Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kant Verkoop Koninginnemarkt 2012

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
misschanou View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 27 Maart 2012
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer misschanou Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kant Verkoop Koninginnemarkt 2012
    Posted: 27 Maart 2012 om 18:32
Hallo! Ik, mijn broertje en mijn Oma gaan op 30 april op de koninginnemarkt kant en andere naai spullen verkopen voor een weggeef prijs. We gaan dit doen in Heemskerk noord-holland.
 
Voor meer info:
 
LOL
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2012 om 18:37
Helaas voor mij te ver weg. Maar wie ben je ,ik ken je niet van het forum??Smile
Groetjes van Jolly



Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 00:11
dit is toch reclame maken en dat mocht toch niet?
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 07:48
Bijzonder om met 2 points dit al te melden, inderdaad Prideke dit lijkt mij reclame.
Back to Top
misschanou View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 27 Maart 2012
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer misschanou Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 07:51
Oh sorry. Ik ben 13 en ik had geen idee dat je met twee points niets mocht posten. Sowiesow weet ik niet of je dit reclame kan noemen. Ik wilde alleen melden dat dat verkocht gaat worden ddoor mijn oma en dat julie daar van kunnen profiteren. Alle andere beurzen op de website zijn toch ook reclame? Je hebt geen idee of degene die het heeft gepost die beurs of hobbymiddag niet zelf heeft georganiseerd.

Sorry voor mijn slechte spelling. Mijn ipad doet aan autocorrectie.

Chanou
Back to Top
misschanou View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 27 Maart 2012
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer misschanou Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 07:52
Nee ik ben neiuw hier.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 09:38
Ik wens jullie in ieder geval veel succes. Ben je al aan het oefenen als standwerker? Je moet je koopwaar luid aanprijzen en de mensen in de ogen kijken, dan blijven ze eerder staan om te kijken en te kopen. Zelf ga ik naar de koninginnemarkt in Apeldoorn op strooptocht. Ik zoek altijd handwerkspullen en poppen. Maar ik heb ook wel eens op een kleedje gezeten, reuze gezellig was dat, terwijl het elk moment kon hagelen en bar koud was.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 10:07
Het filmpje heb ik bekeken, nou mooi kant hoor en wat Machteld zei dacht ik ook van dat oefenen als standwerker, dat gaat je goed af Smile
Groetjes van Jolly



Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 10:09
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik wens jullie in ieder geval veel succes. Ben je al aan het oefenen als standwerker? Je moet je koopwaar luid aanprijzen en de mensen in de ogen kijken, dan blijven ze eerder staan om te kijken en te kopen. Zelf ga ik naar de koninginnemarkt in Apeldoorn op strooptocht. Ik zoek altijd handwerkspullen en poppen. Maar ik heb ook wel eens op een kleedje gezeten, reuze gezellig was dat, terwijl het elk moment kon hagelen en bar koud was.
 
Dat is een goede tip Machteld, je koopwaar luid aanprijzen en de mensen in de ogen kijken, dit ga ik onthouden. Ooit wil ook een kraam of kleed organiseren om allerlei spullen  te verkopen die ik heb liggen.Smile.
Groetjes van Jolly



Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 10:57
Originally posted by misschanou misschanou wrote:

Oh sorry. Ik ben 13 en ik had geen idee dat je met twee points niets mocht posten. Sowiesow weet ik niet of je dit reclame kan noemen. Ik wilde alleen melden dat dat verkocht gaat worden ddoor mijn oma en dat julie daar van kunnen profiteren. Alle andere beurzen op de website zijn toch ook reclame? Je hebt geen idee of degene die het heeft gepost die beurs of hobbymiddag niet zelf heeft georganiseerd.

Sorry voor mijn slechte spelling. Mijn ipad doet aan autocorrectie.

Chanou
Je mag hier wel iets plaatsen hoor maar je even voorstellen dat we weten die je bent is toch een beetje vriendlijker
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 13:12
Ik heb even gekeken, de prijzen zijn te gek. Ga je de resten op Marktplaats zetten? Alles kan door de brievenbus, dus de porto zal niet hoog zijn. Ik test altijd of dingen door onze brievenbus kunnen en ik weeg op de keukenweegschaal. Denk er wel aan dat enveloppen ook geld kosten, dat kun je mee rekenen in de prijs.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
misschanou View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 27 Maart 2012
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer misschanou Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 14:57

Haha, bedankt. Ja, ik stuur ook vaak pakketjes. helaas ben ik er van overtuigt dat we niets via marktplaats gan verkopen. vandaar dat we op de koninginnemarkt gaan verkopen.

Als we toch iets overhouden en u bent geintereseerd kunt u altijd contact met me opnemen. Helaas denk ik dat we alles wel verkopen.
 
Chanou
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 19:27
Vast wel. Kantjes zijn ook interessant voor kaartenmakers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Rachelli View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 15 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 60
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rachelli Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 13:46
Hoi Channou,

Ik heb net je filmpje gekeken en vind dat je het hartstikke leuk doet! Hoe laat gaan jullie staan? En kan ik je contacten die dag? Ik kom uit Zaandam en zou eigenlijk hier naar de vrijmarkt gaan, maar wil graag even bij jullie kijken, dus als jullie vroeg zijn, kom ik eerst even naar jullie toe. 


Oogjes nodig?

<a rel=nofollow href="http://www.chellebel.nl">Chellebel.nl</a>



Back to Top
misschanou View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 27 Maart 2012
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer misschanou Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 15:09
we staan al van af 6 uur s' ochtens voor iedereen klaar.
 
Chanou
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2012 om 15:09
Chanou, hoe is het gegaan met de verkoop op Koninginnedag?
Groetjes van Jolly



Back to Top
Rosanne View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2012
Status: Offline
Points: 120
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rosanne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2012 om 23:01
Ik heb ook even je filmpje gekeken! 
Wat een mooi kant zit er tussen, ik word er hebberig van!
Je was natuurlijk alles al heel snel kwijt die dag?

Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2012 om 13:16
Wat een mooi kant zeg!
Je zou een webwinkeltje moeten beginnen!
Volgens mij loopt dat ook nog wel!!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns