knitting lace |
Reageer ![]() |
Pagina <1234> |
Autheur | ||
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Leuk! Ik heb hem zelf al gedownload....
![]() |
||
![]() |
||
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
|
Dank je wel voor het versturen!
Maar ik kan het niet openen in dat bestand ![]() Hoe kan het dat ik we transfer niet kan openen of doe ik misschien iets verkeerd?? ![]() Hij download het begesloten bestand gewoon niet!
|
||
![]() |
||
![]() |
||
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
|
zal het even proberen op een andere manier
|
||
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
||
![]() |
||
katelijne ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
|
Dank u wel Wanda voor al die leuke patronen die je doorgestuurd hebt
![]() |
||
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
||
![]() |
||
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
|
super nu kan ik hem wel downloaden!!
dank je wel!!
|
||
![]() |
||
![]() |
||
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
|
nou dan wil ik het ook wel
![]() |
||
![]() |
||
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
|
is al onderweg
|
||
WANDA
||
![]() |
||
Miep52 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 30 April 2012 Status: Offline Points: 263 |
|
Hallo Wanda,
Zou je mij ook de patroontjes willen sturen? Groetjes |
||
![]() |
||
@-MGR ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
|
Hoi Wanda,
Zou ik deze patroontjes ook mogen ontvangen? Groetjes
|
||
![]() |
||
|
mgr het is onderweg
miep52 je hebt geen mailadres in je profiel staan
|
||
WANDA
||
![]() |
||
@-MGR ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 02 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
|
Hoi Wanda,
Dank je wel! ![]() groetjes Anne-Marie
|
||
![]() |
||
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
|
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
|
hihi wat een boek zeg!!
![]() Ik dacht ik kan mijn moeder er ook wel blij mee maken! Maar die hebben geen printen dus dacht acht zullen wel een paar velletjes zijn niet gelet op de pagina nummering ![]() Dus mijn printer gisterenmiddag aangezet en toe bleef hij maar bezig!! ![]() Maar ja mijn moeder is er ook super blij mee!!! Nog maals bedankt!!!
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
||
|
je moeder zal er zeker blij mee zijn, en jij hebt wat papier/inkt minder
|
||
WANDA
||
![]() |
||
Miep52 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 30 April 2012 Status: Offline Points: 263 |
|
Hoi Wanda,
Als het goed is staat mijn emailadres er nu wel. Ik ben nieuw hier en weet nog niet hoe het allemaal werkt. Groetjes
|
||
![]() |
||
|
miep52 het is onderweg
|
||
WANDA
||
![]() |
||
|
Ik heb het! Hartstikke bedankt.
Groetjes
|
||
![]() |
||
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
|
zou ik hier in mee mogen delen?
|
||
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
||
![]() |
||
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
|
Hoi Eugenie,
mag ik bij jou aansluiten voor sjaal e.d.
Wanda heeft mij het schitterende boek al toegestuurd.
Alvast bedankt
|
||
![]() |
||
|
heb jullie nog wat gestuurd maria en eugenie
|
||
WANDA
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |