Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kinderponcho

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kinderponcho
    Posted: 08 September 2014 om 08:58

Ik wil graag een poncho maken voor mijn 2 achternichtjes. En nu vinden hun moeders deze zo leuk. Weet iemand wat voor een steek dit is? Of weet het patroon soms ergens te vinden? Ik heb geen creditcard of pay pall of dat soort dingen. Alvast bedankt voor de hulp
Groetjes Teunie
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 09:30
Het is een rechthoekige lap die is dichtgenaaid aan de voorkant . De steek heeft veel weg van de schelpjessteek . Kijk eens op google daar kom je het patroontje wel tegen en probeer het even uit .

Hoe de rand omgehaakt is weet ik niet volgens mij met stokjes en dan meerderen zodat hij gaat golven
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 09:41
Dank je wel Muti
Groetjes Teunie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 11:40
Ik denk, dat het twee rechthoeken zijn. Dat de achterkant er net zo uitziet als de voorkant. Ik heb je patronen van dergelijke poncho's gestuurd, zodat je weet hoe ze in elkaar te zetten. Maar zo'n mooi haakpatroon heb ik niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 13:56
Een soort van schelpjes of waaiers lijkt mij, ik heb de foto net even met het hoofd op de schouder zitten bekijken.
Het lijkt mij iets al 3 (dubbele stokje) een x aantal lossen, in de volgende toer een overdaad aan stokjes.
Gewoon eens een beetje proberen lijkt mij.
Ik moet wel zeggen dat ik de constructie van de 2 rechthoekige lappen maar zo zo vind, ik vind persoonlijk dat je met
haakwerk mooiere resultaten kunt behalen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2014 om 14:05
Ik vind die ronde gaatjes zo leuk, maar hoe je dat voor elkaar krijgt??

Als je banen van granny's maakt, zie je niet dat het banen zijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns