Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

jaaa jongste is zindelijk

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: jaaa jongste is zindelijk
    Posted: 09 Oktober 2011 om 18:42
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 19:10

Ik weet nog hoeveel voeten dat bij ons in aarde had

Onze jongste was super zindelijk dag en nacht, maar durfde alleen in een luier te poepen. Hij heeft 1 x 5 dagen zijn ontlasting opgehouden toen we in een bungalowpark waren met mijn schoonfamilie.

Toen we thuis de oprit op draaiden begon hij te gillen en sprintte naar de wc!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 19:15
Da's fijn hoor, zowel voor je kind alsook voor jezelf.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2011 om 21:56
Hoera, einde tijdperk luiers. Hier moet de oudste nog zindelijk worden. Wij zitten er voorlopig nog wel in...
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2011 om 12:21
Dat is heel goed hoor
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2011 om 12:51

had je daar een bepaalde strategie voor ?

Ik probeer mijn kleinzoon van net 2 zover tekrijgen hij zegt het wel maar meestal als het al te laat is .

Maar de aanhouder wint

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2011 om 14:27

nee dat is per kind heeeeeel verschillend de oudste zat op het kinderdagverblijk en ging daar op bepaalde tijden naar de wc

zij was erg snel zindelijk Zij was 3 jaar

de middelste nam zijn tijd twee maanden voor zijn 4e verjaardag was hij pas zindelijk Hij vond het wel makkelijk zo'n luier

en nu dan de jongste eerst eens een paar keer op het potje gezet maar dat vond ze niet interessant de WC was veel leuker en het poepen ging beter dan het plassen

Ik heb heel even met stickers gewerkt Bij elke plas of poep mocht ze een stickertje plakkken ter beloning Dat was zo over

Nu kan ik de buren blij maken met luiers die over zijn Ze heeft snachts nog wel een luierbroekje aan maar die is bijna altijd droog

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2011 om 14:40
Joehoe!

Dat scheelt weer poepluiers verschonen! Buren vast ook blij...
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2011 om 14:53

Wat fijn..

Mijn kindjes waren vrij laat met zindelijk zijn.

En in de nacht lukt het me bij de oudste gewoon niet

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2011 om 18:29

ik moet zeggen ik heb ze nooit gedwongen

werkt toch niet

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 821
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 09:19
we hebben hier ook het belonings spel gedaan we spaarde de gogo.s en die andere diengen van de super markten  vroegen aan vrienden en famillie om al die dingen voor ons te sparen en heb toen al die dingen apert ingepakt pff wat een klus was dat. maar als ze een peop of een plas deden mochten ze uit die grote bak met kleine  adotjes eentje pakken de oudste was met drie dagen dag en nacht zindelijk de middelste in een week .en de jongste ook in drie dagen allemaal gelijk dag en nacht . en als ze wat op de wc hadden gedaan stonden we met z,n alle te klappen en te juichen . maar idd dwingen helpt niet  wordt het alleen maar moeilijker van.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 09:32

dwingen werkt inderdaad niet gebeurt ook niet hier.

 

maar vooral die nachten is een gedoe, al maak ik hem 4x wakker.

Dus ik laat het maar ff zo.

Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 821
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 10:04

als het eens gebeurde dat hij snachts plaste in zijn bed dan zijden we er niks over .we haalden het bed af schone pyjama ff douche natuurlijk dan toch nog ff plassen op de wc en dan ja jammer kan gbeuren volgende keer beter een kus een knuffel en weer heerlijk ver slapen . mijn oudste zoon zij een keer 

mam mijn flip doet plassen in bed  anders heeft de wasmachine niks te doen .

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2011 om 11:05
Arme wasmachine...

Vast werk in overvloed met kleine kids...
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.902 seconden.
Lang Yarns