Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

korte pinwheel voor mijzelf

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
1gul View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Germany
Status: Offline
Points: 290
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer 1gul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 19:01

Ik vind het prachtig en een prachtige buik natuurlijk!..

Geniet van je zwangerschap

Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 11:05
Originally posted by Frea H. Frea H. wrote:

LEUK. Ik snap nu de bedoeling. Begrijp ik dat je zo'n pinwheel ook kan breien?

groetjes Frea.



Wat zijn ze prachtig he! Zowel het mooie stralende zwangere fotomodel als het vest.

Ja, Frea, er zijn ook gebreide. Net 1 groot tafelkleed gebreid. Meestal op rondbrei naalden ivm grote aantal steken.
Hier zie je bijvoorbeeld een hele mooie kanten;
http://www.ravelry.com/patterns/library/spiral-of-leaves

maar op garnstudio zullen er ook wel te vinden zijn.
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 11:28

Is dit nou een gehaakte versie?????

 

Zou je dan het patroon willen delen??

 

Groetjes en veel plezier van je prachtige vest!

Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
rianne35 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 September 2011
Status: Offline
Points: 282
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rianne35 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 14:36
Vind hem erg leuk!! Mooi buikje hoor!
Groetjes en nog veel hobby plezier, Rianne.

Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 21:51

Het is inderdaad een gehaakte versie. Op garnstudio staat er zo wie zo een. Een grote. Want daardoor ben ik er verliefd op geworden. De eerste komt daar vandaan. Maar dan ook gehaakt. Gebreid daar heb ik me nog niet aan gewaagd. Maar er staan er zeker een paar op mijn verlanglijst. Deze is gehaakt volgens een telpatroon. Ik zal eens kijken of het te scannen is. Want het is over twee pagina's getekend. In het boek van bergere de france van een aantal jaar geleden. Ik lig nu heerlijk op de bank. Even te lui om er af te komen. Wordt dus morgen waarschijnlijk voor ik er tijd voor vrij ga maken.

Bedankt voor al jullie complimenten. Erg leuk om ze te krijgen.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 22:58

heel mooi hoor , ik had er nog nooit van gehoord . Ik denk wel dat dit best moeilijk is , toch ?

en wat dat buikje betreft , das gewoonweg prachtig

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
*Grietje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 717
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Grietje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 07:37
Ik vind het hartstikke leuk! Ga ik zeker ook eens maken
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 08:54
Wat een prachtding. Je ziet er schitterend uit.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 22:22
En toen ging ik eigenlijk al weer te laat naar bed. Maar het bestand is gescand. Het had heel wat voeten in de aarde. Programma van de scanner stond niet meer op de computer en we hebben pas een nieuw word programma. En hoe je daar nu toch mee kon scannen. Ik wist het werkelijk niet. Uiteindelijk vond Marco het via internet. Nu snel slapen. Enne, het patroon is nu makkelijk te verzenden. Als er nog meer liefhebbers zijn...
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2011 om 09:38
Nou, daar zeg ik geen nee tegen. Als je een keer
de puf hebt, zou ik het patroon graag willen ontvangen.
En moet je om half elf 's avonds niet zo langzamerhand met de beentjes van de vloer?
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2011 om 11:30
Mag ik hem dan ook?
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2011 om 10:45

Ik vind hem super mooi die pinwheel.  Ik had er ook nog nooit van gehoord en ben ook eens gaan googelen.  Ik denk dat het wel heel ingewikkeld is om het te maken, hoor.  Niets voor mij, alhoewel als iemand er een patroontje van heeft, zou ik het ook heel graag willen ontvangen.  Je weet maar nooit dat ik ooit nog eens meer concentratievermogen ga krijgen.

En dat buikje, dat is zo schattig?  Hoe lang mag je nog genieten van dat kindje in wording?

 

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2011 om 13:06

@ pippie, eigenlijk is 10 uur de uiterste tijd voor ons. Dus ik moest inderdaad al lang de bedstee in. Ben ik daarna ook maar meteen gaan doen.

@ bloemenvrouwtje, ik had je vraag via de pm ook al beantwoord. maar nog even een keertje. Weet je het dubbel 4 februari is de uitgerekende datum. 28 weken ben ik nu. En genieten doen we inderdaad. Heerlijk zo'n rommelend en groeiend kindje.

En wat ik verder nog wilde zeggen, het patroon is verstuurd. Maar er is er een niet aangekomen. Laat me even weten van wie. En als je inbox leeg is probeer ik het nog eens.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
thyvil View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 05 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 409
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thyvil Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2011 om 14:16

Wat ziet dat er mooi uit.   . Had ook nog nooit van een pinwheel gehoord. Maar het lijkt mij leuk om zelf ook een zo'n pinwheel te maken. Zou ik het patroon dus ook mogen.

Alvast bedankt. Birgitta

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2011 om 15:37
Ik zit wel een beetje te grinniken in mezelf.
Bedankt voor het patroon, maar dit is volgens mij wel een gebreide!!! Toch lief hoor!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2011 om 15:41

....wat mooi.....  en zo"n prachtig buikje..........

........die had ik niet toen 4 februari ...heel lang geleden mijn oudste werd geboren,   trouwens van mijn jongste zoon ook niet.......maar van mijn dochter des te meer.................

mocht je tijd hebben dan zou ik graag het patroon van je vestje ontvangen

groetjes geesje
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2011 om 18:09

Ik heb geen mail ontvangen, dus ik denk dat het bij mij misgegaan is.

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2011 om 21:29

Opnieuw mails verstuurd.

@ Zakdoek het is bij jou weer misgegaan. Als je inbox helemaal leeg was weet ik niet precies wat er aan de hand is. Het wil gewoon niet. Sorry.

@ Geesje, wat leuk dat ik op de verjaardag van je zoon uitgerekend ben. Zou wel heel bijzonder zijn als ik er dan ook nog precies op zou bevallen. En ik weet het, mijn buik groeit flink. Was bij Manuel al zo. Toen vroeg iedereen of ik misschien een tweeling kreeg. Nu heb ik de vraag ook al weer gekregen. Begin nu de neiging te krijgen om te zeggen dat het er twee zijn als mensen opmerkingen maken over mijn buik. Maar dat lijkt me toch niet zo verstandig. Ben verder reuze trots op mijn buik hoor. Van mij mag ie zo dik zijn. En de verloskundige is ook tevreden.

@ pippie, het is Echt een haakpatroon. Je moet op de eerste pagina even naar beneden scrollen. Het breipatroon is een ander patroon maar dat is niet volledig. Ze staan op dezelfde bladzijde. Op de tweede en derde bladzijde staat het schema en op de laatste bladzij is de rest van de omschrijving. Ik weet toch echt heel zeker dat ik gehaakt heb. en niet gebreit

@ de rest ik ga douchen en rol dan de bestee maar weer in. Morgen werken, dus als ik puf heb kom ik morgenavond even langs. Anders wordt het dinsdag (ook werkdag) of woensdag. Dus vragen staat vrij maar alsjeblieft wel heel eventjes geduld.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2011 om 22:26

...Hoi Clara, je ligt nu op 1 oor.........

.....ja dat zou leuk zijn  dat je baby op 4 februari geboren gaat worden........

maar mijn uitgerekende datum was wel 17 januari.............

.....bedankt voor het patroontje....... 

groetjes geesje
Back to Top
thyvil View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 05 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 409
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thyvil Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 November 2011 om 11:18

Clara, Heel erg bedankt voor je patroontje. Ge niet nog lekker van je zwangerschap.

Groetjes Birgitta

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns