Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Is iedereen

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Is iedereen
    Posted: 31 Maart 2015 om 19:20
al een beetje uitgewaaid? Alle muizenissen verdwenen? Kunnen we dan nu eindelijk aan de lente beginnen? Ik wil in de tuin zitten en een heel klein beetje tuinieren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12077
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2015 om 19:34
nog een dikke week geduld Magtelt, dan gaat het beteren.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2015 om 19:58
Waar koop je dat, geduld? Is dat net zo iets als tijd?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2015 om 19:59
Als de wind nog een beetje blijft doorzetten, liggen al onze losse takken en bladeren bij de buren. Zo hoef ik niets meer op te ruimen Wink.
Grapje, er is nog steeds veel werk in onze tuin. Maar we noemen het een "natuurtuin", dan mag het één en ander wat verwilderen hé.
Grx
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12077
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2015 om 20:01
'k zal eens zien of dak nog wat in voorraad heb, dan stuur ik het wel op.

En anders bij lidwina eens horen die heeft heeeeeeel veeeeeeel geduld, misschien dat zij een beetje kan missen.

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12077
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2015 om 20:02
viel het mee bij jullie Oepske kwestie wind? Want gisteren hebben jullie de volle laag gehad denk ik e
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2015 om 20:06
Originally posted by bep bep wrote:

'k zal eens zien of dak nog wat in voorraad heb, dan stuur ik het wel op.

En anders bij lidwina eens horen die heeft heeeeeeel veeeeeeel geduld, misschien dat zij een beetje kan missen.

Zo zo, dacht jij dat? Lang aan iets bezig zijn om het een zo goed mogelijk resultaat te krijgen is vaak een smoesje om niet aan iets vervelenders te hoeven beginnnen. (Ramen wassen, stofzuigen, naaikamer sorteren en opruimen!!!!!!!)
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2015 om 20:17
Originally posted by bep bep wrote:

viel het mee bij jullie Oepske kwestie wind? Want gisteren hebben jullie de volle laag gehad denk ik e

Valt wel mee. Al onze kippen lopen nog in de ren Tongue.
Grx
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2015 om 20:24
Mijn bruine container nam tot 3 x toe een sprint de weg op. Aangezien ik dat doodeng vond heb ik hem voor straf vastgebonden aan de regenpijp.
Ook mijn jongste zijn fiets ging uit zichzelf aan de zwier en mijn autodeur moest ik ook heel goed vasthouden.

Wij gaan vrijdag een lang weekend weg en dan wordt het gelukkig droog en een lauwig temperatuurtje.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12077
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2015 om 22:02
dan komt ge toch niet onze kant uit hoop ik want hier is regen tot en met zaterdag voorspeld en dan droger maar 's nachts nog vriezen.


Hier viel de schade ook nog mee. Aan de overkant van de straat is de dakgootbekleding eraf gevlogen en op de hoek waar onze straat in uitkomt zijn de zonnepanelen van richting verandert en zijn de stenen die voor het tegengewicht moeten zorgen, door een veranda gekatapulteerd.
Back to Top
Roma123 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2014
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Roma123 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2015 om 22:04
Hoi Magtelt, Het is wel lente , voor de zomer nog even geduld, al is het niet gezellig meer.
Dan gaan we heerlijk weer knutselen in de tuin.
Tussen de bloemetjes en bijtjes. 

Eerst 2e paasdag naar de Rommelmarkt  met z'n drietjes.
Ja heel gezellig Tot dan 

Groetjes lenie  
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2015 om 09:40
Normaal kan ik genieten van regen en wind als ik er niet door moet en gezellig zit te haken ,maar nu ...wat was dat een lawaai en s avonds zag hier alles grijs ,dacht dat komt niet goed maar er is toch niet zoveel schade (was zels beetje bang),nu schijnt het zonnetje maar toch nog veel wind,het is vandaag buitenspeeldag in al de scholen ,hoop dat het zonnetje meespeelt
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2015 om 10:47
Als er geen storm was verlangde je misschien ook niet zo enorm naar een zonnetje. En storm heeft ook wel wat - ik heb weer
eens een volle grijze container omdat het afdakje nu "echt" reddeloos verloren was, weer een lelijke plek in de tuin minder LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2015 om 11:01
Ik ben vandaag weer optimistisch, al is het 4 graden in de voortuin. Ik zie een zonnetje, een boel blauw in de lucht en de takken bewegen langzaam heen en weer, niet meer dat felle gezwiep.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2015 om 11:29
hier waait t nog aardig, de lantaarnpaal zwiept en de ramen zitten onder t zand!
van t strand en de straat, die lag gister open vanwege glasvezel kabel die ze ''kwijt'' moesten, de tulpen zijn weggewaaid en de narcissen gezandstraaldLOL
wil t voorjaar en wil t nu!!!!! jammer dat stampvoeten niet helpt
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2015 om 14:53
Ja laat het maar snel een aantal dagen in elk geval droog zijn en minder waaien. Dan kan mijn man tenminste verder met zijn verbouwing in de tuin en kan mijn zoon eindelijk weer verder met het schoonmaken van de plantenfilter. Tjonge wat een bende is het hier nu achter het huis.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2015 om 20:29
Wij hebben vandaag een rondje Nederland gedaan.
zijn bijna van de afsluitdijk gewaaid,   hebben sneeuw en hagelbuien gehad en in op de Veluwe en polderen extreme temperatuur verschillen meegemaakt. het was 7 graden in het zonnetje toen kwam er een bui en was het binnen de 5 minuten 2 graden .kwam de zon weer dan was het zomaar weer 6a7 graden. maar die ruk winden vond ik best eng
oant Sjen
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2015 om 22:22
Komend weekend beloven ze rustiger weer. Wij gaan dan naar Zeeland om de naderende lente op te snuiven. Ik kijk er al helemaal naar uit!
Grx
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12077
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2015 om 22:49
dan kunnen de paaseieren gewoon in onze hof vallen en niet bij de buren als het rustiger wordt.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2015 om 10:18
Net een sneeuwbui . . . nu weer zon
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns