Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Krijg proeflapje niet goed

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2018 om 11:07
Ik brei vaak 3 of 4 mouwen voor ik het goed heb, na mouw 1 ga ik passen en het moet echt goed passen, want als je bij het in elkaar
zetten trekken en duwen moet - dan komt het niet goed.
In plaats van een proeflapje brei ik uit luiheid ook wel eens gewoon een mouw . . .
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2018 om 15:47
Rabottineke .

Domme mensen zijn mensen die niets willen vragen .
Van proberen kun je leren heb ik van mijn kleinzoon geleerd .
Jij bent waarschijnlijk erg visueel aangelegd en dan is het snappen van geschreven tekst heel moeilijk .
Als je dichterbij woonde kwam ik naar je toe ,en dan zou je zien dat je het zo door had .

Jij kunt dingen die anderen niet kunnen en wees daar maar trots op .
.
Als een arts tegenwoordig bij mij met allerlei moeilijke termen begint dan wijs ik hem erop . Ik vertel hem dan dat ik ook een hele boel termen kan spuien waar hij niets van snapt .
Vroeger was ik onder de indruk ,maar dat is over .
Back to Top
Rabottineke View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 31 Januari 2018
Locatie: Wachtebeke
Status: Offline
Points: 49
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rabottineke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2018 om 20:38
Dat zijn wijze woorden Mutti en het eigenlijk is het juist.
Als het patroon uitgeschreven is zoals jullie het doen voor mij, dan lukt het inderdaad maar het geeft wel een vervelend gevoel dat ik zoiets moet vragen, ik vermoed dat het ook komt omdat ik al jaren aan het prutsen ben en niemand vind die mij kan of wil helpen. 
En ik krijg van jullie zo veel positieve respons dat ik er elke dag zekerder van ben dat de trui wel zal lukken, en het vestje dat ik eindelijk voor mijn kleindochter zal breien erna ook, want als ik iets niet begrijp dat hoef ik het maar te vragen.
Ik heb nooit geweten dat zo'n vriendelijk forum bestond, echt waar en ik denk dat het komt omdat iedereen, iedereen helpt, gewoon zo maar.
Het is moeilijk uit te leggen maar het gaat om spontane hulp, zonder er iets voor terug te moeten krijgen, begint melig te klinken hé Ermm 
Om het kort te maken; ik vind jullie een super toffe bende, echt ik meen dat uit de grond van mijn hart Heart 
Nog een fijne zondag iedereen!!

 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2018 om 09:32
Het klinkt niet melig, dat gevoel hebben heel veel forumleden gehad. Ik leerde op de lagere school breien en dat werd zo'n fiasco, dat ik niet meer in de handwerkles mocht zitten. Ik moest bij de jongens blijven, die mochten lezen, tekenen of knutselen, zolang ze maar stil waren. Pas toen ik al twee kinderen had en de poppenkleren voor mijn dochters pop zo duur waren, leerde ik opnieuw breien van een vriendin, die ook een zoon en dochter had. Samen leerden we uit Hema breiboeken kabels, ajour en ingebreide figuren te breien. Later verloor ik haar uit het oog, ik heb gehoord, dat zij niet meer breit. Maar ik bleef het doen naast het haken. En toen ik had geleerd met computers en internet om te gaan, bleek er hier een echte breiclub te zijn, waar ik terecht kon met vragen en tips. Later ging ik sporten en op de sportschool vroeg een vrouw me mee naar een soos, waar gesjoeld, gerummicupt en gehandwerkt werd. De leidster bleek ook op de sportschool te zitten. Elke donderdag zitten we elkaars creaties te bewonderen en elkaar te stimuleren en te helpen. Ik heb zelfs een beste vriendin gekregen, die via de sportschool ook naar de soos kwam. Zij haakt nu de deken van de CAL van Aan de Haak en ik doe mee met een kleine lap om haar te kunnen helpen. Ik dreig haar altijd, dat ik haar nog wel aan de poppenkleren krijg.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns