Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Jurkjes

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2012 om 11:19
Bedankt voor jullie reacties.
 
Krissis: Ik heb het inderdaad gedaan als op de site van The Green dragonfly, die top van Haken en meer lijkt mij de haaktop van Farbenmix, maar misschien kun je dat zelf ook wel maken zonder patroon. Hij is wel heel leuk in iedergeval.
 
Annita: Wat leuk 5 kinderen, wij hebben er 4 en daar blijft het bij, we zijn zo mooi in evenwicht met twee jongens (de oudsten) en twee meisjes. Ik maak alleen kleren voor de meiden, voor de jongens naaien is me te ingewikkeld, want knoopsgaten en ritsen en zo, daar ben ik niet zo handig in. En ik denk dat de jongens het ook niet zouden dragen, die hebben het liefst een spijkerbroek aan.
 
Voor iedereen die denkt niet te kunnen naaien, als je een naaimachine hebt: gewoon beginnen, dat heb ik ook zo gedaan en als iets niet lukt, kun je het misschien aan een vriendin of buurvrouw of hier op het forum vragen, dat doe ik ook. Ik heb ook nog niet zo heel veel ervaring en ik heb ook geen naailes gehad, maar toch komt er zo nu en dan wat leuks (met de nodige schoonheidsfoutjes) onder de naaimachine vandaan.
Groet,

Yobsje
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns