kussenhoes |
Reageer |
Autheur | |
lamberta
Newbie Lid sinds: 27 November 2018 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 27 November 2018 om 11:03 |
wie kan mij helpen met het patroon van het kussen lucky charm pillow. Ik ben bij de toer waarbij je een lus breit tussen 2 steken (nld 21) dan moet je in de volgende toer (nld 22) in de lus een gedraaide staak rechts breien. Maar dit komt bij mij niet uit. Volgens patroon de 3e steek rechts maar de lus zit in de 4e steek.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is het https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=7749&cid=7 deze?
|
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
de 22ste naald leest ge van links naar rechts en dan hebt ge
een steek breien omslag breien steek breien en dan (de vierde dus) die gedraaide |
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik snap je vraag niet .
Is het het patroon wat bep als link neergezet heeft ? Dan brei je toch in het rond met 5 pennen . 4 om je steken op te zetten en dan een om te breien en als je een rondbreipen gebruikt tel je toch gewoon door ? |
|
lamberta
Newbie Lid sinds: 27 November 2018 Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het gaat inderdaad om dit kussen.Ik brei ook in de ronde. Ik ben steeds aan de re-kant begonnen. Maar vanaf naald 22 klopt het bij mij niet meer. Ik heb op de een of andere manier daar een steek te veel voordat ik de gedraaide rechtse kan breien.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dus in pen 23 zit je probleem ?
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik lees 1 omslag, 1 av, 2 recht samen breien, 1 omslag (deze omslag zit dan tussen 3 en 4) en waarom is dat niet goed ?
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zie het probleem ook niet .In de volgende pen ga je de ene omslag verdraaid breien en de andere gewoon .
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Hebt ge altijd
bij het begin van het patroon een omslag gemaakt en op het laatste van het patroon nog een steek gebreidt na de omslag? zodat er tussen die patroondelen maar 1 echte steek zit? Misschien hebt ge u daar ergens in de voorgaande toeren vergist? |
|
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Zou best kunnen wat Bep schrijft .
Tel voor de zekerheid je totale aantal steken eens wat je op je pennen hebt staan en vergelijk dat eens met je patroon . |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |