Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Karisma granny deken

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Karisma granny deken
    Posted: 05 Januari 2012 om 00:43
Zoals je kan zien is de mijne bijna af. Nog 6 blokken en aan elkaar haken. Maar toch wilde ik het vast delen 
Ik had oorspronkelijk 3 kleuren maar kwam aubergine tegen. Wat vinden jullie? Met 3 kleuren behouden of ook leuk met 4. Of ik er nu nog 6 moet haken of 26 dat is zo gepiept (maak er 6 per dag). Vind het beide wel wat hebben hihi.


Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Januari 2011
Status: Offline
Points: 588
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 08:04
Wat mooi gedaan,Prideke...
Ik zou het bij deze kleuren laten, het is mooi
evenwichtig.. Weet je al hoe je de vierkantjes aan elkaar
gaat haken?

Groetjes, Elizabeth
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 08:14
prachtig................. mag ik dat haakschema van jou??
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 09:51

ik vind hem zo prachtig maar ik hou van rust en eenvoud in kleuren en de aubergine staat er goed bij er mag best iets uitspringen anders wordt het weeer saai

meer ieder haar smaak is anders he

je geeft mij weer de moed en zin om verder te gaan met de mijne

die schiet nog niet zo hard op Ik heb nu 17 witte, 5 met zacht rose 5 met olijfgroen, 6 met limegroen en 6 met lila

en aangezien het vreselijk weer is vandaag denk ik dat ik na opgeruimd te hebben lekker mezelf op de bank installeer en ga haken

 

waar komt deze karisma uit? vind hem erg mooi

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 10:26
Ik zou het bij de drie kleuren laten ... op de foto springt het aubergine er zo uit .... daardoor wordt het wat onrustig. maar in het echt ziet het er soms anders uit en het is ook mijn persoonlijke smaak hé, die ik nu ventileer! Ben benieuwd wat je gaat doen!
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 10:32

prachtig werk hoor Simone dat je ons hier laat zien

en hele mooie kleuren

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 10:42
Toppie en in mooie rustige kleuren, ik zou het ook zo laten, maar je moet doen wat je hart je ingeeft, groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 11:07
Op de foto lijken de blokjes rustiger met 3 kleuren. Dat aubergine is inderdaad een beetje opvallend. Het misstaat niet hoor.
Groetjes Teunie
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 11:12
Wat mooi!!!

Ik zou het zonder de aubergine doen. Ik vind de andere kleuren mooier in evenwicht. De vierkantjes met aubergine kun je vast ergens anders voor gebruiken.

De drops aan elkaar haak methode kan ik je aanraden! Gaat lekker snel. Daar heb je als het goed is de uitleg van gehad via de CAL.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 11:42
Dank jullie wel voor jullie reactie! Ik ga dan maar flink aan de slag met mijn 3 kleurtjes 

@Ieke; dat ga ik zeker proberen!

@Chris en Chantal:
Dit is waar het patroon gevonden kan worden
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 16:42
Heel knap hoor
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 16:53
Mooie kleurtjes 

Ik zie dat jullie de vierkantjes allemaal met hetzelfde patroon maken.
Ik ben ook begonnen maar heb steeds 4 dezelfde patroontjes gedaan,zo wil ik ze allemaal maken (steeds 4 van dezelfde aan elkaar) als ik zo dezelfde zie dan denk ik: misschien zijn allemaal verschillende patroontjes niet mooi...wat denken jullie?

Oja de aan elkaar haakmethode van Drops vind ik erg moeilijk...doe het nu met vasten maar dat vind ik eigenlijk niet zo mooi
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 18:02
hoi ik vind het deken geweldig mooi

maar zou kiezen voor 3kleuren en het aubergine er uit laten
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 19:21
Aubergine is juist leuk om als kleur toe te voegen. Dat maakt de deken wat moderner, meer van deze tijd.
Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2010
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 2524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 19:24
Zo dat zijn een heleboel vierkantjes hij is nu al mooi.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 19:26
De drops methode werkt erg goed. En blijft mooi
Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 717
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 20:52
Ooooh wauw! Mooie kleurtjes!
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 23:10
Oh wat mooi!!!!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 13:24
oh dat word prachtig, succes met het laatste stukje!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2012 om 17:00
Ik vind aubergine bij deze kleuren heel erg mooi. Dat past zo goed op de een of andere manier. Ik vind je deken helemaal prachtig trouwens. En wat knap dat je zo veel doorzettingsvermogen hebt.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns