Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kleine patroontjes

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2012 om 23:56
Originally posted by katelijne katelijne wrote:

Ik denk dat de dame die het oorspronkelijk gevraagd heeft vrij nieuw is hier en waarschijnlijk niet regelmatig on line is vandaar....Wink


Dat zou kunnen maar ik heb het denk ik totaal aan een stuk of 10 hobbydoosjes gestuurd. Word er toch een beetje sikkeneurig van dat men wel wat graag wil ontvangen maar anderen dan niet datzelfde gunt. Ik heb het nota bene nog expres gevraagd. Misschien ga ik maar een lijstje maken van 'domme doosjes' die ik niet meer zo snel bedien. Ik ga de mail morgen opzoeken en doorsturen naar degenen die er t/m vandaag nog om hebben gevraagd. (Ben nu mobiel bezig en dat gaat nog niet zo handig.) En willen jullie het dan wel doorsturen?
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 16:27
Ik heb degenen gemaild die hiervoor hebben gereageerd. En nu hou ik er mee op hoor... Disapprove
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 16:41
ik durf het bijna niet te vragen maar zou er iemand  (bedoel dus niet jou Naemi) het aan mij door willen sturen?
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 April 2010
Status: Offline
Points: 555
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 16:47
Sorry Naemi, ik dacht dat je het maar naar 1 persoon doorgestuurd had.
Ik begrijp je frustratie, hier een 'bijna oud-lid' dat wel de moeite doet Wink

JoJo : ik ga onmiddellijk op zoek naar het mailtje en stuur het je door.
Katelijne




kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Thuis
Status: Offline
Points: 989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 16:47
Handshake
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 16:53
naemi heel hartelijk bedankt voor de patroontjes Hug en zoals ik je heb beloofd via email wil ik de patroontjes ook  wel naar liefhebbers doorsturen dus dames bij deze stuur even een mail dan krijgen jullie de patroontjes z.s.m toegestuurd.Wink
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 16:56
Geweldig bedankt dames voor het doorsturen. heb het nu zelfs dubbel ontvangen.
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 16:58
Fijn dat het nu wel wordt doorgestuurd. Komt het toch nog helemaal goed. Thumbs Up
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 18:04
Naemi bedankt  voor het doorsturen ben er erg blij mee.
ik let wel op voor de volgende 3 en als die dan na mij doorsturen dan zitten we weer mooi in een soort van schemaWink


Back to Top
Lilyishere View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 295
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 20:06
Ik zou ook nog graag in aanmerking willen komen als het kan?
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 20:58
ze zijn leuk kreeg eerst het bestand niet geopend maar het is gelukt ,dank je.
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 21:07
@ lilyishere je hebt mail.
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
welp View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Juni 2012
Locatie: almere
Status: Offline
Points: 200
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer welp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 21:07
hoi, ben net terug zag dat ik mail heb ontvangen is er nog iemand die niks heeft ontvangen roep even en ik stuur door !!!!
Back to Top
Lilyishere View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 295
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 21:17
Heel erg bedankt!! Ga ik straks eens lekker voor zitten om door te snuffelen
Back to Top
Lilyishere View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 295
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 21:27
Hannie ik heb ze ook naar jou toe geprobeerd te sturen maar ik krijg ook een foutmelding.
 
Als je een mailtje naar mij stuurt stuur ik ze weer terug.
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 22:46
Naemi Bedankt dat je het nog een keer door wilde sturen!
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2012 om 23:04
Bedankt voor het sturen Naemi!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 10:26
Heel erg bedankt voor de moeite,ze zijn leuk
Back to Top
Tinekedeborst View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 03 Augustus 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tinekedeborst Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 12:40
Hallo,
 
Mag ik me ook aansluiten?
Back to Top
Sarabi09 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 907
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sarabi09 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 12:45
Hallo Tineke,
 
als je even de link hieronder leest en het ook uitvoerd kunnen we je daarna pas helpen aan de patronen.
zonder mailadres kan ik je niks sturen,
GRoetjes
 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns