Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenKerst swap -voorlopig afgelast-

 Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 490
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 16:06
of helemaal stil zijn............................................................
groetjes margriet
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 16:15
juist helemaal mee eens en zazia gewoon haar swap laten regelen want zij vindt dat leuk en dan is dit gedoe zo weer over, dat is gewoon het beste
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 16:20
nou ja het gaat mij meer om het priciepe ik krijg  een mail dat er 1 mee doet die als onbertouwbaar wordt gezien.en iedereen zal afhaken als zij mee zou doen. ik wist nog niet wie ik kom daar achter en maakt mijn beslissing ik vind zelf dat ik fout heb gehandeld maar iedereen maakt wel eens fouten vervolgens krijg ik een vloed golf van krietiek en gemene opmerkingen naar mijn hoofd .ik wordt gewoon wegejaagd letterlijk. vervolgens zijn ze verbaasd dat ik me terug trekt.van de swap ik maak met enige tijd zonder.knippen en plakken een lijst deze wordt zonder te vragen klakeloos over genomen.of het haar swap is.en iedereen denkt dat ze in hun recht staat om zich ermee te bemoeien .gewoon schandalig
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 16:28
Originally posted by boudewina boudewina wrote:

nou ja het gaat mij meer om het priciepe ik krijg  een mail dat er 1 mee doet die als onbertouwbaar wordt gezien.en iedereen zal afhaken als zij mee zou doen. ik wist nog niet wie ik kom daar achter en maakt mijn beslissing ik vind zelf dat ik fout heb gehandeld maar iedereen maakt wel eens fouten vervolgens krijg ik een vloed golf van krietiek en gemene opmerkingen naar mijn hoofd .ik wordt gewoon wegejaagd letterlijk. vervolgens zijn ze verbaasd dat ik me terug trekt.van de swap ik maak met enige tijd zonder.knippen en plakken een lijst deze wordt zonder te vragen klakeloos over genomen.of het haar swap is.en iedereen denkt dat ze in hun recht staat om zich ermee te bemoeien .gewoon schandalig
 
je beschijft nu een beetje wat je zelf gedaan hebt bij iemand anders, klakkeloos iemand uitsluiten , de benen nemen en dan boos zijn en lelijk doen tegen iemand die gewoon de swap wilde laten doorgaan en dan schrik je dat er reactie komt, maar daarvoor zal het wel te doen zijn want anders zou je al lang gestopt zijn en je energie in iets anders gestopt hebben
 
persoonlijk vind ik dit een grote lachwekkende klucht


Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 16:31
nou meid dan is het nu toch over, je zegt nu zelf dat je het fout gedaan heb die beslissing te nemen, dat was denk ik alles wat iedereen wilde horen en ach we roepen allemaal wat in boosheid, dat doe ik dat doe jij dat doet iedereen, gewoon nu zand er over, iedereen ging zich er mee bemoeien omdat dit echt niet kon (okkipower uitsluiten) en laat je niet meer opjutten door een mailtje want daar gaat het vaak juist fout, heb gewoon een eigen mening en als iets niet goed voeld moet je het gewoon niet doen, want zij stuurd jou dat mailtje jij neem daarop een beslissing en dan ben jij de pineut en zij heeft het vervolgens nooit voor je opgenomen, dus nu gewoon zand er over, het is goed zo
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 16:33
het gaat mij om het priciepe dat het ongevraagd overgenomen wordt en nee ik stop niet nooit niet al duurd het maanden
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 16:36
Originally posted by vikike vikike wrote:

Originally posted by boudewina boudewina wrote:

nou ja het gaat mij meer om het priciepe ik krijg  een mail dat er 1 mee doet die als onbertouwbaar wordt gezien.en iedereen zal afhaken als zij mee zou doen. ik wist nog niet wie ik kom daar achter en maakt mijn beslissing ik vind zelf dat ik fout heb gehandeld maar iedereen maakt wel eens fouten vervolgens krijg ik een vloed golf van krietiek en gemene opmerkingen naar mijn hoofd .ik wordt gewoon wegejaagd letterlijk. vervolgens zijn ze verbaasd dat ik me terug trekt.van de swap ik maak met enige tijd zonder.knippen en plakken een lijst deze wordt zonder te vragen klakeloos over genomen.of het haar swap is.en iedereen denkt dat ze in hun recht staat om zich ermee te bemoeien .gewoon schandalig
 
je beschijft nu een beetje wat je zelf gedaan hebt bij iemand anders, klakkeloos iemand uitsluiten , de benen nemen en dan boos zijn en lelijk doen tegen iemand die gewoon de swap wilde laten doorgaan en dan schrik je dat er reactie komt, maar daarvoor zal het wel te doen zijn want anders zou je al lang gestopt zijn en je energie in iets anders gestopt hebben
 
persoonlijk vind ik dit een grote lachwekkende klucht
 
 het gaat mij om het priciepe dat het ongevraagd overgenomen wordt en nee ik stop niet nooit niet al duurd het maanden
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 16:40
ik denk dat je alles even terug moet lezen, je heb duidelijk gezegd dat je de kerst swap niet meer deed, maar weet je ik stop met reageren want hier is geen eer aan te behalen, en als je hier maanden mee door wil gaan prima, ik kap gewoon nog om hier nog verder op door te gaan en ik denk dat het slim is dat iedereen dat doet want jij ben boos en dan kunnen wij dat beter maar laten tot je niet meer boos ben
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 16:46
regelen jullie het maar ik trek me terug! ik stop met deze sawp dus als iemand het wilt regelen dit is niet langer mijn topic? jullie weten het schijnbaar beter .dus ik trek me helemaal terug en organiseer geen swaps . meer er zijn zat forums waar ik ook swaps kan doen dus zal niks missen

Boudewina dit zijn je eigen woorden heb het geknipt en geplakt, je kunt elke letter nalezen, heb er niets maar dan ook niets aan veranderd.
lydia wijsbroek
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 17:02
Originally posted by boudewina boudewina wrote:

nou ja het gaat mij meer om het priciepe ik krijg  een mail dat er 1 mee doet die als onbertouwbaar wordt gezien.en iedereen zal afhaken als zij mee zou doen. ik wist nog niet wie ik kom daar achter en maakt mijn beslissing ik vind zelf dat ik fout heb gehandeld maar iedereen maakt wel eens fouten vervolgens krijg ik een vloed golf van krietiek en gemene opmerkingen naar mijn hoofd .ik wordt gewoon wegejaagd letterlijk. vervolgens zijn ze verbaasd dat ik me terug trekt.van de swap ik maak met enige tijd zonder.knippen en plakken een lijst deze wordt zonder te vragen klakeloos over genomen.of het haar swap is.en iedereen denkt dat ze in hun recht staat om zich ermee te bemoeien .gewoon schandalig

Als je dit rood gedrukte nou gelijk in die andere swap had  gezet dan was dit hele gedoe niet eens aan de orde geweest. maar je schoot gelijk zo in de verdediging dat je  niks verkeerd hebt gedaan dat wij niet snapte hoe iemand dat niet kon inzien

Maar  je hebt het dus wel ingezien is het dan zo moeilijk om het gelijk toe te geven.
M.a.w. Boudewina je hebt dit helemaal aan jezelf en de stookster die jou gemaild heeft te danken. Ik  weet niet wie dat is maar ook die vind ik heel verkeerd bezig om namens andere iets te melden. spreek voor je zelf alleen en bemoei je niet met andermans  zaken. Ik heb zo'n vermoeden wie het is maar  ik ga er geen naam van noemen omdat ik geen zin heb om een ander zwart te maken zo als zij wel heeft gedaan.  


Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 17:03
het gaat daar ook niet over maar mijn swap letterlijk copieren en plakken nadat ik weet niet wat naar mijn kop heb gekregen als iedereeen het zo goed weet maak dan ook een eigen swap maar dat kunnen jullie niet
 
 
 
klopt maar niet gezecht kopier de boel en maak mijn swap jou swap
 
want dan hebben jullie mij wel nodig
 
 
 
 
 ik maak ook nooit meer een swap hier .de ene keer halve swaps ik krijg de eerste keer rommel uit en la wat een ander niet meer hoeft. de ander maakt een poppje en klaar. dan zie ik bij de herfst swap weer een kapoentje met klaver dit is ok geen herfst swap .want swappen is niet zelf wat verzinnen maar doen wat die swap ook is kerst kerst spullen e.d ik ergerde me rot
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 625
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 17:09
zullen we dit nu maar stoppen. ik ben er overheen. en vergeef boudina dit. laat iedereen dit doen en katelijne sorry dat je hem niet hebt ontvangen maar kan er echt niets aan doen. heb hem echt gestuurd. zo laten we nu maar weer gezellig gaan doen ok. er is al genoeg ellende in deze rot wereld
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 17:12
ja okkie ik wil wel stoppen dit mens heeft blijkbaar  een bord voor haar  kop en ziet niet in waarom ze bij het vorige topic zoveel overzich heen heeft gekregen en durft nu te gaan zeiken over  een gekopieerd lijstej wat iedere  oelewapper nog kan maken.

Mens neem een tenalady dan lucht alles een beetje op.


Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 17:19
het gaat net leuk worden ik ga nog wel even door hoor heerlijk die pmerkingen ik heb al heel wat tena`s volgelachen ga zo door ik kom wel weer terug elke3dag weer ik geniet hier van
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 17:20
lijkt me ook heel verstandig, gewoon niet meer reageren in dit topic, blijkbaar is de vorige swap niet in goede aarde gevallen zo te lezen, om dan nu de vorige swap door het slijk te halen en haar vorige swappartner onderuit te halen vindt ik op z'n zachts gezegd asociaal.
lydia wijsbroek
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2012
Status: Offline
Points: 382
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 17:23
en er zat niet eens een patroon bij was een halve swap hoor zo slecht he
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 17:26
Voorop gesteld: de swap is niet van jou, niet van haar, niet van god maar van alle deelnemers aan de swap.
Dat je je excuses aanbied, vind ik erg goed van je en dat siert je
Dat we niet zonder jou kunnen, vind ik ietwat overtrokken. Maar ik las hierboven dat we er over zouden ophouden, dus dat doe ik dat ook. Had het bericht al gepost voordat ik verder had gelezen.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 17:27
het beste is dit nu doodzwijgen, dat is echt heel verstandig ik doe het ook, je moet nooit iemand een podium geven die alleen maar door wilt gaan met ruzie en laten we het voor zazia niet verzieken, zij vindt het zo leuk om te doen en dan zou ik het echt zielig vinden als het voor haar verpest wordt, dus gewoon niet meer reageren dan zakt het vanzelf naar benede en is het zo weer vergeten, je moet het zien als een krant die gebruik je de volgende dag om rotzooi in te verpakken en niemand die meer aan het nieuws van de vorige dag denkt
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 17:29
Swappen is voor mij iets met liefde maken voor iemand anders zodat er een glimlach op die zijn gezicht komt als het binnenkomt.
Hoe je een onderwerp invult moet je als persoon heel vrij en creatief kunnen doen !
 
Kerstswap
 
Naam
Leeftijd
Welke kleuren heb je graag
Welke kleuren liever niet
 
Heb je voorkeuren voor wat je ontvangt zoals basic
of amerikaans of juist iets anders
Wil je bv kerstboompjes, wil je vogeltjes en hertjes ik noem maar wat
Welke patronen heb je graag (niet perse koop uiteraard, kan ook uit een leuk boek bv.)
Wat voor wol heb je graag
Wat voor accesoires heb je graag, zoals lintjes, knoopjes, oogjes neusjes
 
Zo een nieuwe lijst
 
En nu alleen nog reageren als je voor zazia en voor jezelf wilt meedoen aan de swap graag.
 
 
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 17:31
Los dat dan lekker onderling op. Heel fijn het hele forum weer overhoop.
Hoe oud zijn we nou allemaal . Zelf mijn kinderen gedragen zich nog beter. Meer zeg ik niet. Bah
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns