Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kinderjurkje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jozefien View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 Januari 2024
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jozefien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kinderjurkje
    Posted: 20 Januari 2024 om 16:37
Hoe kan ik het beste het bovenstukje en het onderstuk aan elkaar maken. Dit is  een jurkje met volants? Wie kan mij daar antwoord opgeven?⁴
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2024 om 20:36
Ik zou zeggen ofwel met een naaimachine ofwel met naald en draad.

Over welk jurkje gaat het? Een gebreid? Een genaaid? Een gehaakt? Of een combinatie ervan? En waar bevinden zich de volants? Eerder zo van die ruches aan de mouwen/schouders of echte stroken aan het rokgedeelte?
Back to Top
Dop View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2022
Locatie: Veldhoven
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dop Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2024 om 01:55
Goedenavond, ik lig ook in de knoop met het jurkje met volants, het gaat over jurkje robe Taïsa van Phildar. Volgens mij is de brei beschrijving van de volants verkeerd, want als ik ze op de jurk wil naaien zoals op het plaatje, moet ik de opzetrand met de meeste steken aan de jurk naaien en ik zou het precies andersom willen naaien, maar dan klopt de ronding niet.  Ik ga ze denk ik opnieybreien en dan naar eigen inzicht, ik ga meerderen ipv afkanten

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns