Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kabouter plop amigurumi

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
haakfreak View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2012
Locatie: holland
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakfreak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kabouter plop amigurumi
    Posted: 15 Januari 2013 om 22:43
Heeft iemand aub de haak patronen van kabouter plop en zijn vrienden(zoals getoond op de zeeman site bij Mutshave)????? Het gaat dus om de sleutelhangers.
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juni 2012
Locatie: home
Status: Offline
Points: 1060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2013 om 11:28
Ik zie alleen maar mutsen enzo, geen kabouter Plop en vrienden?
Jammer, want kabouter Plop als  sleutelhanger zou ik ook leuk vinden.
Back to Top
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1764
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 10:09
Heb het ook juist bekeken en daar staan idd geen kabouter plop's op jammer
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 11:05
Wel kerstfiguren, geen Plop.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 12:19
 Er is een wedstrijd geweest bij de zeeman en dit is een inzending. 

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 12:28
zouden dat dan zelf verzonnen patroontjes zijn?
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 12:45
ik denk dat de basis een gelukspopje is.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1764
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 13:41
wel héél erg mooi!!
Back to Top
Jolantje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 November 2012
Status: Offline
Points: 142
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolantje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 14:23
Echt heel mooi!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 17:11
Ik ga het niet proberen, maar het moet te doen zijn om van een gelukspoppetje een Plop te maken, goed kijken naar de mutsjes, denk ik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Januari 2013 om 18:40
Die zijn wel heel erg leuk gemaakt.
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juni 2012
Locatie: home
Status: Offline
Points: 1060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2013 om 18:24
Wow ja, supergaaf!
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2013 om 19:33
plopperde plop die zijn geinig



Back to Top
haakfreak View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2012
Locatie: holland
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakfreak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 09:28
ja! die bedoel ik, alleen ik ben niet zo handig om dat gewoon ff na te haken...mocht iemand de patroontjes hebben...please deel....gr haakfreak
Back to Top
Hinke View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 22 Juli 2013
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hinke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2013 om 20:00
Hallo

Ik had geen idee dat deze vraag rondging op dit forum maar ik ben de ontwerper van de kabouter Plop popjes, ik heb van elk geloof ik 1 exemplaar gemaakt en toen verkocht voor het goede doel. Ik had ook K3, Bumba, Hello Kitty en Dora. Hiervan heb ik geen foto's meer wel nog een paar van boerinnetjes, Pino, Geisha's  etc gemaakt op dezelfde tafel (bewijs van originaliteit?)  Ik heb dus geen patroon gevolgd maar puur een afbeelding nagehaakt.

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2013 om 23:41
Originally posted by Hinke Hinke wrote:

Hallo

Ik had geen idee dat deze vraag rondging op dit forum maar ik ben de ontwerper van de kabouter Plop popjes, ik heb van elk geloof ik 1 exemplaar gemaakt en toen verkocht voor het goede doel. Ik had ook K3, Bumba, Hello Kitty en Dora. Hiervan heb ik geen foto's meer wel nog een paar van boerinnetjes, Pino, Geisha's  etc gemaakt op dezelfde tafel (bewijs van originaliteit?)  Ik heb dus geen patroon gevolgd maar puur een afbeelding nagehaakt.


Mijn complimenten dan want  ook ik had een tijdje terug de foto al opgeslagen om ze na te maken ik vind ze echt geweldig. ClapClapClapClapClap


Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1909
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2013 om 21:57
Wauw knap zeg dat je ze zo zelf kan maken. Heel erg mooi!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns