Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kan 1 maart niet beginnen

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kan 1 maart niet beginnen
    Posted: 27 Februari 2011 om 14:15
Hallo hobbydoosjes,
Paar dagen geleden is mijn moeder overleden. Juist op 1 maart wordt zij begraven.
Gelukkig gaat het breien van de sjaal/omslagdoek op een ongedwongen manier wat voor mij fijn is. Zal er nog even niet aan toe komen.
Breien of haken maakt mij door de regel wel rustig. Deze dagen tussen de bedrijven door pak ik ook wel een werkje. Haak nu weer eenvoudige pannenlappen, dan ben ik toch bezig.
Moeders heeft de respectabele leeftijd mogen halen van 85 jaar. Ze zag er vreselijk tegen op om naar een verpleeghuis te moeten. Haar wens is nu vervuld. Hoeft niet meer.
Gelukkig sta ik er niet alleen voor, we zijn immers bij mij thuis met 4 kinderen en dan nog onze aanhang en de kinderen.
Nou, ik wens jullie in ieder geval veel succes met het haken en/of breien. Zodra ik eraan toe ben begin ik er ook mee. Ik had vorig weekend wel de kabel van Magtelt geprobeerd omdat ik die nog nooit had gebreid.
Groet, Tineke01
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 14:17
Gecondoleerd met het overlijden va je moeder, Tineke. Heel
veel sterkte de komende tijd.
groetjes miranda
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 14:31
Gecondoleerd met het overlijden van je moeder Tineke, heel veel sterkte voor jullie allen.
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 November 2007
Locatie: Uithuizen
Status: Offline
Points: 3767
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 14:31

Gecondoleerd Tineke met het verlies van jouw moeder.

Heel veel sterkte in deze komende  tijd.

Groetjes Hetty.

Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 562
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tootjeko Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 14:39
Gecondoleerd Tineke met het  overlijden van je moeder.
Heel veel sterkte voor jou en je familie.
Groetjes Tootje



[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 14:40

Tineke,

Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Maak je niet druk over het handwerken, doe alles op je tempo en je gevoel en het komt vanzelf wel op de rit.

Belangrijk is nu dat jullie je moeder begraven en daarna kijk je weer verder.

Groetjes en veel sterkte de komende tijd

 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 14:42
Veel sterkte voor de dagen die komen voor de ganse familie
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 14:46

Lieve Tineke, mijn deelneming met het overlijden van je moeder...wat wonderlijk dat haar wens vervuld is: niet naar een verpleeghuis te hoeven......fijn dat jullie met velen zijn in de familie en ik wens jullie een mooi en waardevol afscheid toe, dat haar leven daar gevierd mag worden ook al ben je verdrietig om het definitieve loslaten...sterkte !!!

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2571
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 15:05
Tineke, wil jou en je gezin heel veel sterkte wensen voor de komende tijd.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 15:20

Met oprechte deelneming

 

                                                                                                                        Het zijn vaak de kleine dingen

                                                                                                                          die in je herrinnering blijven

                                                                                                                                 De gelukkig momenten samen.

                                                                                                                                  een glimlach, een bepaald gebaar

                                                                                                                            Hoe zwaar het nu ook is

                                                                                                                                    op den duur zullen deze dingen

                                                                                                                            het verdriet verzachten     
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 15:21
Gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Veel sterkte voor de komende tijd 
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2880
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 15:22
gecondoleerd met je moeder
quality=
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sassa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 15:30
Mijn oprechte deelneming, en veel sterkte voor de komende dagen
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Yara View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 December 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 104
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yara Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 15:35

Tineke,

 

Gecondoleerd, met het verlies van je moeder,ik wens je veel sterkte

voor de komende tijd.

Truus/Yara

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 16:03
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst.
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 16:42
Gecondoleerd en heel veel sterkt toegewenst voor de komende
tijd
Vlijtig Liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 16:58
Gecondoleerd en ook van mij heel veel sterkte in de komende
tijd.
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 17:07
Gecondoleerd en veel kracht en sterkte voor jullie allemaal.
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 17:22
Tineke, gecondoleerd met het verlies van je moeder, gelukkig is het verpleeghuis haar bespaard gebleven. En als is ze 85 geworden het blijft je moeder, en missen kan je, je ouders nooit, ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe voor nu en de komende tijd, groetjes irene.
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 17:46
Tineke,

Gecondoleerd met het overlijden van je moeder, en heel veel
sterkte toegewenst.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns