Kleine knoopjes |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Aranince ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 Oktober 2014 om 17:04 |
Het is een feit; mijn eerste sokje is klaar!
![]() (Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb: Ik ben nog niet zo lang geleden begonnen met breien, en mijn eerste 'echte' project was het breien van een kerstsokje ![]() Nu staat er bij het patroon dat je er een lusje aan kunt maken en die vast kan zetten met een leuk klein knoopje. Zie foto hieronder. (niet mijn sokje trouwens ![]() Mijn vraag is of iemand weet waar ik van deze kleine knoopjes kan kopen. En belangrijkste; dat ze niet duur zijn ![]() Er is hier wel een 'breiwinkel' in de buurt, maar dat is een beetje duur voor mij. Het garen daar tenminste, dus ik durf er niet echt te gaan kijken voor knoopjes. Voel me altijd zo snel verplicht om iets te kopen.. ![]() |
|
![]() |
|
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Action en misschien euroland en wibra.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14112 |
Geen knoopje is het goedkoopste. Gewoon een lusje er aan haken. Heb ik zelf zo gedaan. Zou je zelfs meteen kunnen doen als de sok klaar is. Draad niet afknippen maar gelijk een lusje haken.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Misschien ook verkrijgbaar bij de Hema of Xenos?
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
Kringloop ????
Desnoods een kledingstuk waar je de knoopjes afknipt . |
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
http://www.hoblit-kralen.nl/winkel-van-sinkel/knopen/kunsthars-knoopjes.html?p=1
Misschien zit bij deze 2 wat bij voor je?
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23705 |
Action heeft zakken knoopjes ligen en daar zitten een heleboel vrijgezelle knopen bij, heel handig voor dit soort projectjes. ik meen € 0,69 per zakje.
En voortaan kun je kleding, die echt niet meer kan slopen, knopen,ritsen, haakjes, ringetjes, alles kan in je fourniturendoos. Overigens heeft Euroland 10 ritsen voor € 1,00. Wit en zwart. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Jokevanderbilt ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 Mei 2014 Locatie: Denhaag Status: Offline Points: 7 |
Ik heb knoopjes gekocht bij action voor 0,79 cent verschillende kleuren zwart-wit-grijs-roze-rood-blauw ect.
Groetjes
Joke DenHaag
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23705 |
Action heeft in de Kersttijd ook hartjes en ringen van kleine belletjes. Die zijn ook leuk voor zo'n sol. Gewone kralen kunnen ook, het is versiering en geen sluiting.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Kruidvat en hema heeft ze ook
|
|
![]() |
|
Aranince ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
Iedereen heel erg bedankt!
Ik ga in het weekend maar eens langs bij de Action. Kijken of ze daar wat hebben. En anders maar even de stad in naar de andere winkels ![]() Zo leer je nog eens wat waar je van die leuke spulletjes kan kopen. Voor ik begon met breien heb ik hier nooit op gelet. En van oude kledingstukken knoopjes afhalen is ook een goed idee! Helemaal niet over nagedacht. @By MG: Die sites is erg leuk! Ik zie al allemaal dingen die ik wil hebben maar helemaal niet nodig heb haha Nogmaals iedereen bedankt!
|
|
![]() |
|
Onze Circulus maakt verschil tussen bruikbare, verkoopbare oude kleding of lompen, waar poetskatoen van wordt gemaakt. Die zijn alleen maar blij, als alle scherpe voorwerpen er al af zijn. Beha-ringetjes kun je leuke dingen van maken. Dat is zo'n woord, dat zonder streepje heel aners uitgesproken kan worden, net als bommelding.
Action heeft vilt en borduurgaren, waar je pootjes, snorren en gezichten van kunt maken voor gebreide en gehaakte dieren. En kijk ook naar hun brei- en haakboeken. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
negeren is ook zo'n woord.
en ik knip ook altijd de knoopjes eraf als het echt versleten is. Aan een overhemd zitten trouwens aan de kol of aan de punten van de kol als die vastgeknoopt kunnen worden, heeeele kleine knoopjes |
|
|
|
![]() |
|
Ja en zulke kleine knoopjes zitten ook in de zakjes van Action, ik denk voor kaarten maken, maar voor poppenkleren kunnen ze ook gebruikt worden. Xenos heeft houten knoopjes, ook niet duur.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |