kleurwissel |
Reageer |
Autheur | |
mieke s
Duizendpoot Lid sinds: 24 Juli 2015 Status: Offline Points: 156 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 Februari 2016 om 18:57 |
Hoe doen jullie kleurwiisel?Ik stop 2 steken voor de toer rond is en dan de nieuwe draad rond mijn naald en met een halve vaste maar toch zie je dat altijd hoe komt dit?
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
omdat je in spiralen haakt. Het is eender waar je een nieuwe kleur begint, die ligt altijd een fractie hoger.
Als je de toer sluit met een halve vaste en dan de benodigde losse naar boven gaat om de volgende toer te beginnen dan heb je schoon aaneensluitende rechte rijen. |
|
|
|
mieke s
Post Options
Thanks(0)
|
Begrijp het niet echt
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe de laatste doorhaling van de laatste steek (degene vóórdat je met een halve vaste de toer sluit wanneer je in het rond haakt) met de nieuwe kleur.
Wanneer ik "plat" haak dan doe ik hetzelfde met de laatste steek van de toer voordat ik het werk keer. TIP: vul de zoekterm "kleurwissel haken" in bij google of Youtube en je vindt een hoop tips en filmpjes. Probeer een paar technieken om te zien wat voor jou het beste werkt.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Naemi
Hobbyguru Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier zie je een voorbeeld.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
mieke s
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor tips
|
|
Dansk
Hobbyguru Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Post Options
Thanks(0)
|
Altijd de laatste doorhaling van de laatste steek van de toer. Dan zie je het niet.
|
|
Annemarie
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |