Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kerststal

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kerststal
    Posted: 04 November 2014 om 17:19
Er zijn nu bij Euroland en/of Voordeelboekwinkel boekjes om de Kerststal te haken of te breien, al naar gelang de behoefte.

Ik heb ze niet gekocht, ik heb een boekje met 50 speldenkussens om te breien en haken gekocht. Dar zijn nog eens leuke cadeautjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2014 om 19:14
Mens nog aan toe Magtelt, met jouw tips mag ik wel elke week een fietsroute door de stand uitstippelen...goed voor de kediesie, dat wel maar voor m.n beurs :-)))))) goed dat wij in ons kleine winkelcentrum op loopafstand die voordeelboekenwinkels niet hebben want ik zou elke dag (of óm de dag ;-) tassen vol mee naar huis sjouwen denk ik..nu zijn het kleine dingen van de Big Bazaar of het Kruidvat ( naaidoos was al weg) en van de Blokker....heb je dat nodig vraag m.n chef d. équipe dan..nee, maar ik word er blij van is dan m.n stralende antwoord...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2014 om 10:16
Ik zag in de stad nog twee roze naaidozen in Kruidvat. Als ik weer de stad in ga, zal ik kijken of ze er nog zijn. En ik zit in de startblokken om naar ons winkelcentrum te gaan, waar ook een Kruidvat is en waar ik de zware boodschappen haal, vanwege mijn luchtbandenkarretje. Mooie smoes, toch, om tweemaal in de week naar Kruidvat te gaan?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2014 om 11:52
Bedankt voor de tip, ga zeker weer even "neuzen", .
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2014 om 13:00
Voordeelboekhandel had ook weer nieuwe leerboeken voor haken en breien, maar ik vind dat inmiddels voor mij een gepasseerd station. Euroland heeft allemaal leuks op het gebied van kleine haaksels en breisels, bungelpopjes enzo. Naaidoos was er nog, maar nu niet meer. Dat wil zeggen, de gebloemde, er staat nog een stapel roze. Kruidvat heeft ook leuke ovenschalen met een deksel voor koelkast en vriezer. In diverse maten, ik heb er al twee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns