Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kerstballen haken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kerstballen haken
    Posted: 11 Augustus 2012 om 16:30
Gisteren binnen gekregen, het nieuwe boekje van verschillende schrijfsters van patronen, o.a. Christel Krukkert en Annemarie Arts.
Allesmaal patroontjes voor in de kerstboom of versiering voor  je huis.

Mijn vingers jeuken om eraan te beginnen.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 17:31
Leuk en het is nu net de tijd om in het zonnetje dergelijke dingen te maken. Heel veel plezier.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 90
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 18:50
Dacht dat het pas in september uitkwam hier... Had het al gezien op de website en denk t ook te gaan kopen binnenkort , ben alleen niet zeker of het zal lukken voor mij.  Hopelijk zitten er een paar simpele dingen tussen, veel te lang geleden dat ik nog gehaakt heb...

Veel plezier ermee!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 20:52
Ik kan je een haakleerboekje sturen met duidelijke tekeningen en veel technieken. In 6 mails. Uit de jaren 80. Dan haal je je haakkunst zo weer naar boven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 625
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 21:19
ik kreeg gistyer een mail  dat ie pas de 13 de komt. cosmox krijgt hem dus later . moet dus nog een poaar dagen wachten tot ie bij mij door de brievenbus valt
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
Sonjake View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 02 Augustus 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 90
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sonjake Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 22:48
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik kan je een haakleerboekje sturen met duidelijke tekeningen en veel technieken. In 6 mails. Uit de jaren 80. Dan haal je je haakkunst zo weer naar boven.


Dankje Magtelt, maar dat heb ik nog wel liggen, staat in de breiboeken van bergere ook altijd nog eens uitgelegd ... de basisdingen weet ik in principe nog wel, alleen lukte het me vroeger niet altijd zo goed, en ben niet altijd zon doorzetter Embarrassed.  Maja, nu kan ik alles rustiger doen, en wat sukkelen en proberen dan komt t wel goed denk k.  En anders zijn jullie er nog Smile
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Mei 2012
Locatie: Markelo
Status: Offline
Points: 1021
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2012 om 23:12
Ga er even naar kijken.
Dacht ook dat het pas later zou uitkomen, bedankt voor de melding!
 
Gr. Rianne
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 15:58
ik heb het boekje rechtstreeks bij Annemarie Arts besteld.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 09:18
cosmox heeft vertraging heb een mail gekregen
vind het wel ideaaaaaaal dat je bij cosmox kan reseveren.......... en dan vergeet ik het weer en ligt er ineens een kadootje in de brievenbus!!!! hi hi
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 331
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 19:34
bol zegt dat het boekje niet meer leverbaar is ...... vreeemd....
Back to Top
Enomis View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 73
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Enomis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 21:43
Dat zegt bol.com ook bij boeken die nog moeten verschijnen heb ik wel eens gemerkt. Vaak als je klikt op een boek dat niet meer leverbaar is, staat er ineens een verschijningsdatum bij. Ik weet niet zeker of je hem dan ook al vooraf kan bestellen, anders kan dat in ieder geval wel bij Cosmox.

Ik heb ook al een exemplaar besteld, hopelijk komt ie snel!

Groet,
Simone
Back to Top
iekje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 95
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2012 om 20:07
Kan iemand vertellen wat er allemaal in het boekje staat? ik twijfel namelijk of ik deze ga bestellen of het kerst boekje van christel krukkert
 
Groetjes ieke
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 22:33
@ieke, in het boekje kerstballen haken staan allemaal verschillende versieringen voor in de kerstboom. Ballen, maar ook gingerbreadhuisjes, klokken. Van allemaal verschillende schrijfsters.

ikzelf vind kerstballen haken een leuker boekje dan het kerstboek van christel (heb ze allebei in bezit)
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
iekje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 95
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 September 2012 om 11:24
@muis28 bedankt voor je antwoord. dat idee had ik ook al dat die leuker was dus dan ga ik die bestellen.
groetjes ieke
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 September 2012 om 12:45
heb het boekje ook in mijn bezit en er staan prachtige dingen in hoor , ben blij dat ik het heb LOL
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns