kindernaaimachine |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat wij elkaar niet snappen
Ik bedoelde dat die machines zo mooi zijn, zwart met kekke versieringen en dat als je daar op valt je er zelfs nog een motor bij kunt kopen.
Heb je die nieuwerwetse ouderwetse Singers al gezien - yuk
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kinderen op mn werk mogen ook vanaf 8 jaar zelf op de naaimachines werken. Van die hele simpele, van marktplaats. Je kunt er alleen vooruit, achteruit mee, recht of zigzag. Werkt geweldig, kinderen zijn er zo snel thuis in!
|
|
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ken het systeem wel. Ik heb vroeger zo'n reis stikmachientje gehad, dat was ook met één draad, en dat moest je dan gewoon zoals een papiernietmachientje hanteren. Steeds maar knijpen. De steek trekt héél hard op een gehaakte kettingsteek. Dus op het einde zul je, net zoals bij het haken, de draad door de lus moeten trekken. Zodat er een soort van knoop in het stiksel komt.
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |