Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenkorte clapotis

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Onderwerp: korte clapotis
    Posted: 18 Oktober 2007 om 09:28

ik heb mij clapotis af,helaas is tie niet langer als 80 cm Heb hem gebreid op nld 4 en precies het patroon gevolg.Weet iemand waaraan dit ligt?

Je zou mij ontzettend blij maken met een oplossing.Het is de nederlandse vertaling van knitty.com en daar is tie zo groot.

groetjes puckCry

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2007 om 13:05

ik heb het zelf al ontdekt,bij het engelse patroon staat een note dat je het met deel 2 meerdere keren kan breien.Helaas was dit niet vertaald.Dus heb ik pech gehad met mij kleine clapotisje!

puckCryCry

Back to Top
schippersvrouw View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 407
Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2007 om 13:32
Jammer van het werk zeg! kun je het niet meer veranderen of een stuk uithalen, ik zeg maar wat hoor. Maar het is natuurlijk jammer van je tijd.
De groetjes van Wendy
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2007 om 13:54

nee je kan hem niet uithalen,ik bewaar hem wel voor een pop of zo. maar ik heb de vertaalster een @mailtje gestuurd,daar had ze ook om gevraagd als er een fout inzat.

Zo wendy volgens mij ben je echt een duizendpoot letterlijk en figuurlijk.

groetjes puckTongue

Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2007 om 14:34
Wat jammer van je werk Puck,een voordeel je weet nu hoe de tweede moetEn Wendy kan volgens mij ook alles!
Back to Top
schippersvrouw View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 407
Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2007 om 15:39

Echt niet  daar kan ik niet tegen hoor! wordt ik verlegen van. Ik sta als duizendpoot nu maar dat kan al gauw als je het, zoals ik, leuk vind om mee te lezen en af en toe te reageren.

Breien ben ik ook aan begonnen, maar dat schiet echt niet op. Krijg er geen snelheid in. Haken gaat me nu aardig af. Ik ben nu allerlei bloemetjes aan het maken van restjes. Altijd leuk voor op een haarknip of elastiekje. Ja, ik heb drie meiden met lang haar dus altijd goed.

De groetjes van Wendy
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2007 om 17:56
Originally posted by schippersvrouw schippersvrouw wrote:

Echt niet  daar kan ik niet tegen hoor! wordt ik verlegen van. Ik sta als duizendpoot nu maar dat kan al gauw als je het, zoals ik, leuk vind om mee te lezen en af en toe te reageren.

Breien ben ik ook aan begonnen, maar dat schiet echt niet op. Krijg er geen snelheid in. Haken gaat me nu aardig af. Ik ben nu allerlei bloemetjes aan het maken van restjes. Altijd leuk voor op een haarknip of elastiekje. Ja, ik heb drie meiden met lang haar dus altijd goed.

of bloemetjes op een gehaakte og gebreide haarband is ook leuk! En lekker warm aan je oren binnenkort! hier draagt ze die 's morgens op de fiets!

Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2007 om 19:07
Originally posted by schippersvrouw schippersvrouw wrote:

Echt niet  daar kan ik niet tegen hoor! wordt ik verlegen van. Ik sta als duizendpoot nu maar dat kan al gauw als je het, zoals ik, leuk vind om mee te lezen en af en toe te reageren.

Breien ben ik ook aan begonnen, maar dat schiet echt niet op. Krijg er geen snelheid in. Haken gaat me nu aardig af. Ik ben nu allerlei bloemetjes aan het maken van restjes. Altijd leuk voor op een haarknip of elastiekje. Ja, ik heb drie meiden met lang haar dus altijd goed.

We kunnen je toch niet zien,maar voor iemand zonder ervaring maak je aardig moeilijke dingen,en blijf vooral lekker reageren.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2007 om 19:18

inderdaad corry ik weet nu hoe het moet,er staat nog een fout in het patroon.Dus iedereen die het patroon heeft en hem wil gaan breien hoor ik het wel.hij is wel lekker warm in je nek.

groetjes puck

Back to Top
claudine View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 September 2005
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 496
Direct Link To This Post Posted: 18 Oktober 2007 om 20:08

Hallo Puck,
ik heb hem gebreid maar heb het middenstuk 2x gedaan.
In het patroontje spraken ze van 5 bolletjes wol, en ik had er denk ik nog geen twee gebruikt na 1x het middenstuk. Dit vond ik verdacht en ik vond ook dat de sjaal niet zo lang was, daarom nogmaals het middenstuk gebreid.
Sorry, als ik had geweten dat je het niet wist had ik je het zeker verteld.
Kan je eventueel het laatste stuk niet uithalen en nogmaals een middenstuk breien? Zo kun je hem verlengen.
Groetjes.

 

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2007 om 09:51

hallo claudine

maak niet uit,kan beter een nieuwe breien dan dat getut met uithalen denk ik.

groetjes puckBig smile

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns