagina's outbox van active hobbydozen en ja ook veel eendagsvliegen
Anne-Marie
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 16:29

En zelfs ongelezen berichten voor eendagsvliegen, heb ik. Nou ja, ze zullen het patroon wel gehad hebben.

Ik neem aan dat niet alle actieve hobbydoosjes dit onderwerp (bedankt Lydia) al gelezen hebben; hopelijk wordt er dus nog een en ander opgeruimd.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 16:35
Ik ben nu heel voorzichtig met het beantwoorden van PM's, ik heb vroeger wel eens mensen, die zich niet meer vertoonden aangeschreven of ze hun inbox wilden legen, maar niets meer gehoord en mijn berichten aan die exhobbydozen staan er nog plus die laatste.

Ik heb 41 bladzijden in de outbox en er zit zelfs een ongelezen bericht van iemand die op 12 februari 2012 lid werd, mij een PM over hondejasjes stuurde en mijn antwoord zelfs nooit gelezen heeft. Laatste bericht ook van 12 feb. Dat kan natuurlijk wegens ziekte of overlijden zijn, maar er moet toch een mail geweest zijn aan haar adres dat ik een PM had gestuurd. Heel vreemd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 16:46
Nou ja, ik wilde alleen graag weten of het patroontje aangekomen was. Ze namen dus (tot nu aan toe) niet meer de moeite iets hier te lezen, laat staan de eigen inbox. Dus Magtelt: ook ik ben voorzichtig geworden; jouw topic is een goed plan: omhoog met dat onderwerp!
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 17:54

ik ben ook aan het opschonen

heb nog maar 7 pagina's

ga morgen of zo weer verder

en er zijn een paar dingen die ik toch wil bewaren

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 18:53
je kunt de pm's die je wilt bewaren gewoon naar je gewone mailbox copieren
lydia wijsbroek
Back to Top
engel View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 28 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 43
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 19:22
is gebeurd!!
lieve groet Constance
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 19:35
Heb ook alle eendagsvliegen eruit gezwiept , nog maar 3 pagina's
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 19:47
Kllar hoor
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2012 om 20:06
Opgeruimd!
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.410 seconden.
Lang Yarns