kikker applicatie |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 Juli 2014 om 08:19 |
Wie heeft er voor mij een haakpatroon van een kikkerapplicatie? Kan niet echt een leuke (gratis
![]() Ik wil hem graag op een kaart maken voor een zieke vriendin. alvast mijn dank.
|
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23705 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb je geen kleurboeken liggen met een leuke kikker? Een paar kopietjes maken voor € 0,05 het stuk en de onderdelen los uitknippen en van vilt namaken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Ik heb net door een dierenboekje van applicaties zitten bladeren. Allerlei beesten, maar geen kikkers. :-(
En zo uit mijn hoofd heb ik er volgens mij ook geen op mijn computer. |
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
OOhhhh zie dat ik ben vergeten er bij te zetten dat het om een haakapplicatie gaat.
![]() |
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
Mevr snoeshaan blogspot.nl Heeft een plat kikkertje
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
hier is de snoodaard die ik een paar dagen geleden had gezien. wat moet er nu gebeuren?
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23705 |
Bep, ik heb het gerapporteerd. Dat kan je doen met "Post options" rechtsboven. Dan kies je "ReportPost" en dan kun je nog vertellen wat je dwars zit aan de Post ook.
Dit is zo'n rare Amerikaan, waardoor ik mijn e-mailadres uit mijn profiel verwijderd heb. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Creananske ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Juli 2014 Status: Offline Points: 287 |
Vervelend,he...
|
|
Groetjes Creananske
|
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Heb er even de google vertaalmachine op losgelaten (mijn Frans beperkt zich tot 'je ne parle pas Francais') maar die weet er niets zinnigs van te maken.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
oke bedankt, dat weet ik dan ook weer.
ik heb het bericht gelezen en het eerste stuk frans (volgens mij van google vertalen)gaat over proefpersonen dan een stuk engels met de waarborg in uw land, dat vloeiend overgaat in het duits over de behandeling bij kinderen en dan trug frans dat ge op tijd moet gaan slapen en hoe ge in uw bed moet gaan liggen. En dan het grappige : de Armani parfum moet je maar 3 dagen gebruiken. Na die drie dagen komt er snachts een vrouw van Armani jeans bij u langs en vraagt waarom je haar hebt geroepen en ge legt uw problemen voor aan haar en wat ge wilt en zij willigt al uw wensen in voor uw ogen ondertekend met boter, (maar ik denk dat hij in het echt margarine heet) ![]() |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Mayabees, je kikker vraag zat nog steeds in mijn hoofd. Ik ben ondertussen een ami kikker tegengekomen, niet echt een applicatie, maar misschien er wel van te maken ?!?
Ik dacht het lijf niet opvullen, maar dat is misschien ook nog dik. Of ipv rond heen en weer haken en dan een half lijf maken, dus alleen de bovenkant.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Ik gebruik ook wel ministeck voorbeelden
|
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
werkt dat ook met borduurpatronen? Voor het breien weet ik dat het niet kan, maar hoe zit dat met haken. Is een haaksteek vierkant? |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Kijk op pinterest ,daar staat een mooie (maar het is mischien te laat )
![]() |
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
http://www.woolpedia.de/english/crochet-tutorials/appliqu%C3%A9s/
misschien hier bij ? |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |