Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kerstspullen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kerstspullen
    Posted: 25 September 2013 om 19:05
Bij de Voordeelboekwinkel ligt een leuk boekje met Kerstspullen om te haken en breien. Ik heb het bij een lieve vriendin achtergelaten en morgen ga ik een ander exempaar kopen. Dus dan kan ik er iets meer over vertellen.

Volgens mij zit het hele boekje Kerstversieringen breien van Sue Stratford er in, dat kost € 3,95 en dat nieuwe iets van € 6,99.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2013 om 19:07
Van wat ik gezien heb ook de muizen van Christel Krukkert.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2013 om 13:05
Ja er zitten muizen in. Het breiboekje neem ik mee naar Sanne, misschien vindt zij het leuk. Anders geef ik het hier wel weg, zonde van de ruimte, nu ik het dikkere boek heb. Dat scheelt toch al gauw weer 2 mm in mijn kast.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns